Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція. Робота за темою «Монтаж системи повітряної завіси камери всмоктування РДЕС. Енергоблок №2. ВП ХАЕС. БМР. ПНР»
Очікувана вартість
983 346,00 UAH
UA-2021-12-01-002097-b 51d1f426927943a8a26b87de89728655
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шматько Руслана Ігорівна

380384263843 shmatko.ruslana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Шматько Руслана Ігорівна
380384263843
shmatko.ruslana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 08:00
Очікувана вартість: 983 346,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція. Робота за темою «Монтаж системи повітряної завіси камери всмоктування РДЕС. Енергоблок №2. ВП ХАЕС. БМР. ПНР» (детально у Додатку №2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція. Робота за темою «Монтаж системи повітряної завіси камери всмоктування РДЕС. Енергоблок №2. ВП ХАЕС. БМР. ПНР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів в розмірі вартості виконаних робіт на рахунок Підрядника протягом 30 кал. днів з дати підписання сторонами Актів (форма КБ-2в) та Довідки (форма КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ" 983 122,50
UAH
983 122,50
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 14:19
Електронний підпис
08 грудня 2021 14:17
4.2.Технічна пропозиція.pdf
08 грудня 2021 14:17
4.1. Цінова пропозиція..PDF
08 грудня 2021 14:17
4.10.7. Сертифікат СМЯ.pdf
08 грудня 2021 14:17
4.10.2. Ліцензія ДСНС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ"
#36699380
Переможець 983 122,50
UAH
13 грудня 2021 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ"
#36699380
983 122,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2024 15:08
ДУ №4.pdf укладений
17 травня 2024 15:07
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2024 16:56
ДУ №3.PDF зміни до договору
26 лютого 2024 16:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2023 17:22
ДУ №2.PDF зміни до договору
30 грудня 2023 16:57
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 15:51
Ду №1.pdf зміни до договору
29 липня 2022 15:51
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:57
№20-124-13-21-16714.pdf укладений
05 січня 2022 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наявністю об’єктивних обставин внесено зміни щодо строку виконання робіт (початок – з 01.01.2022, закінчення – до 15 грудня 2023 року)
Номер договору про закупівлю: 20-124-13-21-16714
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про внесення змін до Договору №32 від 15.12.2021 / 20-124-13-21-16714 від 31.12.2021 в частині продовження строку зобов’язань Підрядника з виконання в захищеній зоні ВП ХАЕС роботи Реконструкція. Робота за темою «Монтаж системи повітряної завіси камери всмоктування РДЕС. Енергоблок №2. ВП ХАЕС. БМР. ПНР». Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та відповідно до пунктів 2.2., 14.2. Договору №32 від 15.12.2021 /20-124-13-21-16714 від 31.12.2021 Сторони узгодили внести зміни в п.2.1. договору та викласти його в наступній редакції: «Строки виконання робіт: початок – з 01.01.2022, закінчення – до 15 грудня 2024 року».
Номер договору про закупівлю: 20-124-13-21-16714
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається у зв’язку з перетворенням державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» на акціонерне товариство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» на підставі Закону України «Про акціонерне товариство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» від 06.02.2023 № 2896-ІХ та постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2013 № 1420 «Про утворення акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Номер договору про закупівлю: 20-124-13-21-16714
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2021 — 30 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, 651 Цивільного кодексу України та відповідно до п. 14.5. договору №32 від 15.12.2021 / 20-124-13-21-16714 від 31.12.2021 Сторони прийшли до взаємної згоди розірвати договір №32 від 15.12.2021 / 20-124-13-21-16714 від 31.12.2021.