Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electric energy
Electric energy
Очікувана вартість
11 078 410,00 UAH
UA-2021-12-02-005920-c ● 055158286b8d4fffb05d9f77898d5e7f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КСТП "Рубіжнетеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33515421 |
Місцезнаходження: | 93010, Україна , Луганська область обл., місто Рубіжне, Вул.Іванова,157 |
Контактна особа: |
Мурадян Ганна +380645370249 zakypki@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мурадян Анна +380509660060 rtko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal Specialized Heat Supply Enterprise "Rubizhneplokomunenergo" of Rubizhne City Council |
National ID: | 33515421 |
Contact point: |
Myradian Hanna +380645370249 zakypki@i.ua |
Additional contacts: |
Muradian Hanna +380509660060 rtko@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 13:33 |
Очікувана вартість: | 11 078 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 784,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 грудня 2021 11:47 |
Enquiries until: | 23 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 січня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 11 078 410 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 110 784 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1582630 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93010, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, за місцем знаходження об'єктів замовника на території міста Рубіжне
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично спожиту (використану) електричну енергію протягом 20 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі обсягів купівлі-продажу електричної енергії за разрахунковий період. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 13:34 |
перелік змін 21.12.2021.pdf | |
21 грудня 2021 13:33 |
ТД електроенергія на 2022 зі змінами.docx | |
17 грудня 2021 14:31 |
перелік змін 17 12 2021.pdf | |
17 грудня 2021 14:31 |
ТД електроенергія на 2022 зі змінами.docx | |
15 грудня 2021 11:04 |
Перелік змін.pdf | |
15 грудня 2021 11:04 |
ТД електроенергія на 2022 зі змінами.docx | |
02 грудня 2021 11:48 |
ТД електроенергія на 2022.docx |
21 грудня 2021 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 грудня 2021 13:34 |
перелік змін 21.12.2021.pdf
|
|||||||||
21 грудня 2021 13:33 |
ТД електроенергія на 2022 зі змінами.docx
|
|||||||||
17 грудня 2021 14:31 |
перелік змін 17 12 2021.pdf
|
|||||||||
17 грудня 2021 14:31 |
ТД електроенергія на 2022 зі змінами.docx
|
|||||||||
15 грудня 2021 11:04 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||
15 грудня 2021 11:04 |
ТД електроенергія на 2022 зі змінами.docx
|
|||||||||
02 грудня 2021 11:48 |
ТД електроенергія на 2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тариф на передачу
Дата подання: 03 грудня 2021 16:51
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:51
Шановний Замовнику! 01.12.2021 року прийнято та оприлюднено на офіційному веб-сайті Регулятора постанову НКРЕКП від 01.12.2021 № 2454 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2022 рік», відповідно до якої тариф на передачу становить 345,64 грн/МВт·год (без урахування ПДВ). Просимо повідомити, який тариф використовувати учасникам для розрахунку ціни тендерної пропозиції та, відповідно, для участі в електронному аукціоні: 0,29393 грн./кВт*год (без ПДВ) чи 0,34564 грн./кВт*год (без ПДВ)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Необхідною умовою тендерної документації є наявність підписаного договору Учасника з підприємством, яке здійснює розподіл та передачу електричної енергії на території Замовника, а саме Луганська область.Тому просимо враховувати тарифи, які встановлені ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання".
Тариф ОСП
Дата подання: 04 грудня 2021 13:50
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:51
Шановний замовник!
Просимо надати відповідь, який саме тариф на передачу електричної енергії враховано Вами в очікувану вартість закупівлі (тариф – ОСП), адже 01.12.2021 р. - НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП, Регулятор) оприлюднила на офіційному веб-сайті Регулятора Постанову НКРЕКП № 2454 від 01.12.2021р. відповідно до якої Установлено ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» тариф на послуги з передачі електричної енергії на рівні 0,34564 грн/за 1 кВт*год (без ПДВ), яка набирає чинності з 01 січня 2022 року.
Відповідно попередня постанова від 09 грудня 2020 року № 2353 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2021 рік» втратила чинність, де тариф ОСП складав – 0,29393 грн/за 1 кВт*год (без ПДВ).
