Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43022656 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В |
Контактна особа: |
Дикун Ольга Вікторівна +380564620422 kp-cep_uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 18:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату наданих послуг та після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
01 грудня 2021 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 17:55 |
Ліцензійний договір_27-09-19.pdf | |
01 грудня 2021 17:55 |
Дилерський договір _240119-3.pdf | |
01 грудня 2021 17:55 |
Сертифікат представника.jpg | |
01 грудня 2021 17:55 |
Договір _106 від 30.12.2020.pdf | |
01 грудня 2021 17:55 |
_3683 створення КП ЦЕП КМР.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000147 ● 2c5fd75ce0df4842940e17c41967c0bf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2022 № 29-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.09.2022 № 29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-01-003549-a від 01.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 11:10:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічне обслуговування, консультативний супровід та підтримка цілодобового колл-центру для функціонування програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-01-003549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується Замовником як виняток і відповідно до якої Замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Таким чином, просимо надати інформацію та документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-19 15:45:09
Пояснення на запит
1. ТОВ «МД СОФТ», згідно Сертифікату ексклюзивного представника, дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року є офіційним дилером (єдиним ексклюзивним постачальником з можливістю кастомізації програмних продуктів) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на укладання договорів та обслуговування комп’ютерних програм з наданням усіх супутніх послуг, які є складовими частинами програмному комплексу АСОП та забезпечують процес ефективного обліку/оплати фактично наданих пасажирам транспортних послуг громадським транспортом м. Кривий Ріг. Тобто, так як комп’ютерна програма є об’єктом авторського права (п. 3 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права»), автору або іншому власнику авторського права належить виключне право надавати іншим особам дозвіл на використання твору будь-яким одним або всіма відомими способами на підставі договору (стаття 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права»).
У зв’язку з цим, керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», наказом Мінеконкомрозвитку від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником – комунальним підприємством «Центр електронних послуг» КМР (надалі – КП «ЦЕП»), яке у повному обсязі є правонаступником усіх прав та обов'язків КП «Центр електронних платежів» КМР, було застосовано один з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: отримання комерційної (цінової) пропозиції від офіційного представника (дилера) – надавача послуг з технічного обслуговування, консультативного супроводу та підтримки цілодобового колл-центру для функціонування програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» ТОВ «МД СОФТ». Листом від 24.11.2021 №33 товариство проінформувало про можливість надати зазначені послуги у 2022 році вартістю 4,3 млн грн. При цьому, розмір бюджетного призначення відповідає вартості предмета даної закупівлі та визначений кошторисом на 2022 рік в межах прийнятого бюджету Криворізької міської територіальної громадина на 2022 рік.
Враховуючи вище викладене, унікальний досвід спеціалістів ТОВ «МД СОФТ» з технічного супроводу та наявні кастомізації комп’ютерних програм у вигляді ексклюзивних доопрацювань під потреби КП «ЦЕП» діючої системи АСОП м. Кривого Рогу у попередніх періодах за договором №106 від 30.12.2020 року, для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі, сторонами було погоджено склад та зміст послуги з технічного обслуговування, консультативного супроводу та утримання Товариством цілодобового колл-центру для функціонування програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» на 2022 рік, які знайшли своє детальне відображення у додатку № 2 до договору №83 від 23.12.2021 року.
Якість наданих ТОВ «МД СОФТ» послуг відповідає вимогам, що зазвичай пред’являються до даного виду послуг, як то стандарти: ДСТУ ISO 9001:2015 і забезпечує можливість надання послуги у повному обсязі згідно умов договором №83 від 23.12.2021 року.
2. ТОВ «МД СОФТ», згідно Сертифікату ексклюзивного представника, дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року є офіційним дилером (єдиним ексклюзивним постачальником з можливістю кастомізації програмних продуктів) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на укладання договорів та обслуговування комп’ютерних програм з наданням усіх супутніх послуг, які є складовою частиною програмному комплексу АСОП та забезпечують процес ефективного обліку/оплати фактично наданих пасажирам транспортних послуг громадським транспортом м. Кривий Ріг.
