Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015 36113600-3 Лавки)
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2021-12-03-001916-a 66982cf851e74dc88bb97671f5bf85f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколюк Лариса Василівна

380505041010 nedoboivtsitg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НЕДОБОЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04416884
Місцезнаходження: 60035, Україна , Чернівецька обл., с. Недобоївці, село Недобоївці Хотинського району Чернівецької області вул. Головна,28-а
Контактна особа: Соколюк Лариса Василівна
380505041010
nedoboivtsitg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Згідно умов Договору та Специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015 36113600-3 Лавки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, с. Недобоївці, Головна, 28А (Керстенецький старостинський округ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

03 грудня 2021 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Потура Олег Пилипович
#2927822797
Переможець 5 400,00
UAH
03 грудня 2021 11:00

Документи

03 грудня 2021 11:00
Електронний підпис
03 грудня 2021 11:00
Договір № 515.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 11:01
Договір № 515.pdf укладений
03 грудня 2021 11:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015 36113600-3 Лавки) 1 шт. 5 400,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 400,00
UAH