Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41973328 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 |
Контактна особа: |
Олександр Постнов +380503277222 orcssd.procurement@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 21:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 15:59 |
Очікувана вартість: | 4 059 254,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 592,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Роботи здійснюються згідно проєктної документації, що надається Замовником.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надавати Підряднику попередню оплату (аванс) на виконання робіт по Об'єкту за таких умов: а) аванс надається на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та підлягає обов’язковому зарахуванню Підрядником в залік майбутніх платежів Замовника. Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів; б) розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 (тридцять) відсотків вартості від річного обсягу робіт; в) Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату протягом 3-х (трьох) місяців після одержання попередньої оплати. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику; г) для отримання попередньої оплати Підрядник повинен письмово звернутися до Замовника та узгодити з ним перелік витрат, на які передбачено використати отримані кошти. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 23:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 23:07 |
ДОДАТОК_№1 нова редакція 08122021.doc | |
09 грудня 2021 23:06 |
ДОДАТОК_№4 нова редакція 08122021.doc | |
09 грудня 2021 23:06 |
ТД Капремонт даху Ядова редакція 08122021.doc | |
09 грудня 2021 23:06 |
протокол №178 зміна ТД Ремонт даху.pdf | |
09 грудня 2021 23:06 |
Перелік змін до тендерної документації ремонт даху Ядова 08122021.pdf | |
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№6.doc | |
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№2.doc | |
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№5.doc | |
01 грудня 2021 21:37 |
Кошторис.pdf | |
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№3.doc | |
01 грудня 2021 21:37 |
Проєкт Загальна частина.pdf |
09 грудня 2021 23:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2021 23:07 |
ДОДАТОК_№1 нова редакція 08122021.doc
|
|||
09 грудня 2021 23:06 |
ДОДАТОК_№4 нова редакція 08122021.doc
|
|||
09 грудня 2021 23:06 |
ТД Капремонт даху Ядова редакція 08122021.doc
|
|||
09 грудня 2021 23:06 |
протокол №178 зміна ТД Ремонт даху.pdf
|
|||
09 грудня 2021 23:06 |
Перелік змін до тендерної документації ремонт даху Ядова 08122021.pdf
|
|||
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№6.doc
|
|||
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№2.doc
|
|||
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№5.doc
|
|||
01 грудня 2021 21:37 |
Кошторис.pdf
|
|||
01 грудня 2021 21:37 |
ДОДАТОК_№3.doc
|
|||
01 грудня 2021 21:37 |
Проєкт Загальна частина.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну скановану копію (-ії) з оригіналу договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- оригінал листа-підтвердження Орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі;»
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність надання вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції у випадку залучення машин та механізмів на підставі договору надання послуг. У разі відповідності тендерної пропозиції учасника в цій частині, його пропозиція не буде відхилена з підстав надання останнім договору надання послуг замість договору оренди.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Відповідно до формулювання вимог до п.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3 накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
За результатами розгляду Вашого питання Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» повідомляє про наступне: Відповідно до формулювання вимог до п.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо.
