Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лампа світлодіодна дворежимна
LED dual-mode lamp
LED dual-mode lamp
Очікувана вартість
2 092 800,00 UAH
UA-2021-12-01-000062-b ● 51918a82e3fa450ebe336b9e6b816625
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 08:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2022 13:29 |
Очікувана вартість: | 2 092 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 928,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідатиумовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 62784 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. |
Publication date: | 01 грудня 2021 08:26 |
Enquiries until: | 07 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 січня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 2 092 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 928 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Лампа світлодіодна дворежимна). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31531000-7. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 092 800,00 грн. (два мільйони дев’яносто дві тисячі вісімсот гривень 00 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.01.2022 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 62 784,00 грн (шістдесят дві тисячі сімсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 01.01.2022 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 20 928,00 грн. (двадцять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
ADVERTISEMENT on conducting open bidding 1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia" 2. Code from the customer 41022900 3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049 4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement" 5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 31530000-0 Parts for luminaires and lighting equipment (LED dual-mode lamp). 5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 31531000-7. 6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation. 7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation 8. Expected value of the subject of procurement: UAH 2 092 800,00 9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2022 (till 31.12.2022) 10. Deadline for submission of tender proposals: 01.01.2022 18:00 11. Terms of payment: in accordance with the terms of the Agreement 12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation 13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH 62 784,00 14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 01.01.2022 18:00 16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 20 928,00 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation. Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ; Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт.
Лампа світлодіодна дворежимна (LED лампа) 85-130В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
LED dual-mode lamp (LED lamp) 85-130 V
CPV: 31530000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2022
2000 шт.
Лампа світлодіодна дворежимна (LED лампа) 50-60В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
LED dual-mode lamp (LED lamp) 50-60V
CPV: 31530000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 01.01.2022 18:00 Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 20 928,00 грн. (двадцять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 коп.) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 17:57 |
Перелік змін.doc | |
29 грудня 2021 17:57 |
ТД_Лампа світлодіодна_нова ред.docx | |
01 грудня 2021 08:23 |
Обгрунтування ціни.docx | |
01 грудня 2021 08:23 |
Обгрунтування характеристик.docx | |
01 грудня 2021 08:23 |
Проект договору.docx | |
01 грудня 2021 08:23 |
Оголошенння.doc | |
01 грудня 2021 08:23 |
ADVERTISEMENT.doc |
29 грудня 2021 17:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 грудня 2021 17:57 |
Перелік змін.doc
|
||||||
29 грудня 2021 17:57 |
ТД_Лампа світлодіодна_нова ред.docx
|
||||||
01 грудня 2021 08:23 |
Обгрунтування ціни.docx
|
||||||
01 грудня 2021 08:23 |
Обгрунтування характеристик.docx
|
||||||
01 грудня 2021 08:23 |
Проект договору.docx
|
||||||
01 грудня 2021 08:23 |
Оголошенння.doc
|
||||||
01 грудня 2021 08:23 |
ADVERTISEMENT.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо надання інформації та уточнення технічних характеристик
Дата подання: 07 грудня 2021 14:59
Дата відповіді: 13 грудня 2021 17:10
Згідно статті 5. ЗУ «Про публічні закупівлі», де закріплені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Відповідно до пункту 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Посилаючись на Технічні характеристики (Додаток А) Лампа світлодіодна дворежимна
1. Споживана потужність 12.5 Вт при температурах Від -30 до 60ºС. Даний показник не може залишатись сталим при різниці таких температур, тому потужність повинна бути вказана в межах від і до. А також не зрозуміло 12.5 Вт при якому освітленні Черговому?
2. Мінімальний ресурс горіння, не менше 80 000 год. Наскільки відомо щодо експлуатації світлодіодів термін служби білого світлодіода становить – 50000 годин (через 15000 годин яскравість падає на 30%) Якщо світловий потік за стандартом L70 дорівнює 30000 годин, значить через 30 т.год. яскравість складе 70% від початкового. Яким чином Замовник вказує показник , не менше 80 000 год не зрозуміло.
3. Відповідно до специфіки використання світлодіодних ламп Замовник загалом не надав інформацію, щодо схеми підключення світильників, яким чином необхідно забезпечити комутацію «Чергове» освітлення. Як відомо такий тип ламп забезпечується двостороннім підключенням до мережі живлення.
Розділ II. Документальне підтвердження пункт 3.2. Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності що має відповідну акредитацію, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) та акт кваліфікаційного обстеження виробництва.
Даний документ про відповідність, а саме атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника Сертифікація в обов'язковому порядку потрібно підприємствам, які бажають вийти на інтернаціональні ринки. Оформлення даного документа вимагає проходження ряду обов'язкових процедур, який триває протягом 35 календарних днів і після чого видається сертифікат ISO 9001 відповідним органом.
