Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування хворим на COVID-19, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) код ДК 021:2015: 15870000-7 - Заправки та приправи
Очікувана вартість
63,00 UAH
UA-2021-12-02-007408-c 142a01bc0ab2455e84bfe1f2023f6606
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Татарко

+380978524527 prozoro@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989585
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Контактна особа: Анастасія Татарко
+380978524527
prozoro@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 63,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15870000-7: Заправки та приправи


Процедура закупівель проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (абз. 4 п. 3¹ Розділу X: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 кілограми
Сіль (кам’яна, харчова) вагова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вулиця Царичанська, 134 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15872400-5 — Сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару протягом 7 банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів та розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 12:51
Додаток №1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
02 грудня 2021 12:51
Додаток №2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
02 грудня 2021 12:51
Оголошення про проведення закупівлі.docx
02 грудня 2021 12:51
Протокол №144 спрощена закупівля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Калініченко Ніна Михайлівна 63,00
UAH з ПДВ
63,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Калініченко Ніна Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Калініченко Ніна Михайлівна
#1495405825
Переможець 63,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 21:51

Документи

14 грудня 2021 21:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 21:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Калініченко Ніна Михайлівна
#1495405825
63,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 21:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 08:49
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 09:29
договір 429.pdf укладений
20 грудня 2021 09:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сіль (кам’яна, харчова) вагова 9 кілограми 7,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 63,00
UAH