Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумуляторні батареї для ДБЖ
Очікувана вартість
5 210,00 UAH
UA-2021-12-01-011766-c f8d2a4dc36504c558d761cb30260cda8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Касьян

+380615362581 kasian.o.s@bmtport.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Бердянський морський торговельний порт
Код ЄДРПОУ: 01125761
Вебсайт: http://bmtport.com.ua
Місцезнаходження: 71112, Україна , Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7
Контактна особа: Олена Касьян
+380615362581
kasian.o.s@bmtport.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 08:00
Очікувана вартість: 5 210,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Загальна кількість – 10 шт., акумуляторні батареї CSB 1272F2 7,2 Ah 12V (або аналог). Поставка товару по заявкам за адресою: м.Бердянськ, вул.Горького, 6, територія Бердянського порту, силами та за рахунок Постачальника. Товар поставляється протягом 15-ти календарних днів з моменту подання Замовником заявки до Постачальника. Строк дії договору — по 31 березня 2022 року включно. Докладно в завантажених файлах - "1.2 Оголошення спрощеної", "Проект договору". Перелік документів які надає учасник на етапі подання пропозицій та переможець під час укладання договору викладено в доданому файлі - “1.3 Перелік документів”. Довідки з технічних питань щодо предмету закупівлі: інженер служби матеріально-технічного забезпечення Топов Дмитро Дмитрович - номер телефону: +38-06153-62-4-18
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Акумуляторні батареї для ДБЖ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Горького, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за Товар здійснюються протягом 30-ти п'ятнадцяти календарних днів після поставки товару на склад Покупця та на підставі виставленого Постачальником рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги та еквіваленти
Дата подання: 01 грудня 2021 16:11
Дата відповіді: 01 грудня 2021 16:50
Доброго дня, чи розглядаються аналоги та еквіваленти?
Відповідь: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики прописана в оголошенні. Там зазначені технічні характеристики яким повинен відповідати товар та передбачена можливість аналогів. Аналог повинен відповідати технічним характеристикам, що вказані в оголошенні. Докладно в завантаженому файлі - "1.2 Оголошення спрощеної". З повагою.
Ємність
Дата подання: 06 грудня 2021 11:13
Дата відповіді: 07 грудня 2021 09:47
Шановний замовнику, ви указали характеристики акумуляторної батареї CSB 1272F2: 7Ah, але Ємність цієї моделі 7,2Ah. Чи можна вам попонувати аналоги Ємністю 7,2Ah?
Відповідь: Прийнято рішення про внесення змін до технічних характеристик товару. А саме, зазначити Ємність: 7,2 Ah. З повагою. Дякуємо за звернення.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 грудня 2021 11:40
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відсутня можливість для накладення електронного підпису замовником після внесення змін до оголошення спрощеної закупівлі
Документи:
07 грудня 2021 11:40
Електронний підпис
07 грудня 2021 11:39
протокол №183 від 07.12.2021.PDF