Інженерно-технічні працівники (ІТП) — це категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво виробничим процесом у господарській сфері (промисловості, будівництві, сільському господарстві, на транспорті тощо). Підставою для віднесення до ІТП є не тільки освіта, а передусім посада, яка вимагає від працівника кваліфікації інженера або техніка. Тому на підприємствах і в організаціях згідно з Типовою інструкцією із статистики чисельності та фонду заробітної плати робітників і службовців на підприємствах, в установах, організаціях до ІТП належать: керівники підприємств і організацій, головні фахівці (включаючи головних економістів), начальники цехів (дільниць, змін, відділень та інших підрозділів), інженери, техніки, майстри, виконроби та інші працівники, які здійснюють технічне керівництво виробничим процесом; безпосередні керівники чи організатори робіт по переміщенню вантажів і перевезенню пасажирів на залізниці, водному, автомобільному і повітряному транспорті, зайняті на посадах, які потребують інженерно-технічної кваліфікації; начальники, інженери, техніки, конструктори, зайняті на конструкторських і проектних роботах; начальники, інженери, техніки, нормувальники, а також економісти у відділах, секторах, бюро з виробничого планування, організації праці та зарплати, а також особи, які займають інші посади у виробничих підрозділах, де потрібна відповідна кваліфікація.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-10-000018 ● b309884004d84791a84de605a16a48e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 10:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2022 Одеса № 101
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 09.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.02.2022 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2021-12-01-015843-c 01.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 11:59:10
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з
обмеженою відповідальністю «ДАВМІР СТРОЙ» (далі – ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ») вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано ані оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ані оригінали талонів тимчасового обліку на кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т, який зазначено в пункті 3 довідки про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використані при виконання робіт, від 13.12.2021 № 5?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до ТД, тоді як учасником у довідці від 13.12.2021 № 5 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використані при виконання робіт, не зазначено найменування, номер та дату документу відповідно до графи 5 таблиці 1 додатку 1 до ТД?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано договір оренди на кран переносний «Піонер КЛ-1» та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т.,
а також акти приймання-передачі на вищезазначену техніку та на вантажний фургон малотоннажний – В, марки ГАЗ, про які зазначено в пункті 1,3,9 відповідно довідки від 13.12.2022 № 5?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди на приміщення загальною площею 160 кв.м, яке знаходиться м. Одесі, вул. Поштова 2/4, який містить неякісне, неповне, нечітке зображення дати документу та терміну дії договору та про який зазначено у довідці від 13.12.2022 №7?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.2.1. пункту 1 розділу 3 до ТД, тоді як учасником у довідці про кваліфікацію і досвід працівників від 13.12.2022 № 8 не зазначено про наявність майстра або іншої особи яка виконує його функції (2 особи), а також не підтверджено дипломами вищу або неповну вищу освіту за певною кваліфікацією такого інженерного-технічного працівника, як начальника бригади Романюка Віталія Валерійовича?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 21:11:43
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-12-01-015843-c
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-12-01-015843-c КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" «01» грудня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (45261910-6 Ремонт дахів «Капітальний ремонт даху лікувального корпусу КНП «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» за адресою м.Одеса, вул. Сергія Ядова, 4, літера «А») оголошення UA-2021-12-01-015843-c.
«10» лютого 2022 року на підставі наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.02.2022 року №101 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2021-12-01-015843-c та «11» лютого 2021 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з
обмеженою відповідальністю «ДАВМІР СТРОЙ» (далі – ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ») вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано ані оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ані оригінали талонів тимчасового обліку на кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т, який зазначено в пункті 3 довідки про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використані при виконання робіт, від 13.12.2021 № 5?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до ТД, тоді як учасником у довідці від 13.12.2021 № 5 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використані при виконання робіт, не зазначено найменування, номер та дату документу відповідно до графи 5 таблиці 1 додатку 1 до ТД?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано договір оренди на кран переносний «Піонер КЛ-1» та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т., а також акти приймання-передачі на вищезазначену техніку та на вантажний фургон малотоннажний – В, марки ГАЗ, про які зазначено в пункті 1,3,9 відповідно довідки від 13.12.2022 № 5?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди на приміщення загальною площею 160 кв.м, яке знаходиться м. Одесі, вул. Поштова 2/4, який містить неякісне, неповне, нечітке зображення дати документу та терміну дії договору та про який зазначено у довідці від 13.12.2022 №7?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» вимогам підпункту 1.2.1. пункту 1 розділу 3 до ТД, тоді як учасником у довідці про кваліфікацію і досвід працівників від 13.12.2022 № 8 не зазначено про наявність майстра або іншої особи яка виконує його функції (2 особи), а також не підтверджено дипломами вищу або неповну вищу освіту за певною кваліфікацією такого інженерного-технічного працівника, як начальника бригади Романюка Віталія Валерійовича?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.»
Відповідь Замовника на питання:
1. Відповідно до положень пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова КМУ) рекомендується з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, за змістом вищезазначеного формулювання змісту пункту Постанови КМУ органам місцевого самоврядування надано рекомендації щодо затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Зазначений зміст формулювання несе рекомендаційний, а не зобов’язальний характер вчинення відповідних дій.
