Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові будівельні роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 532 767,03 UAH
UA-2021-12-02-017849-c b8470de59ada403093e5ec961b5d409b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Дазідова

+380980278488 dazidova2703@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 12 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26119498
Місцезнаходження: 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, ВУЛИЦЯ МАКСИМА ШИМКА, будинок 3
Контактна особа: Олена Дазідова
+380980278488
dazidova2703@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закону) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Згідно п. 13 ч.1 ст. 1 Закону конкурентна процедура закупівлі (тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
За результатами проведення тендера (відкритих торгів) по предметом закупівлі: “ ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця ” між КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 12 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (надалі за текстом – Замовник) та ТОВ «СПРЕДОМ» було укладено договір генпідряду № 29 від 05.07.2021 року та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіт про результати проведення процедури закупівлі 05.07.2021 за № UA-2021-05-25-014757-b.
В ході виконя договору виникла необхідність у проведенні додаткових будівельних робіт, невизначених у початковому проекті . Дану обставину замовник не міг передбачити, однак вона є необхідною для виконання робіт по об’єкту в цілому. Проектувальником спільно із замовником визначено потребу у виконанні додаткових будівельних робіт які не були включенні до початкового проекту, зокрема:
розділи-електротехнічні рішення,опалення та вентиляція , архітектурно-будівельні рішення приведені у відповідність до потреб та потужностей обладнання.
У зв’язку із вище вказаним, проектувальником по об’єкту будівництва ФОП Повх В.М. було проведено коригування робочого проєкту та здійснено експертизу проєктної документації. Оскільки ТОВ «СПРЕДОМ» вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту за основним договором, а також беручи до уваги необхідність досягнення технологічної сумісності основних та додаткових аналогічних робіт, доцільно доручити цьому учаснику виконати додаткові роботи. По закінченню робіт це забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та здачу об’єкту в експлуатацію в цілому, а також при здачі об’єкта в експлуатацію відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту в цілому, після завершення ремонтних робіт.
З урахуванням п. 27 ч.1 ст.1 Закону та п. 4 розділу І “Загальні положення” Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, предметом вказаної процедури є роботи. Крім того, додаткові роботи як і роботи, що передбачені Договором про закупівлю, визначені аналогічно відповідно до норм на ремонтно-будівельні роботи, визначених чинним законодавством.
З урахуванням вищевказаного встановлено, що ці додаткові аналогічні роботи не можна було передбачити раніше і вони не були включені до робочого проекту, однак в ході виконання робіт по основному договору виникла необхідність у їх виконанні для забезпечення реалізації проекту в цілому та здійсненні додаткової закупівлі вказаних аналогічних робіт. Відповідно до листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06, зокрема Додатку 1 до вказаного листа, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, вказана підстава застосовується у разі якщо:
- протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю;
- вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю із урахуванням змін, внесених до нього;
- закупівля здійснюється у того самого учасника.
Тому при наявності експертного звіту щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом “Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (коригування)” і виникнення потреби з виконання додаткових робіт, що є аналогічними до робіт, передбачених договором про закупівлю та стали необхідними для виконання проєкту в цілому в ході виконання договору, по якому не сплив 3-річний строк з дня його укладення, і договір по закупівлі додаткових робіт буде доцільніше укласти з тим самим генпідрядником, Замовником було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону.
При цьому узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі – 1 532 767,03 грн. (Один мiльйон п’ятсот тридцять дві тисячі сімсот шістдесят сім гривен 03 копійок), в тому числі ПДВ 255 461, 17 грн (Двісті п’ятдесят п’ять тисяч чотириста шістдесят одна гривня 17 копійок).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 19:37
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові будівельні роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, по вул. Максима Шимка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 20 календарних днів з дати підписання документів про виконані роботи. Інша інформація: Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; категорія замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПРЕДОМ"
#39177989
Переможець 1 532 767,03
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 19:37

Документи

02 грудня 2021 19:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 19:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПРЕДОМ"
#39177989
1 532 767,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 19:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 17:07
Електронний підпис укладений
18 грудня 2021 14:57
додатки до договору.pdf укладений
18 грудня 2021 14:57
договір 69.pdf укладений
18 грудня 2021 14:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Додаткові будівельні роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роботи 1 532 767,03
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 15:10
766 467,03 UAH UA118201720344221006134023579
КЗ"ЗШ І-ІІІ ст.№12 ВМР"
UA193026890000026006055318023
ТОВ"СПРЕДОМ"
Оплачений
29 грудня 2021 15:39
766 300,00 UAH UA118201720344221006134023579
КЗ"ЗШ І-ІІІ ст.№12 ВМР"
UA193026890000026006055318023
ТОВ"СПРЕДОМ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 532 767,03
UAH (в тому числі ПДВ 255 461,17 UAH)