Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт вулиці Сагайдачного від вулиці Незалежності до вулиці Павлова в місті Володимир-Волинський Волинської області"
Очікувана вартість
198 500,00 UAH
UA-2021-12-02-014689-c 155d9e8c09664344a93ec2f6a2b3a1bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Здомищук

+380334235710 alex_z.o.v@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26120629
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Устилузька,17
Контактна особа: Олександр Здомищук
+380334235710
alex_z.o.v@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 198 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт вулиці Сагайдачного від вулиці Незалежності до вулиці Павлова в місті Володимир-Волинський Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир-Волинський, частина вул.Сагайдачного(від вул.Незалежності до вул.Павлова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Виконавця на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 16:23
Оголошення Сагайдачного.docx
02 грудня 2021 16:23
Проект договору .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 185 370,10
UAH з ПДВ
185 370,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 18:30
Електронний підпис
13 грудня 2021 18:19
7. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3238207218
Переможець 185 370,10
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 14:32

Документи

17 грудня 2021 14:32
Електронний підпис
17 грудня 2021 14:31
123.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3238207218
185 370,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 14:32
Електронний підпис
17 грудня 2021 14:31
123.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 15:06
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 10:30
додаткова угода до договору №64-21 (2).jpg зміни до договору
06 квітня 2022 10:29
додаткова угода до договору №64-21 (1).jpg зміни до договору
06 квітня 2022 10:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:00
6421.pdf укладений
28 грудня 2021 11:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 жовтня 2022 16:45
170 795,10 UAH UA228201720344281021100022147
Управління інфраструктури Вол-Вол.м/р
UA593052990000026000040803259
ФОП Гедз Андрiй Миколайович
Оплачений
28 грудня 2022 15:59
14 575,00 UAH UA228201720344281021100022147
Управл. інфраструктури Володимир.м/р
UA593052990000026000040803259
ФОП Андрiй ГЕДЗ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні та неможливістю виконання робіт у вказаний період з об’єктивних причин (обставини непереборної сили), сторони погодились продовжити строки виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору
Номер договору про закупівлю: 64/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 185 370,10
UAH