Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41882571 |
Місцезнаходження: | 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
Контактна особа: |
Поплавська Юлія Володимирівна +380661936833 vgkxbbri@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 17:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником в безготівковому порядку, на підставі остаточного підписаного Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3),з урахуванням здійсненої попередньої оплати, протягом14 днів з моменту їх підписання, та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 грудня 2021 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 16:07 |
протокол про початок переговорів та експертиза.pdf |
03 грудня 2021 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2021 16:07 |
протокол про початок переговорів та експертиза.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000043 ● 65fb9dbe0a61406db4497aea4c9c7ecb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.02.2022 № 89
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-12-03-004129-b 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 15:42:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Куяльницького центру культури і дозвілля за адресою : вул. Армійська, 1 м. Подільськ Одеської області із встановленням дахової сонячної електростанції потужністю 150 кВт.Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-03-004129-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію щодо оприлюднення з посиланням на сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) номером ID: UA-2021-12-03-004129-b, оприлюдненому в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури - пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
До електронної системи закупівель Замовником завантажений лише експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво від 29.11.2021 № ЕК-4503/11-21.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати перелік робіт та їх обсяг відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (експертний звіт, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо) та перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 13:21:13
відповідь на запит про надання пояснень
Для реалізації заходу були передбачені видатки рішенням Куяльницької сільської ради «Про внесення змін до рішення Куяльницької сільської ради від 24 грудня 2020 року № 259-VIII «Про бюджет Куяльницької сільської територіальної громади на 2021 рік» від 30 листопада 2021 року №2934- VIII та рішенням виконавчого комітету Куяльницької сільської ради №201 від 30.11.021 року був затверджений зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
В свою чергу очікувана вартість по об’єкту була розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, згідно якої було отримано експертний звіт № ЕК-4503/11-21 від 29.11.2021 р. (долучається) на загальну кошторисну вартість – 66 404.826 тис. грн.
Обрунтування розміру бюджетного призначення переговорної процедури склали обсяги робіт, які є додатковими на загальну суму – 19 900 000.00 гривень з ПДВ (перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту додаються). Згадані роботи не були включені до початкової проектно-кошторисної документації.
По результатам переговорів сторони погодили вартість робіт на загальну суму – 19 749 927 грн. 80 коп. та було підписано договір на виконання робіт з планом фінансування на 2021 – 2022 роки, де на 2021 рік фінансування передбачало – 8 372 535 грн. 42 коп. (кошти обласного бюджету) та на 2022 рік фінансування передбачало – 11 377 392 грн. 38 коп.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів в розділі «НОВИНИ» за посиланням: https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/.
Всі вищезаначені рішення Куяльницької сільської ради опубліковані на офіційному веб-сайті за посиланням: https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/.
На підставі ухвали слідчого судді Приморського районного суду м.Одеси Осіік Д.В. від 12 серпня 2020 року, в ході обшуку – початкова проектно-кошторисна документація по даному предмету закупівлі була вилучена (копії додаються). Для обґрунтування застосування переговорної процедури Замовник використовував інформацію з сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-000672-b.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 11:25:46
Про припинення моніторингу процедур закупівель
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби від 24.02.2022 №34 проведення моніторингів процедур закупівель, на період дії воєнного стану на території України, припинено.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕ-ЛАЙФ" #40533418 |
Переможець |
19 749 927,80
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 18:03
|
доп угода 3 до договору 243_0001.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:44
|
додаткова 2 до договору _243_0001.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:04
|
додатокова 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 11:43
|
договір | укладений |
24 грудня 2021 11:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі Куяльницького центру культури і дозвілля за адресою : вул. Армійська, 1 м. Подільськ Одеської області із встановленням дахової сонячної електростанції потужністю 150 кВт.Коригування | 1 | роб |
19 749 927,80
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 243 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи лист Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), у зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись нормами чинного законодавства України, враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором №243 від 23 грудня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 243 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | І. Пункт 2.1. Розділу 2. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ виклавши у новій редакції: 2.1. Строки початку та закінчення робіт: Строк виконання робіт: 07.08.2019 - 31.12.2024 року Генпідрядник розпочинає виконання робіт після укладання договору, і повинен завершити виконання робіт до 31 грудня 2024 р. ІІ. Пункт 3.1 розділу 3. ДОГОВІРНА ЦІНА виклавши у новій редакції: 3.1. Ціна цього Договору (договірна ціна) робіт визначається на основі зведеного кошторисного розрахунку та договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 2), є динамічною та становить 19 749 927 грн. 80 коп. (Дев’ятнадцять мільйонів сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять сім гривень 80 копiйок) з ПДВ, в тому числі ПДВ 3 291 654 грн 63 коп. (Три мільйона двісті дев’яносто одна тисяча шістсот п’ятдесят чотири гривні 63 копійки), із них: - на 2021 рік – 8 372 535,42 грн (Вісім мільйонів триста сімдесят дві тисячі п’ятсот тридцять п’ять гривень 42 копійки) в т.ч. ПДВ 1 395 422,57 (Один мільйон триста дев’яносто п’ять тисяч чотириста двадцять дві гривні 57 копійок); - на 2023 рік – 1 752 302,83 грн (Один мільйон сімсот п’ятдесят дві тисячі триста дві гривні 83 копійки) в т.ч. ПДВ 292 050,47 грн (Двісті дев’яносто дві тисячі п’ятдесят гривень 47 копійок); - на 2024 рік – 9 625 089, 55 грн (Дев’ять мільйонів шістсот двадцять п’ять тисяч вісімдесят дев’ять гривень 55 копійок) в т.ч. ПДВ 1 604 181,56 (Один мільйон шістсот чотири тисячі сто вісімдесят одна гривня 56 копійок) Обсяги робіт можуть бути зменшені залежно від фактичного фінансування. ІІІ. Пункт 19.1 Розділу 19. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ виклавши у новій редакції: 19.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами і скріплення підписів печатками і діє до 31.12.2024 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 243 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі Куяльницького центру культури і дозвілля за адресою : вул. Армійська, 1 м. Подільськ Одеської області із встановленням дахової сонячної електростанції потужністю 150 кВт.Коригування | 1 |
19 749 927,80
UAH з ПДВ
|