Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту “Капітальний ремонт адміністративної будівлі ГУ ДПС у Вінницькій області по вул. К. Василенка, 21 у м.Вінниця”
Очікувана вартість
814 069,20 UAH
UA-2021-12-03-000155-b 7fc5c3e01d94407fb1a66487d2c82138
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вернигора Вадим Андрійович

+380432660187 dps_vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 44069150
Місцезнаходження: 21028, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Вернигора Вадим Андрійович
+380432660187
dps_vin@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 08:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2021 13:32
Очікувана вартість: 814 069,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 071,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд по об’єкту “Капітальний ремонт адміністративної будівлі ГУ ДПС у Вінницькій області по вул. К. Василенка, 21 у м.Вінниця”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність вимірювального обладнання та підтвердження наявності у інженера технічного нагляду І категорії або провідного інженера з технічного нагляду досвіду щодо здійснення технагляду за об’єктами будівництва, які на даний час введені в експлуатацію
Дата подання: 07 грудня 2021 19:33
Дата відповіді: 08 грудня 2021 15:52
1. В додатку 2 до оголошення вказано про необхідність надання інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про вимірювальне обладнання та/або механізмів та/або приладів учасника, необхідних для здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва. Уточніть будьласка яке саме обладнання, має бути в учасника. 2. В додатку 2 до оголошення вказано що учасники повинні надати документальне підтвердження наявності у інженера технічного нагляду І категорії або провідного інженера з технічного нагляду досвіду щодо здійснення технічного нагляду за об’єктами будівництва, які на даний час введені в експлуатацію. З цією метою учасники повинні надати у складі пропозиції декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або акти державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту, або сертифікат та акт готовності об’єкта до експлуатації, або інформацію із веб-порталу органу архбудконтролю (щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 або СС3). Чи можливо для підтвердження даної вимоги надання інформації із веб-порталу органу архбудконтролю (щодо об’єктів будівництва ІІІ-V категорії складності, що в період дії ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 відповідало класу наслідків СС2 або СС3)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління ДПС у Віницькій області розглянуло Ваші запитання та повідомляє про наступне:
1. По першому питанню:
В додатку 2 до даного Оголошення замовником встанолено необхідність надання інформаційної довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію: ”Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити інформацію про вимірювальне обладнання та/або механізмів та/або приладів учасника, необхідних для здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва.”.
Учаснику необхідно самостійно визначити яке обладнання та/або механізми та/або прилади, необхідне для здійснення технічного нагляду (у відповідності до чинного законодавства України) за визначеним в Оголошенні об’єктом будівництва. Для цього Замовником, у складі даного Оголошення (Додаток 3 Технічне завдання) надно перелік “Будівельних робіт”, що необхідно виконати в процесі Капітального ремонт адміністративної будівлі ГУ ДПС у Вінницькій області по вул. К. Василенка, 21 у м.Вінниця.

1. По другому питанню: Для підтвердження наявності у інженера технічного нагляду І категорії або провідного інженера з технічного нагляду досвіду щодо здійснення технічного нагляду за об’єктами будівництва, які на даний час введені в експлуатацію, учасник може надати інформацію із веб-порталу органу архбудконтролю (щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 або СС3), з урахуванням нормативно-правових актів, що до яких визначались категорії складності та класи наслідків будівництва на момент внесення відповідної інформації до веб-порталу органу архбудконтролю.
Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГНЕВИК МИРОН ТАДЕЙОВИЧ 527 777,77
UAH з ПДВ
527 777,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ" 540 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД" 638 664,00
UAH з ПДВ
619 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 670 000,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ 651 225,00
UAH з ПДВ
651 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 21:16
Електронний підпис
13 грудня 2021 21:13
Акт готовності Рівне.PDF
13 грудня 2021 21:13
свідоцтво ФОП 1.pdf
13 грудня 2021 21:13
свідоцтво ФОП 2.pdf
13 грудня 2021 21:13
Договiр_та_ДУ_Рiвне_-_ОР.PDF
13 грудня 2021 21:13
Акти_Рiвне_-_ОР.PDF
13 грудня 2021 21:13
сканкопія паспорт ІПН.pdf
13 грудня 2021 21:13
довідка статистики.pdf
13 грудня 2021 21:13
Підтвердження МТБ.pdf
13 грудня 2021 21:13
свідоцтво ПЄП.pdf

