Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-12-02-002402-b 83ddaeaf4c7b40e79e5a0753aa9245e2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняк Наталія Миколаївна

+380432673557 inbox@vn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 26286152
Вебсайт: https://vn.court.gov.ua/tu02/
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Р. Скалецького, 17
Контактна особа: Черняк Наталія Миколаївна
+380432673557
inbox@vn.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 11:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 11:14
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1335 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку по факту отримання товару в термін не більше ніж один місяць, по мірі надходження коштів Замовнику відповідно до фінансування на зазначені цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 11:10
оголошення.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій