Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради в будівлі по вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Очікувана вартість
17 200,00 UAH
UA-2021-12-01-009516-c 607046289df34cb59be7e411e3f12212
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Хороленко

+380977199728 zakyp.c-m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052560
Вебсайт: http://vykonkom-tsmkr.gov.ua
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Наталія Хороленко
+380977199728
zakyp.c-m@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 17 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради в будівлі по вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаний у реквізитах даного Договору, після підписання Замовником відповідного акта (актів) приймання наданих послуг. Місцезнаходження замовника: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000. Вид закупівлі: спрощена закупівля. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій оцінки - ціна. Питома вага критерію - 100 %. Методика оцінки пропозицій: найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така пропозиція, ціна якої є найнижча. Період уточнення інформації про закупівлю: 01.12.2021-07.12.2021. Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: послуги з поточного ремонту приміщення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради в будівлі по вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, код послуги - 45000000-7 Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 14:38
Додаток 5 Проєкт договору поточний ремонт каб. 403.doc
01 грудня 2021 14:38
Оголошення поточний ремонт каб. 403.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕТПРОМСЕРВІС" 17 189,47
UAH з ПДВ
17 189,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 12:12
Електронний підпис
09 грудня 2021 12:10
Лист-відгук (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕТПРОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕТПРОМСЕРВІС"
#31932882
Переможець 17 189,47
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 13:39

Документи

10 грудня 2021 13:39
Електронний підпис
10 грудня 2021 13:39
Протокол № 29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕТПРОМСЕРВІС"
#31932882
17 189,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 13:39
Електронний підпис
10 грудня 2021 13:39
Протокол № 29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:45
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 09:50
№181.pdf укладений
21 грудня 2021 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 189,47
UAH