Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Датчик оборотов
Очікувана вартість
1 822 800,00 UAH
UA-2021-12-01-000061-a e411a4ce7a874f90b49985de7807b155
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


тендер UA-2021-09-23-004347-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Датчик оборотов 2335.02.210-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  07 січня 2022
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 20

Тендерна документація

01 грудня 2021 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
#41071921
Переможець 1 822 800,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 08:28

Документи

01 грудня 2021 08:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 08:28