Так, вище зазначені документи визначають межі здійснення діяльності та статус ексклюзивного постачальника ТОВ «МД СОФТ» на території Дніпропетровської області, в т. ч. щодо надання будь-яких супутніх послуг з підтримки і супроводження комп’ютерних програм та надання права здійснювати кастомізацію (кастомізація – процеси зміни товару\послуги під потенціальні запити замовника, процес ексклюзивної адаптації та налаштування) реалізованих комп’ютерних програм з урахуванням вимог та потреб замовника (клієнта). Тобто, у межах даної території можливе здійснення діяльності лише одним надавачем послуг – ТОВ «МД СОФТ», наявність раніше виконаних кастомізації комп’ютерних програм не допускає здійснення діяльності іншими постачальниками послуг, в тому числі і на такі супутні послуги як технічне обслуговування та консультативний супровід, фактично відсутня технічна можливість надати послуги з обслуговування і у самого автора комп’ютерних програм - ТОВ «Сімбол Транспорт».
На підтвердження унікальності та індивідуальності діючого у місті Кривий Ріг програмного комплексу АСООП, ТОВ «МД СОФТ» листом від 20.11.2020 №293 повідомляє про детальні технічні параметри даної системи та проведені виключні розробки та кастомізацію даного програного забезпечення, для забезпечення потреб Замовника – КП «ЦЕП».
Крім того, знання програмного коду з урахуванням кастомізаційних заходів постачальником, надає йому змогу надавати послугу згідно складу та змісту, погодженому сторонами у додатку № 2 до договору №83 від 23.12.2021 року, а саме: забезпечення в процесі технічної підтримки здійснення оновлення програмного комплексу (комп’ютерних програм) шляхом створення нових версій (релізів) програмного забезпечення в рамках версії існуючого програмного забезпечення чи створення нового програмного забезпечення під потреби Замовника, що може бути реалізовано лише власником ексклюзивних прав – ТОВ «МД СОФТ».
Отже, враховуючи вище викладене, КП «ЦЕП» було застосовано, як одну з підстав для проведення переговорної процедури – відсутність конкуренції з технічних причин, так як послуги з технічного обслуговування, консультативного супроводу та утримання цілодобового колл-центру для функціонування програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» можуть бути надані за відсутності альтернативи виключно ексклюзивним постачальником у Дніпропетровській області – ТОВ «МД СОФТ».
При цьому, пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, але не встановлено обмеження щодо наявності та застосування декількох випадків. Тому, КП «ЦЕП» маючи дві рівнозначні підстави для застосування переговорної процедури, при розміщенні обґрунтування в системі Prozorro було прописано саме дві підстави відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції з технічних причин та необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Додатково дана інформація відображена у рішенні замовника прикріпленому в повідомленні про намір укласти договір.
Однак, на сьогоднішній день, наявним функціоналом діючих авторизованих електронних майданчиків не забезпечено технічну можливість обрання декількох підстав (пунктів закону) для застосування переговорної процедури закупівлі. Через що на момент публікації даної закупівлі на майданчику, замовник був вимушений зазначити в полі заповнення лише одну з підстав (пунктів закону), але в полі обґрунтування описати про обидві підстави для застосування переговорної процедури за даним предметом закупівлі. Тобто, КП «ЦЕП» з метою дотримання закупівельного принципу відкритості та прозорості, вжито всіх можливих заходів щодо виконання норм закону щодо оприлюднення інформації та документального підтвердження умов застосування переговорної процедури.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ» #41490758 |
Переможець |
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2022 12:30
|
Додаткова угода _3 до договору _83 від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2022 14:19
|
Додаткова угода _2 до договору _83.pdf | зміни до договору |
05 травня 2022 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 11:26
|
Додаткова угода_1 до договору _83.pdf | зміни до договору |
15 березня 2022 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:40
|
Договір №83 від 23.12.2021 | укладений |
23 грудня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для можливості здійснення розрахунків за фактично надані послуги Постачальником за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства), Сторони погодили внести зміни в банківські реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перейменування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з набуттям Постачальником статусу платника єдиного податку та з метою належного здійснення розрахунків за фактично надані послуги |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |