Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway O181007 Derazhne-Susk-Klevan on the section km 4 + 670 - km 10 + 600, Kostopil district
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Мельник Андрій Ігорович 380362266863 ukbd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Мельник Андрій Ігорович 380978697432 ukbd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Melnik Andriy 380362266863 ukbd@ukr.net |
Additional contacts: |
Melnik Andriy 380978697432 ukbd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2022 14:29 |
Очікувана вартість: | 74 901 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 374 505,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії ( далі – банківська гарантія), виданої банком (далі – банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис баанку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантіє. Повноваження оcоби, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладенням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 % очікуваної вартості закупівлі, 749 011,26 (сімсто сорок дев’ять тисяч одинадцять гривень 26 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул.С.Петлюри, 13. The tender offer must be accompanied by a document confirming that the bidder has provided security for the tender offer. Security of the tender offer is provided in the form of an irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - the bank guarantee) issued by the bank (hereinafter - the guarantor bank), with a qualified electronic signature (hereinafter - QES) of the guarantor bank in accordance with applicable law. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the guarantor bank using the resource on the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of the CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 №639 "On approval of regulations on banks' operations under guarantees in national and foreign currencies", as well as meet the requirements and form approved by the Ministry of Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine dated 14.12.2020 №2628 "On approval of the form and Requirements for securing the tender offer / offer". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of the guarantor's CEP (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758 or International Standby Practices, Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through a advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory imposition of the QES of the advising bank. The amount of security for the tender offer is 1% of the expected purchase price, 749 011.26 UAH (seven hundred forty-nine thousand eleven hryvnias 30 kopecks). The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the balance on the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank to confirm the authority of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer which will include a bank guarantee that does not meet the conditions specified by the customer in the tender documentation for such security of the tender offer, will be rejected on the basis of Part 1 of Article 31 of the Law. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: р / р UA158999980000031414556017001, recipient of GUK in Rivne region / Rivne region / 24061900, USREOU code 38012494, MFO 899998, Bank of the Treasury of Ukraine (EAP), Address: 33028, Ukraine, Rivne, 13 S. Petliura str. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 749011.26 UAH |
Publication date: | 02 грудня 2021 16:55 |
Enquiries until: | 24 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 січня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 74 901 126 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 374 506 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2021 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 15:04 |
тендерна документація (Деражне-Суськ-Клевань) від 17.12.2021 нова редакція.docx | |
17 грудня 2021 15:04 |
Перелік змін від 17.12.2021р..doc | |
17 грудня 2021 15:03 |
Додаток №5 (Проєкт договору).docx | |
08 грудня 2021 10:17 |
Перелiк_змiн_вiд_07.12.2021 року.doc | |
02 грудня 2021 16:55 |
огол. англ.doc |
17 грудня 2021 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 грудня 2021 15:04 |
тендерна документація (Деражне-Суськ-Клевань) від 17.12.2021 нова редакція.docx
|
||||||
17 грудня 2021 15:04 |
Перелік змін від 17.12.2021р..doc
|
||||||
17 грудня 2021 15:03 |
Додаток №5 (Проєкт договору).docx
|
||||||
08 грудня 2021 10:17 |
Перелiк_змiн_вiд_07.12.2021 року.doc
|
||||||
02 грудня 2021 16:55 |
огол. англ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000079 ● 458f14a58fca481b9f8f5bb24b50cc46
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 20.04.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2021-12-02-015861-c 02.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-26 08:46:01
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район Current average repair of the highway O181007 Derazhne-Susk-Klevan on the section km 4 + 670 - km 10 + 600, Kostopil district (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-015861-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Окрім цього, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-29 10:08:26
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район Current average repair of the highway O181007 Derazhne-Susk-Klevan on the section km 4 + 670 - km 10 + 600, Kostopil district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-02-015861-c) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертна оцінка № 18-0239/03-21 від 13.08.2021р. проведено філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-29 15:14:48
Про надання інформації (пояснень)
Відповідно до Вашого пояснення постала потреба в уточненні наданої інформації. Ви надаєте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме - http://www.arhioda.gov.ua.
Проте, аналізом інформації, розміщеної на сайті Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівенської обласної державної адміністрації, зокрема у розділах "Капітальне будівництво", "Державні закупівлі" обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосовно процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район - відсутні.
Конкретизуйте де саме на вказаному Вами сайті (іhttp://www.arhioda.gov.ua) знаходиться обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосовно процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-02-015861-c) ?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-04 15:07:39
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район Current average repair of the highway O181007 Derazhne-Susk-Klevan on the section km 4 + 670 - km 10 + 600, Kostopil district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-02-015861-c) повідомляємо наступне.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» знаходиться за посиланням - http://www.arhioda.gov.ua/ua/procurement/.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-16 15:27:34
Запит за роз'ясненнями
Детально ознайомившись з висновком органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-12-02-015861-c у замовника виникла необхідність у роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, в порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон).