Публічні документи

13 грудня 2021 23:23
Електронний підпис
13 грудня 2021 23:22
018. ДОВІДКА.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
011. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
017. ІНФОРМАЦІЯ.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
006.1 ПРАВОЧИНИН.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
003.6 Квітанція №2.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
004. ДОВІДКА.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
016. ЛИСТ-ЗГОДА.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
008. ДОВІДКА.pdf.asice.zip
13 грудня 2021 23:22
010. ЛИСТ-ЗГОДА.pdf.asice.zip

Публічні документи

13 грудня 2021 16:56
Електронний підпис
13 грудня 2021 16:53
15. Технічне завдання.pdf.p7s
13 грудня 2021 16:53
14. Проект договору.PDF
13 грудня 2021 16:53
12. Стаття 17.PDF
13 грудня 2021 16:53
6. Установчі документи.rar
13 грудня 2021 16:53
1. Пропозиція.PDF

Публічні документи

13 грудня 2021 16:27
Електронний підпис
13 грудня 2021 16:24
товар. чек 56.pdf
13 грудня 2021 16:24
Накладна 00010.pdf
13 грудня 2021 16:24
Захист довкілля.pdf
13 грудня 2021 16:24
Бондаренко_сертиф_ТН.jpg
13 грудня 2021 16:24
ІВК ліцензія до 2022.pdf
13 грудня 2021 16:24
Проєкт договору.pdf
13 грудня 2021 16:24
товар.чек 691.pdf
13 грудня 2021 16:24
Щодо Статуту.pdf
13 грудня 2021 16:24
Накладна 34764.pdf
13 грудня 2021 16:24
Щодо ліцензування.pdf
13 грудня 2021 16:24
накладна 33833.pdf
13 грудня 2021 16:24
товар. чек 1487.pdf
13 грудня 2021 16:24
Єдиний податок 2020.PDF
13 грудня 2021 16:24
Акт ІВК.pdf
13 грудня 2021 16:24
сертифікат Белень.pdf
13 грудня 2021 16:24
Накладна 00002.pdf
13 грудня 2021 16:24
Аналогічні договора.pdf
13 грудня 2021 16:24
товар.чек 1303.pdf
13 грудня 2021 16:24
накладна 00117.pdf
13 грудня 2021 16:24
Щодо ст 17 Закону.pdf
13 грудня 2021 16:24
Лист відгук БМУ-33.pdf
13 грудня 2021 16:24
АКТ Зодчий.PDF
13 грудня 2021 16:24
Додаток 5 Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2021 16:59
Електронний підпис
10 грудня 2021 16:59
Довідка не платник ПДВ.pdf
10 грудня 2021 16:36
Електронний підпис
10 грудня 2021 16:35
Досвід.zip
10 грудня 2021 16:35
14._Довiдка_про_довкiлля.pdf
10 грудня 2021 16:35
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2021 16:35
15._проект_договору.pdf
10 грудня 2021 16:35
1._Цiнова_пропозицiя.pdf
10 грудня 2021 16:35
21. Сертифікати ISO.pdf
10 грудня 2021 16:35
11._Лист-погодження_з_ПД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГНЕВИК МИРОН ТАДЕЙОВИЧ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД"

ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГНЕВИК МИРОН ТАДЕЙОВИЧ
#2199321912
Відхилено 527 777,77
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 09:42
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ"
#42982113
Переможець 540 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 16:38

Документи

17 грудня 2021 09:42
Електронний підпис
17 грудня 2021 09:41
Протокол 100

Документи

17 грудня 2021 16:38
Електронний підпис
17 грудня 2021 16:35
Протокол 101

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ"
#42982113
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 16:38
Електронний підпис
17 грудня 2021 16:35
Протокол 101

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2024 12:02
ДУ _ 3.pdf зміни до договору
22 березня 2024 11:42
Електронний підпис укладений
16 серпня 2023 15:13
ДУ_технагляд.pdf зміни до договору
16 серпня 2023 15:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:19
ДУ_РУМБ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:16
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 11:22
Договір №032-2021-ТН/15 укладений
23 грудня 2021 11:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд по об’єкту “Капітальний ремонт адміністративної будівлі ГУ ДПС у Вінницькій області по вул. К. Василенка, 21 у м.Вінниця” 1 роб 540 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додавання Плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 032-2021-ТН/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 032-2021-ТН/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування виконаних робіт, продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 032-2021-ТН/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд по об’єкту “Капітальний ремонт адміністративної будівлі ГУ ДПС у Вінницькій області по вул. К. Василенка, 21 у м.Вінниця” 1 540 000,00
UAH