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Необхідною умовою тендерної документації є наявність підписаного договору Учасника з підприємством, яке здійснює розподіл та передачу електричної енергії на території Замовника, а саме Луганська область.Тому просимо враховувати тарифи, які встановлені ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання".
Щодо тарифу на передачу
Дата подання: 06 грудня 2021 10:01
Дата відповіді: 06 грудня 2021 14:01
Шановний Замовнику, ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання" є оператором системи розподілу, а НЕК "Укренерго" - оператор системи передачі. Просимо надати чітку відповідь щодо тарифу на передачу НЕК "Укренерго"
Відповідь: Враховувати 0,34564 грн./кВт*год (без ПДВ)
Тариф на передачу - 2
Дата подання: 06 грудня 2021 10:11
Дата відповіді: 06 грудня 2021 14:02
Шановний Замовнику, тариф на розподіл як і тариф на передачу встановлюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), а не ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання". ТОВ "ЛЕО" - це оператор системи розподілу (ОСР), а НЕК "Укренерго" - оператор системи передачі (ОСП). Тарифи на послуги, що надаються операторами ОСР та ОСП, встановлюються НКРЕКП для кожного з зазначених операторів окремо! Просимо надати конкретну відповідь на поставлене питання щодо тарифу ОСП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховувати 0,34564 грн./кВт*год (без ПДВ)
Умови тендерної документації
Дата подання: 16 грудня 2021 13:10
Дата відповіді: 17 грудня 2021 14:40
Тендерна документація містить вимогу: "7. Завірені належним чином копії: - Копія Наказу про призначення Уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції; - Копія Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції;". Для учасників з приватною формою власності (товариства з обмеженою відповідальністю, приватні підприємства тощо), статтею 13-1 Закону України "Про запобігання корупції" не передбачено утворення (визначення) уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції, та, відповідно, Положення та Наказу про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції. Просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Всі відповідні зміни внесено у тендерну документацію.
Невідповідність Закону
Дата подання: 16 грудня 2021 13:21
Дата відповіді: 17 грудня 2021 14:41
Додатком 6 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Переможцем процедури закупівлі певних документів "у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.", що не відповідає вимогам чинної редакції Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Всі відповідні зміни внесено у тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-02-005920-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА СХІД", Код ЄДРПОУ:42010964
Дата подання: 14 грудня 2021 10:30
Дискримінаційні вимоги тендеру
Шановний Замовнику!
Згідно розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. На що повідомляємо наступне.
Кабінетом Міністрів України 17 березня 2021 року було прийнято Постанову №227 про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193. Відповідно до внесених змін право використовувати у своїй діяльності УЕП (удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) подовжено до 05.03.2022 року, а саме:
«Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року» (абз.2 п.1 Постанови КМУ від 03.03.2020 р. №193).
З огляду на ці обставини на сьогодні КЕП не є обов’язковим, а вимога Замовника носить дискримінаційний характер та порушує норми статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Учасники можуть використовувати УЕП і накладати його, зокрема, на тендерну пропозицію до зазначеного вище кінцевого терміну і підстав для відхилення такої пропозиції немає.
Зауважемо, що більшу вагу у підтвердженні надійності Учасника як постачальника електричної енергії та відповідності його кваліфікаційним вимогам і чинному законодавству має саме зміст наданих Учасником документів, а не обраний вид електронного підпису цих документів. Від обраного виду електронного підпису жодним чином не залежить спроможність виконання зобов’язань за договором зі сторони постачальника електричної енергії.
Вимогою використовувати лише КЕП під час публікації тендерної пропозиції Замовник обмежує можливість учасників, що використовують у своїй господарській діяльності саме УЕП, а не КЕП. Таке обмеження є невиправданим та дискримінаційним по відношенню до необмеженого кола учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. На що повідомляємо наступне.
Кабінетом Міністрів України 17 березня 2021 року було прийнято Постанову №227 про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193. Відповідно до внесених змін право використовувати у своїй діяльності УЕП (удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) подовжено до 05.03.2022 року, а саме:
«Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року» (абз.2 п.1 Постанови КМУ від 03.03.2020 р. №193).
