Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення Microsoft 365
Очікувана вартість
133 920,00 UAH
UA-2021-12-02-012775-c 6412b2780a404c2ca5cda0992c043684
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Петкевич

+380552491272 ppu.ark@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРЕДСТАВНИЦТВО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ В АВТОНОМНІЙ РЕСПУБЛІЦІ КРИМ
Код ЄДРПОУ: 22275298
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА БОЛБОЧАНА, БУДИНОК 8
Контактна особа: Ірина Петкевич
+380552491272
ppu.ark@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2021 11:25
Очікувана вартість: 133 920,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 669,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення Microsoft 365
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, Київ, Генерала Алмазова, 18/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Послуги здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг на підставі рахунку, наданого Виконавцем, при наявності фінансування. У разі відсутності фінансування на зазначені цілі, Замовник здійснює оплату Виконавцю за надані Послуги протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 15:34
Оголошення з додатками Microsoft 365.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет договору
Дата подання: 06 грудня 2021 14:24
Дата відповіді: 06 грудня 2021 19:34
Доброго дня! Шановний Замовнику, прохання змінити в проекті договору формулювання «послуга з постачання програмного забезпечення» на «постачання програмної продукції». Згідно із законодавством України предметом договору є постачання програмної продукції, предмет закупівлі трактувати як «послуги» не можна. Відповідно до пункту 26-1 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції. Оскільки, за своєю суттю операція по договору є операцією з постачання програмної продукції, а не послугою, то звільнення від оподаткування ПДВ має бути застосоване обов’язково. Прохання привести договір у відповідність до вимог законодавства та суті господарської операції. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі!
Розглянувши Ваше питання, відповідаємо, що Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 року № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» затверджено Інструкцію щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету (далі – Інструкція). Відповідно до підпункту 12 підпункту 2.2.4 пункту 2.2. глави 2 придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу відноситься до КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Таким чином, змінити умови договору не є можливим.
Назва програмного забезпечення Microsoft 365 Professional Plus (або еквівалент)
Дата подання: 06 грудня 2021 14:58
Дата відповіді: 06 грудня 2021 19:34
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації вказана назва програмного забезпечення "Microsoft 365 Professional Plus (або еквівалент)". Зверніть увагу, що на сьогодні є тарифний план для підприємств Microsoft 365 Apps for enterprise, який раніше називався Office 365 Professional Plus (ПО з назвою "Office 365 Professional Plus" у Microsoft вже не існує). Просимо підтвердити, що Ви маєте на увазі саме Microsoft 365 Apps for enterprise. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі!
Так, Ви можете надати пропозицію саме з постачання програмного забезпечення Microsoft 365 Apps for enterprise.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ" 95 970,00
UAH
93 988,00
UAH
Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна" 109 760,27
UAH
93 989,00
UAH
Документи
ФОП Рождаєв Євген Олександрович 129 000,00
UAH
129 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 грудня 2021 18:55
Електронний підпис
12 грудня 2021 18:54
Microsoftoffice365EV.pdf
12 грудня 2021 18:54
Проєкт договору.pdf
12 грудня 2021 18:54
Lyst dlia Aipikontakt_18.06.2021.pdf
12 грудня 2021 18:54
Статут_копія.pdf
12 грудня 2021 18:54
AuthorLetter_MICROSOFT_IPC_ukr.pdf (2).p7s
12 грудня 2021 18:54
ВИПИСКА з ЄДР копія.pdf
12 грудня 2021 18:54
AuthorLetter_MICROSOFT_IPC_ukr.pdf
12 грудня 2021 18:54
Витяг ПДВ_копія.pdf
12 грудня 2021 18:54
Довідка ст.17.pdf
12 грудня 2021 18:54
ВИТЯГ 2021 копія.pdf
12 грудня 2021 18:54
Технічна специфікація.pdf
12 грудня 2021 18:54
Lyst dlia Aipikontakt_18.06.2021.pdf.p7s
12 грудня 2021 18:54
Microsoftoffice365EV.pdf.p7s
12 грудня 2021 18:54
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2021 18:54
Гарантійний умови.pdf
12 грудня 2021 18:54
Довідка санкції.pdf

Публічні документи

10 грудня 2021 13:33
Електронний підпис
10 грудня 2021 13:32
Статут.pdf
10 грудня 2021 13:32
Авторизаційний лист.pdf
10 грудня 2021 13:32
Витяг ЄДР.pdf
10 грудня 2021 13:32
Відсутность санкцій.pdf
10 грудня 2021 13:32
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2021 13:32
Повноваження.pdf
10 грудня 2021 13:32
Microsoftoffice365EV1562020151128.pdf
10 грудня 2021 13:32
Пропозиція.pdf
10 грудня 2021 13:32
ст.17.pdf
10 грудня 2021 13:32
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"

ДП "Коніка Мінолта Україна"

ФОП Рождаєв Євген Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
#39217481
Переможець 93 988,00
UAH
18 грудня 2021 21:34

Документи

18 грудня 2021 21:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2021 21:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
#39217481
93 988,00
UAH
Документи

Документи

18 грудня 2021 21:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 19:41
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:38
Договір АЙПИКОНТАКТ.pdf укладений
24 грудня 2021 16:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 18:40
93 988,00 UAH UA098201720343120004000009116
Представництво Президента України вАРК
UA223348510000000026005167005
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 93 988,00
UAH