Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс)
Очікувана вартість
9 597 568,36 UAH
UA-2021-12-02-001105-a 9ebc0b6848054d6aad6e0c2db2c567ae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губрій Світлана Володимирівна

380363662303 GubSV@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
Контактна особа: Губрій Світлана Володимирівна
380363662303
GubSV@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання будівельних робіт по об'єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс) було проведено тендерні процедури на закупівлю будівельних робіт. З переможцем торгів - Товариством з обмеженою відповідальністю «Західелектромонтаж» був укладений договір № 38 від 18.09.2020 р. (р/н № 46-122-01-20-10029 від 28.09.2020 р.) на суму 119 152 109,58 грн з ПДВ. Під час виконання будівельних робіт по монтажу обладнання по об'єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енер-гоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс) виникла необхідність в виконанні додаткових обсягів будівельних робіт, які не були враховані проєктно-кошторисною документацією, розробленою ТОВ «DIAKONT S.R.L» в рамках договору №53-129-01-19-01888 від 10.06.2019 р. На підставі Актів на додаткові роботи, які були складені підрядником, ТОВ «DIAKONT S.R.L» видані нові кошториси на додаткові обсяги робіт, які необхідні для завершення будівництва на об’єкті. Вищезазначені додаткові роботи, які включені в обсяги виконання по переговорній процедурі закупівлі у одного учасника, є аналогічні та безпосередньо пов’язані за технологією і послідовністю виконання, являються продовженням розроблених та втілених проєктних рішень, виконуються в одних і тих же приміщеннях та на території, що і роботи по попередній процедурі закупівлі. З метою забезпечення оптимальної організації, сумісності та технологічної послідовності виконання додаткових будівельних робіт по об'єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс) та керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України від 25.12.2015 року № 922- VIII «Про публічні закупівлі» виникла необхідність здійснити закупівлю додаткових робіт у того самого постачальника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Західелектромонтаж». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Договір № 38 від 18.09.2020 р. (р/н № 46-122-01-20-10029 від 28.09.2020 р.) з ТОВ «ЗЕМ»; - Технічна специфікація до предмету закупівлі: Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впро-вадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс); - Технічні вимоги; - Проєктно-кошторисна документація, у якій зазначені додаткові обсяги робіт. Вартість робіт, що планується закупити у учасника переговорної процедури, не перевищує 50 відсотків ціни основного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 11:39
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів здачі - приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту здачі - приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення Актів здачі - приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. У випадку відсутності реєстрації Підрядником належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-19-000025 ● d5a38cdfbeeb4e7f88ff85b64a78a47d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2022 19:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.05.2022 123
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.05.2022 року.


В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток до наказу
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.05.2022 № 123


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2021-12-02-001105-a 02.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-20 16:05:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс) (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-02-001105-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-18-014040-c, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, зокрема: договір № 38 від 18.09.2020 р. (р/н № 46-122-01-20-10029 від 28.09.2020 р.) укладений з ТОВ «Західелектромонтаж»; Технічна специфікація до предмету закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс); Технічні вимоги; Проєктно-кошторисна документація, у якій зазначені додаткові обсяги робіт, договір №53-129-01-19-01888 від 10.06.2019 р., акти на додаткові роботи, які були складені підрядником ТОВ «DIAKONT S.R.L» та нові кошториси на додаткові обсяги робіт.
3. У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником? Крім того, просимо надати інформацію про офіційні джерела (посилання на сторінку веб-сайту), де розміщено інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також іншу інформацію, що свідчить про наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-24 11:15:51