Органом державного фінансового контролю замовника зобов’язано усунути виявлені порушення шляхом «приведення у відповідність істотних умов Договору згідно з вимогами Закону шляхом внесення змін до Договору та оприлюднити їх у встановлені законом строки». Однак, варто зазначити, що відповідно до п.8 ч.2 ст.22 Закону проект договору про закупівлю і як наслідок договір про закупівлю оприлюднюється з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже законодавець визначив, що умова договору про закупівлю щодо порядку змін його умов є істотною умовою договору. Вичерпний перелік випадків, які дозволяють змінювати істотні умови договору перелічений у ч.5 ст.41 Закону. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону, у замовника відсутні підстави для внесення змін до істотної умови договору, а саме умови щодо порядку змін його умов.
Враховуючи вищевказане прошу надати роз’яснення, яким чином, та підставі яких норм чинного законодавства замовник має виконати зобов’язання органу фінансового контролю в частині приведення у відповідність істотних умов Договору згідно з вимогами Закону шляхом внесення змін до Договору, не порушуючи при цьому чинного законодавства.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-05-17 15:20:49
роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань,
На Ваш запит про надання роз’яснень щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-015861-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 11 травня 2022 року, встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, а саме: включення до умов Проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) та відповідно до Договору такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку.
Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною 5 статті 41 Закону.
Зокрема, відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім збільшення ціни за одиницю ТОВАРУ до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого ТОВАРУ на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Згідно з статтею 9 Закону Уповноваженим органом розроблено та затверджено відповідні порядки, зокрема щодо визначення предмета закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Порядок № 708), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Так, відповідно до пункту 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку № 708.
Згідно річного плану закупівель та відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів і тендерної документації Замовником визначено, що предметом закупівлі є ПОСЛУГИ, а саме: послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район.
Проте, нормами частини п’ятої статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як ТОВАР.
Щодо зобов’язань Замовника, визначених у висновку.
Статтею 8 Закону визначено порядок здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до частини шостої статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Згідно пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи викладене, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо приведення у відповідність істотних умов Договору згідно з вимогами Закону шляхом внесення змін до Договору та оприлюднити їх у встановлені законом строки, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі-ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов.
Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Разом з тим, статтею 652 Цивільного кодексу встановлено, що у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
При цьому, якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний.
Відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Виходячи зі змісту частини першої статті 653 ЦК України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Після укладання договору про закупівлю сторони мають право внести зміни до договору шляхом укладання додаткових угод. При цьому, порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства та умов договору.
При цьому, умова договору про закупівлю щодо порядку змін його умов не є істотною умовою договору.
Водночас, пунктом 9.3 розділу IX «Вирішення спорів» договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 28.02.2022 №12 (далі – Договір) передбачено, що «всі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у вигляді додаткових угод» та у пункті 11.4. розділу XI «Інші умови» визначено, що «будь-які зміни та доповнення до цього договору є чинними в разі їх викладення у письмовій формі та підписання повноважними представниками сторін цього договору».
Враховуючи вищевикладене, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області в зобов’язаннях, визначених у висновку, зобов’язує вжити заходів щодо приведення у відповідність до вимог Закону умов Договору, а саме: з пункту 11.3 розділу XI «Інші умови» Договору виключити підпункт 2 (підставу для внесення змін до істотних умов договору «зміна ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі») шляхом внесення змін до Договору, так як нормами частини п’ятої статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як ТОВАР.
Додатково звертаємо увагу на те, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» є спеціальними нормами, які визначають правові підстави внесення змін та доповнень до договорів, укладених за наслідком публічних закупівель та повинні застосовуватися переважно щодо норм Цивільного кодексу України (статті 651) та Господарського кодексу України (стаття 188), які визначають загальну процедуру внесення змін до договору.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
2022-05-18 10:45:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Докази звернення до суду |
Дата публікації: | 24 травня 2022 |
Документи:
24 травня 2022 12:21
|
Електронний підпис |
24 травня 2022 12:20
|
деражне суськ.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 січня 2022 15:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
74 700 000,00
UAH з ПДВ
|
74 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
74 389 000,00
UAH з ПДВ
|
74 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Переможець |
74 298 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 09:03
|
ДУ 2 до Договору 12 розірвання.pdf | укладений |
08 грудня 2023 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2022 12:36
|
ДУ Деражне-Суськ-Клевань.pdf | зміни до договору |
02 березня 2022 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 12:33
|
договір деражне суськ №12.pdf | укладений |
02 березня 2022 12:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район | 1 | послуга |
74 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв'язку з відсутністю фінансування у замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 181007 Деражне-Суськ-Клевань на ділянці км 4+670 – км 10+600, Костопільський район | 1 | послуга |
74 298 000,00
UAH з ПДВ
|