Посилаючись на дату публікації Лампа світлодіодна дворежимна LED dual-mode lamp, Ідентифікатор тендеру UA-2021-12-01-000062-b, 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання 1.12.2021 року та подання пропозицій 1.01.2022 Замовник всебічно та безпідставно звужує коло учасників, чим спотворює добросовісну конкуренцію та є дискримінаційною умовою яка суперечить вимогам та принципам ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена.
Звертаємо увагу на те, що в пункті 3.2 вказано надати акт кваліфікаційного обстеження виробництва. Просимо надати роз’яснення, яким органом чи якою кваліфікаційною комісією має надаватись вище зазначений акт. Особливо не зрозуміло, якщо виробництво світлодіодних ламп розташовано за межами України. Чи будуть відповідні органи виїжджати за кордон для встановлення даного акту для не вітчизняних виробників.
Ретельно вивчивши документацію яку надали учасники попередніх тендерних торгів по продукції «Лампи світлодіодна дворежимна» Ідентифікатор тендеру UA-2021-04-14-000237-c 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання, не зрозуміло яким чином не мавши відповідної інформації ( Замовник не надав електричних схем лампи підключення), часу для підготовки іншими учасниками відповідної документації, можна припустити що Замовник заздалегідь і навмисно визначає переможця- монополіста, який через підставні фірми реалізує свою продукції на залізничному транспорті, створюючи з Замовником тендерну документацію такою, що не дає змогу прийняту участь добросовісним учасникам. Це є підставою для розгляду тендерних торгів відповідними органами.
У зв’язку з цим приходимо до висновку що Замовник, не дивлячись на вимогу закону визначену у п.3 ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» намагається створити додаткові «не прозорі» переваги для інших учасників встановлюючи вимоги які не дають можливості іншим учасникам прозоро визначити вимогу Замовника. Більше того, такі умови дають можливість Замовнику, зловживати своїм правом та перейти на сторону «потрібного Замовнику» учасника та визнати його переможцем.
В зв’язку з вище вказаним просимо:
1. Переглянути технічні характеристики світлодіодних ламп, та привести фізичні показники до реальних.
2. Надати інформацію щодо підключення (схеми), комутації режимів(схеми).
3. Виключити зі змісту тендерної документації вимоги розділу II. Документальне підтвердження пункт 3.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши уважно Ваше звернення, повідомляємо, що споживана потужність основного освітлення в діапазоні 12-13Вт, а чергового не більше 1Вт.
Щодо експлуатації, то дана інформація актуальна за умови експлуатації світлодіодів струмом більше 80% від номінального, у разі експлуатації світлодіодів із зниженим номінальним струмом ресурс горіння значно подовжується, що зумовлює ресурс не менше 80 000 годин.
Щодо схем підключення, повідомляємо, що підключення лампи є двостороннім, лампа має забезпечувати захист від переполюсовки та некоректного підключення, що визначено п.18 Додатку А тендерної документації.
Щодо сертифікату, повідомляємо, що замовник не вимагає саме сертифікат ISO 9001, а вимагає документ, що підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію. Також буде внесено зміни щодо акту кваліфікаційного обстеження виробництва.
Дякуємо за звернення.
Щодо експлуатації, то дана інформація актуальна за умови експлуатації світлодіодів струмом більше 80% від номінального, у разі експлуатації світлодіодів із зниженим номінальним струмом ресурс горіння значно подовжується, що зумовлює ресурс не менше 80 000 годин.
Щодо схем підключення, повідомляємо, що підключення лампи є двостороннім, лампа має забезпечувати захист від переполюсовки та некоректного підключення, що визначено п.18 Додатку А тендерної документації.
Щодо сертифікату, повідомляємо, що замовник не вимагає саме сертифікат ISO 9001, а вимагає документ, що підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію. Також буде внесено зміни щодо акту кваліфікаційного обстеження виробництва.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-01-000062-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 24 грудня 2021 12:19
вимога
Враховуючи тривалий термін підготовки окремих документів та наявність неробочих державних днів, просимо Вас перенести дату проведення торгів на робочих днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 грудня 2021 17:55
Розглянувши уважно Ваше прохання, повідомляємо, що у зв’язку з святковими днями та для забезпечення максимальної конкуренції на торгах закупки продукції по мінімальним цінам та не дискримінації учасників, термін подання пропозиції буде продовжено до 17.01.2022. Дякуємо за звернення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 січня 2022
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2022 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" |
2 092 800,00
UAH з ПДВ
|
2 092 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
2 092 800,00
UAH з ПДВ
|
2 092 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" #40725353 |
Переможець |
2 092 800,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 16:01
|
Договір лампа дворежимна.pdf | укладений |
16 лютого 2022 15:59
|