Надання відповіді на запит

1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Підставою для проведення робіт являються наступні документи:
• «Техническое решение № 161-02.12-08-ТР-ЭРП (рег. № ТР-217|2018 СВБ) о концепции модернизации ККД электрического специального общего назначения г/п 320т.с. Энергоблок № 4 ОП РАЭС».
• «Техническое решение № 161-02.12-07-ТР-ЭРП (рег. № ТР-218|2018 СВБ) о концепции модернизации ККД электрического специального общего назначения г/п 320т.с. Энергоблок № 3 ОП РАЭС».
• Проєктно-кошторисна документація, розроблена ТОВ «DIAKONT S.R.L» згідно з договором №53-129-01-19-01888 від 10.06.2019 р.
• Концептуальне рішення № ОТРМ. 1234.03-155.10 «О внедрении на «пилотных» энергоблоках АЭС Украины модифицированной технологии обращения с отработавшим ядерным топливом для обеспечения отправки его в ЦХОЯТ», погоджене з Державною інспекцією ядерного регулювання України від 13.05.2010 р.
Метою даних робіт є виконання додаткових будівельних робіт, які виникли під час ведення основного будівництва по робочій документації об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс).
Очікувана вартість закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП «Рівненська АЕС», з урахуванням та застосуванням проєктно - кошторисної документації та кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом №281 від 01.11.2021р. Міністерства розвитку громад та територій України та складається з наступних витрат:
• Прямі витрати: враховують у своєму складі заробітну плату (основну та додаткову) робітників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, вартість матеріалів, виробів, комплектів.
- вартість матеріальних ресурсів визначається у складі вартості робіт на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт. Поточні ціни на матеріальні ресурси визначені проєктно-кошторисною документацією, на підставі проведеного аналізу цін, за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та не перевищує середню ціну у регіоні.
Поточні ціни на матеріальні ресурси враховують наступні елементи вартості:
відпускну ціну (в тому числі, вартість тари, упаковки і реквізиту та вартість вантажних робіт); вартість транспортування; заготівельно-складські витрати;
- вартість експлуатації будівельних машин і механізмів визначається у вартості робіт виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого проектною документацією обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах, з урахуванням вимог Настанови.
- розмір середньомісячної заробітної плати для розряду складності робіт у будівництві 3,8 становить 18 000 грн., згідно Наказу № 01-155-н від 05.02.2021 ДП «НАЕК «Енергоатом». Вартість людино-години робітників визначена з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196);
• Загальновиробничі витрати розраховані із застосуванням усереднених показників для визначення трудовитрат та коштів на покриття статей загальновиробничих витрат, що визначені Додатками 18 та 19 Настанови;
• Інші супутні витрати (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, тощо) орієнтовно визначені за кошторисною трудомісткістю та терміном виконання робіт;
• Прибуток визначається на підставі показника, що за класом наслідків (відповідальності) належить до значних наслідків (СС3), в межах показника, що визначений Додатком 25 Настанови.
• Адміністративні витрати визначаються на підставі показника, що за класом наслідків (відповідальності) належить до значних наслідків (СС3), але не більший ніж передбачений Додатком 27 Настанови;
• Податок на додану вартість враховано в розмірі 20%.

Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за темою: «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс) https://www.rnpp.rv.ua/procurement.

2. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-12-02-001105-a (помилково в запиті вказано UA-2021-10-18-014040-c), наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, зокрема:
• Договір № 38 від 18.09.2020 р. (р/н № 46-122-01-20-10029 від 28.09.2020 р.) укладений з ТОВ «Західелектромонтаж»;
• Технічна специфікація до предмету закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс);
• Технічні вимоги;
• Проєктно-кошторисна документація, у якій зазначені додаткові обсяги робіт;
• Договір №53-129-01-19-01888 від 10.06.2019 р.;
• Акти на додаткові роботи, які були складені підрядником ТОВ «DIAKONT S.R.L»;
• Нові кошториси на додаткові обсяги робіт.
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?

На виконання п.2 запиту надаємо наступні документи:
• Договір № 38 від 18.09.2020 р. (р/н № 46-122-01-20-10029 від 28.09.2020 р.) укладений з ТОВ «Західелектромонтаж»;
• Технічну специфікацію до предмету закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс);
• Технічні вимоги;
• Договір №53-129-01-19-01888 від 10.06.2019 р. з ТОВ «DIAKONT S.R.L»;
• Акти на додаткові роботи.

Щодо надання проєктно-кошторисної документації на додаткові будівельні роботи повідомляємо про таке.
Виконання додаткових будівельних робіт безпосередньо пов'язано із виконанням робіт на системах, важливих для безпеки атомних електростанцій, що підтверджується умовами технічних вимог. З огляду на військову агресію РФ, військову присутність поблизу українського державного кордону на території РБ значно посилюється рівень диверсійних та терористичних загроз стосовно важливих об’єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, до яких належать, зокрема ВП «Рівненська АЕС». Існують ризики спроб прихованого переміщення на територію ядерної установки зброї, боєприпасів, вибухових пристроїв з метою вчинення диверсій або терористичного акту. З метою забезпечення безпеки підприємства атомної енергетики вважаємо недоцільним завантажувати в систему Прозоро проєктно-кошторисну документацію в повному обсязі, так як це понизить рівень фізичного захисту стратегічного об’єкту. Натомість, надаємо витяги з ПКД, а саме першу та останню сторінки.