З огляду на ці обставини на сьогодні КЕП не є обов’язковим, а вимога Замовника носить дискримінаційний характер та порушує норми статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Учасники можуть використовувати УЕП і накладати його, зокрема, на тендерну пропозицію до зазначеного вище кінцевого терміну і підстав для відхилення такої пропозиції немає.
Зауважемо, що більшу вагу у підтвердженні надійності Учасника як постачальника електричної енергії та відповідності його кваліфікаційним вимогам і чинному законодавству має саме зміст наданих Учасником документів, а не обраний вид електронного підпису цих документів. Від обраного виду електронного підпису жодним чином не залежить спроможність виконання зобов’язань за договором зі сторони постачальника електричної енергії.
Вимогою використовувати лише КЕП під час публікації тендерної пропозиції Замовник обмежує можливість учасників, що використовують у своїй господарській діяльності саме УЕП, а не КЕП. Таке обмеження є невиправданим та дискримінаційним по відношенню до необмеженого кола учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2021 11:08
Доброго дня, шановний учасник! Відповідні зміни до тендерної документації внесені.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-02-005920-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", Код ЄДРПОУ:38157139
Дата подання: 06 січня 2022 17:04
Дата подання: 06 січня 2022 17:04
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕК «ЕНОЛЛ» (далі – ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», Скаржник), ознайомившись з результатами прекваліфікації та проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників процедури закупівлі вважає, що Замовником безпідставно допущено до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНСОЛ УКРАЇНА», тендерні пропозиції яких не відповідають встановленим Замовником вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2022 16:59
рішення від 11.01.2022 № 391.pdf
Дата публікації: 11 січня 2022 16:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2022 № 1173.pdf
Дата публікації: 21 січня 2022 15:42
рішення від 20.01.2022 № 1173.pdf
Дата публікації: 25 січня 2022 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №1173-р/пк-пз від 20.01.2022 р. ПОСТІЙНОДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ прийнято замовником КСТП "Рубіжнетеплокомунерего" для виконання
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2022 14:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 січня 2022
Найменування: | КСТП "Рубіжнетеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33515421 |
Місцезнаходження: | 93010, Україна, Луганська область обл., місто Рубіжне, Вул.Іванова,157 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «ЕНЕРА СХІД» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «ЕНЕРА СХІД» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" |
9 590 737,80
UAH з ПДВ
|
7 922 291,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
9 612 805,99
UAH з ПДВ
|
7 922 291,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" #40692920 |
Рішення скасоване |
7 922 291,26
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 13:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" #40692920 |
Відхилено |
7 922 291,26
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 13:28
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" #38157139 |
Переможець |
7 922 291,27
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 13:40
|
Супр.лист щодо підвищ.ціни .pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:15
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 10:44
|
Додаток 3 | укладений |
18 лютого 2022 10:40
|
Додаток А | укладений |
18 лютого 2022 10:40
|
Додаток 2 | укладений |
18 лютого 2022 10:40
|
Додаток 1 | укладений |
18 лютого 2022 10:40
|
Договір | укладений |
18 лютого 2022 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постановою НКРЕКП № 2706 встановлено тариф на послуги з розподілу електричної енергії ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» з 01 січня 2022 року на рівні 1,64584 грн/кВт*год (без ПДВ).Пунктом 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість зміни істотних умов договору про закупівлю, в тому числі ціни за одиницю товару, у випадку зміни регульованих цін (тарифів), що застосовуються в договорі про закупівлю.Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у листі від 24.11.2020 року вих. №3304-04/69987-06 роз’яснило, що збільшення суми договору про закупівлю після його підписання можливе у випадках, передбачених пунктами 6,7 частини п’ятої статті 41 Закону без зміни обсягу закупівлі (сторінка 6 листа). Отже, Сторони відповідно до пункту 7 ч.5 ст. 41 Закону, у випадку збільшення регульованих цін (тарифів), мають можливість збільшити суму договору про закупівлю без зміни обсягу закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 333т/НР/ЛЕО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |