Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій та змінний картридж до нього, системний блок, монітори, комплект клавіатури та мишки )
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-12-02-013583-c 7dbdbcb978d14f8f89f2dda51b728ade
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Козлова

+380663282840 umrfin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44047341
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Обухівський р-н, місто Українка, пл.Шевченка Тараса, будинок 1
Контактна особа: Олена Козлова
+380663282840
umrfin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 15:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 15:36
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Системний блок - 3 шт, БФП Canon i-SENSYS MF237w -1 шт, Змінний картридж для БФП Canon i-SENSYS MF237w (колір: чорний) - 1 шт, Монитор 27 Philips 273V7QDSB - 2 шт, Комплект Logitech Wireless Desktop MK270 (920-004518) - 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08740, Україна, Київська область, м.Українка, площа Шевченка Тараса, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021  —  24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 15:58
Закупівля ФУ.doc
02 грудня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 15:58
Закупівля ФУ.doc
02 грудня 2021 15:55
Закупівля ФУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 05 грудня 2021 21:54
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:36
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне: відповідно до Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник в складі пропозиції надає інформацію про Вимоги до постачання товару, що є предметом закупівлі, підтвердження яких Учасник має надати у складі своєї пропозиції. (Додаток 2), чим підтверджує відповідність наданої пропозиції вимогам Додатку 2. Для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція, яку закуповує Замовник, має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Крім того, нормами чинного законодавства не передбачено отримання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного Дистриб’ютора в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару та звертаємо Вашу увагу на те, що в оголошенні не вимагається подання вищезазначеного авторизаційного листа. Замовник допускає встановлення Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978). Також Замовник має право звернутися до компанії Microsoft за перевіркою автентичності ліцензій на операційні системи. У разі встановлення операційної системи на ПК не на заводі виробника, учасник повинен надати повний комплект примірника операційної системи, а саме: наліпку з голограмою, коробку та документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 64 506,00
UAH з ПДВ
64 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 64 506,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 10:09

Документи

14 грудня 2021 10:09
Електронний підпис
14 грудня 2021 10:08
SCAN0096.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
64 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 10:09
Електронний підпис
14 грудня 2021 10:08
SCAN0096.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:31
SCAN0113.PDF укладений
16 грудня 2021 15:55
SCAN0112.PDF укладений
16 грудня 2021 15:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 11:29
64 506,00 UAH UA278201720344260003000117696
Фінуправління Української міськради
UA723052990000026000050544638
ТОВ "Компаком 2000"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 506,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 751,00 UAH)