Щодо не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником повідомляємо про таке.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Вище зазначені додаткові роботи, які включені в обсяги виконання по переговорній процедурі закупівлі у одного учасника, є аналогічні та безпосередньо пов’язані за технологією і послідовністю виконання, являються продовженням розроблених та втілених проєктних рішень, виконуються в одних і тих же приміщеннях та на території, що і роботи по попередній процедурі закупівлі. З метою забезпечення оптимальної організації, сумісності та технологічної послідовності виконання додаткових будівельних робіт по об'єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії «Holtec International» на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70 тс) та керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України від 25.12.2015 року № 922- VIII «Про публічні закупівлі» виникла необхідність здійснити закупівлю додаткових робіт у того самого постачальника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Західелектромонтаж».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-06 15:49:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс) (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-02-001105-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно умов п. 5.1 договору про закупівлю від 15.12.2021 № 29/46-122-04-21-11568 (далі – Договір) та Додатку № 2 до Договору «Графік виконання робіт» термін закінчення виконання робіт - 29.12.2021 року. В поточному році додатковими угодами від 24.01.2022 № 1 та від 31.03.2022 № 2 вносились зміни в Договір в тому числі в Додаток № 2 «Графік виконання робіт». Однак, термін закінчення робіт залишився незмінний - 29.12.2021 року. Тобто, фактично термін виконання робіт по Договору сплинув минулого року, але замовником ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» та підрядником ТОВ «Західелектромонтаж» в поточному році вносяться зміни в порядок виконання договору. Просимо надати пояснення з приводу встановленої невідповідності.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-07 14:01:17

Надання відповіді на запит

Підрядник приступив до виконання робіт у відповідності до умов Договору від 15.12.2021 № 29/46-122-04-21-11568 на суму 9 597 568,36 грн з ПДВ та завершив виконання будівельних робіт в повному обсязі у строки, що були передбачені Договором, а саме: 29.12.2021 року, про що свідчить «Акт про закінчення виконання робіт».
Після завершення робіт Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни Договору на суму 427 041,70 грн з ПДВ у відповідності до понесених фактичних витрат Підрядником, так як ціна Договору динамічна і при взаєморозрахунках Замовник компенсує Підряднику підтверджені обґрунтовані витрати.
Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в Договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку) була укладена додаткова угода №1 від 24.01.2022 р. Відповідні зміни щодо ціни Договору були відображені в додатковій угоді №1 та всіх додатках (в тому числі «Графік виконання робіт») без зміни термінів виконання робіт.
Станом на 29.12.2021 і по сьогоднішній день (07.06.2022) кредиторська заборгованість перед ТОВ «Західелектромонтаж» складає 9 170 526,66 грн з ПДВ.
В березні 2022 року в зв’язку із зміною Податкового кодексу України на період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» № 2118-IX від 03.03.2022 року, змінені вимоги щодо реєстрації податкових накладних.
Так як, умовами Договору передбачені зобов’язання Сторін в частині виконання, оплати, реєстрації податкових накладних (ТОВ «Західелектромонтаж» застосовує касовий метод оподаткування), з метою дотримання законодавчих вимог ВП «РАЕС» та ТОВ «Західелектромонтаж» дійшли згоди щодо зміни умов розрахунків та реєстрації податкових накладних на період дії воєнного стану по даному Договору. Відповідні зміни були відображені в додатковій угоді №2 (без зміни інших істотних умов Договору).
Додаткові угоди № 1 та № 2 до Договору, що укладені в 2022 році, не передбачають зміну термінів закінчення виконання робіт по Договору Підрядником.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на зобов’язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Відповідальній особі вказано на помилки та неможливість допущення подібного в подальшому. Крім того, запропоновано прослухати курс (лекцію/вебінар) на тему «Проведення переговорної процедури» з метою покращення якості в роботі.

2022-06-13 08:44:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Західелектромонтаж"
#36699380
Переможець 9 597 568,36
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 11:39

Документи

02 грудня 2021 11:39
Електронний підпис
02 грудня 2021 11:38
Протокол №239.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 11:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західелектромонтаж"
#36699380
9 597 568,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 11:39
Електронний підпис
02 грудня 2021 11:38
Протокол №239.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 15:50
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 14:47
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 10:33
46-122-04-21-11568 ДУ 1.pdf зміни до договору
26 січня 2022 10:33
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 15:43
46-122-04-21-11568 (29).pdf укладений
16 грудня 2021 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.5 ч. 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни договору на суму 427 041,70 грн з ПДВ. Загальна сума договору становить 9 170 526,66 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29/46-122-04-21-11568
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, внесені цією додатковою угодою, стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період.
Номер договору про закупівлю: 29/46-122-04-21-11568
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 9 170 526,66
UAH (в тому числі ПДВ 1 528 421,11 UAH)