Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля готових страв (гарячих обідів)
Очікувана вартість
375,00 UAH
UA-2021-12-02-005714-b 5808185158984f57a738279a031e7cbd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ставицька Ольга Володимирівна

0963643735 itc_12479@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) № 2 в Інгулецькому районі" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 23938625
Місцезнаходження: 50102, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Перемоги 47 прим. 121
Контактна особа: Ставицька Ольга Володимирівна
0963643735
itc_12479@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Закупівля готових страв (гарячих обідів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
закупівля готових страв (гарячих обідів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, проспект Перемоги, буд. 47. прим. 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 штуки
Ціна за одиницю: 7.5UAH без ПДВ
Закупівля готових страв (гарячих обідів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, проспект Перемоги, буд. 47, прим. 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата "Товару" проводиться "Покупцем" по безготівковому рахунку, протягом 7 календарних днів з моменту отримання відповідного "Товару", на основі накладних, наданих "Постачальником" за кожну поставлену партію. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Станкова В.В.
#2051624546
Переможець 375,00
UAH
02 грудня 2021 15:24

Документи

02 грудня 2021 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 15:46
Договір 1 (1).jpg укладений
02 грудня 2021 15:44
Дог..jpg укладений
02 грудня 2021 15:44
СПЕЦИФІКАЦІЯ 001.jpg укладений
02 грудня 2021 15:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
закупівля готових страв (гарячих обідів) 50 штуки 7,50
UAH