Слід зазначити, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" э отримувачем бюджетних коштів та з урахуванням рекомендаційного характеру положень Постанови КМУ, не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що положення вищезазначеної Постанови КМУ стосуються саме розпорядників бюджетних коштів, яким надано рекомендації з оприлюднення на власних сайтах обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Замовником очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Замовника визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики). А також, положення Закону не зобов’язують Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
Водночас, повідомляємо, що з метою підвищення прозорості діяльності Підприємства, на сайті Підприємства за адресою http://orcssd.com.ua/ua/prozorro розміщуються усі закупівлі, які здійснюються Підприємством.
2. У складі пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАВМІР СТРОЙ» (далі – ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ») на підтвердження інформації, що була зазначена учасником в пункті 3 довідки про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використані при виконання робіт, від 13.12.2021 № 5, а саме на кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т було зазначено, що даний транспортний засіб, цитуємо «орендований». Вимогами підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) передбачено, що «Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає:
- випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну скановану копію (-ії) з оригіналу договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- оригінал листа-підтвердження Орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі;»
У складі пропозиції наявні документи, що підтверджують право користування на кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т, а саме договір про надання транспортних послуг №279\5 від 01.12.2021 року (файл «2.2. договір про надання транспортних послуг») та лист підтвердження орендодавця (файл «2.3. лист від виконавця по договору»).
3. На ваше зауваження щодо вимоги підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до ТД, а саме «*** зазначається найменування, номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці 1» учасники не мали зазначати найменування, номер та дату документу відповідно до графи 5 таблиці 1 додатку 1 до ТД. Замовник при складанні вимог цієї примітки не зазначив у формі таблиці 1 місце для зазначення цієї інформації. Так як під час періоду уточнення інформації та подання пропозицій жоден з учасників не звернувся за роз’ясненням цей критерій залишився у додатку 1 до ТД у недопрацьованому вигляді, а також у зв’язку із технічним недопрацюванням Замовника ця позначка (примітка «***») у формі таблиці 1 до Додатку 1 до ТД не відносилась до жодної колонки. Таким чином Замовник не використовував даний критерій для оцінки пропозицій учасників аби не дискримінувати їх право на участь. В свою чергу повідомляємо, що учасником ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» повністю зазначено інформацію, що вимагалась за прикладом таблиці 1 до Додатку 1 до ТД.
4. Кран переносний «Піонер КЛ-1», що за інформацією учасника ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» відповідно довідки від 13.12.2022 № 5 перебуває в учасника в оренді. Але у свою чергу у складі пропозиції учасником було надано підтвердження, що даний засіб перебуває на балансі підприємства, тобто у власності, відповідно до наданого документу (файл «2.1. оборотно-сальдова відомість») оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 14 грудня 2021 року за підписом директора підприємства.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, визначені у Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р., а саме:
«3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Наприклад: Учасником надано документ під назвою «Довідка про наявність працівників» але за змістом документ відповідає вимогам визначеним замовником у тендерній документації в частині наявності необхідної інформації про обладнання, матеріально – технічної бази та технологій.»
Замовником було розцінене зазначене у довідці як формальну помилку, адже наданий документ щодо перебування у власності вищезазначеного засобу відповідає вимогам технічної частини умов закупівлі.
Щодо актів приймання-передачі на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т., а також на вантажний фургон малотоннажний – В, марки ГАЗ. Замовником відповідно Вашого запиту повторно було переглянуто пропозицію учасника ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» на предмет наявності\відстності даних документів та виявлено їх відсутність. Керівним складом Замовника було проведено нараду та виховну бесіду з уповноваженою особою Постновим Олександром В’ячеславовичем, посада: заступник генерального директора з економічних питань, щодо уникнення таких випадків у майбутньому при розгляді пропозицій учасників публічних закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Таким чином Замовник визнає, що порушив право учасника закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» усунути невідповідність у його пропозиції, шляхом надання йому повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до частини шістнадцятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. У складі пропозиції учасника ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» було надано на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, а саме інформація щодо приміщення загальною площею 160 кв.м, яке знаходиться м. Одесі, вул. Поштова 2/4. Право оренди на нього було підтверджено договором оренди нежитлового приміщення, яке перебуває у власності орендодавця від 15.01.2021 року б\н (далі – Договір оренди приміщення). Пунктом 4.1. визначено строк дії даного Договору оренди приміщення з 15.01.2021 по 21.12.2021 року, а також пунктом 4.1.1. визначено переважне право орендаря, тобто ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ», на поновлення строку його дії. Також Замовник при прийнятті рішення керувався вимогами ТД. Посилання у документації у Розділі 3 ТД на «Якщо завантажені документи в Системі сформовані не у відповідності до вимог тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.». Відповідно до зазначеного Замовником не розцінено документ таким, що має нечітке або неповне зображення, інформацію можливо прочитати та зрозуміти.
6. Щодо Вашого зауваження «підпункту 1.2.1. пункту 1 розділу 3 до ТД, тоді як учасником у довідці про кваліфікацію і досвід працівників від 13.12.2022 № 8 не зазначено про наявність майстра або іншої особи яка виконує його функції (2 особи), а також не підтверджено дипломами вищу або неповну вищу освіту за певною кваліфікацією такого інженерного-технічного працівника, як начальника бригади Романюка Віталія Валерійовича», Замовником було проаналізовано, що можливо Вами малось на увазі вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1.2. додатку 1 до ТД.
Відповідно цитуємо його вимоги: «1.2.1. Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме:
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа);
- майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи).»
Учасником не зазначено посаду «майстер», але на вимогу документації він мав право зазначити «або інша особа, яка виконує його функції», відповідно у довідці від 13.12.2022 № 8 наявні працівники, що можуть виконувати функції «майстра» - покрівельник-будівельник, муляр, монтажник системи утеплення будівель, головний інженер, монтажник будівельний (штукатур) або інший.
Вимога відповідно підпункту 1.2.1. пункту 1.2. Додатку 1 до ТД: «Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо.
В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3:
- дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів;»
Учасником у складі пропозиції надано на Романюка Віталія Валерійовича диплом кваліфікованого робітника серія ДС №004793 (файл «5.3. Документи про кваліфікацію та освіту працівників»).
Положеннями статті 164-14 КУпАП визначено одним із порушень законодавства про закупівлі є укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, проте слід зазначити що замовником не було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чим було порушено права учасника аукціону на виправлення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене та з урахуванням наявності порушених прав учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією відповідно до вимог статті 29 Закону уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу з приводу допущених порушень, викладених у Вашому зверненні та надано попередження щодо застосування дисциплінарного стягнення у разі повторного допущення аналогічних порушень прав учасників аукціону у вигляді неоприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" націлено сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0057/2022/пр |
Дата публікації: | 19 липня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/522/8359/22 |
Дата відкриття провадження: | 29 липня 2022 |
Документи:
01 серпня 2022 15:53
|
Електронний підпис |
19 липня 2022 14:58
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С-МОНТАЖ ГРУП" |
3 722 655,07
UAH з ПДВ
|
3 722 655,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" |
4 056 505,20
UAH з ПДВ
|
4 056 505,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С-МОНТАЖ ГРУП" #38847144 |
Відхилено |
3 722 655,07
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 19:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" #42872700 |
Переможець |
4 056 505,20
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 22:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2022 18:27
|
Протокол 28 -розірвання договору.pdf | укладений |
19 липня 2022 18:24
|
ДУ на розірвання договору_ДАВМІР СТРОЙ (14.07.22).pdf | укладений |
19 липня 2022 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 17:18
|
ДАВМІР № 3132_Зведений.pdf | укладений |
09 лютого 2022 17:17
|
Календарний графік.pdf | укладений |
09 лютого 2022 17:17
|
ДАВМІР № 3132_ДЦ.pdf | укладений |
09 лютого 2022 17:17
|
План фінансування будівництва на 2022 (1).pdf | укладений |
09 лютого 2022 17:17
|
Протокол узгодження договірної ціни.pdf | укладений |
09 лютого 2022 17:17
|
ДАВМІР № 3132.pdf | укладений |
09 лютого 2022 17:17
|