Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Василь Заяць +380322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 19 929 398,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 646,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за надані Роботи проводиться згідно оформленого акту приймання-здачі виконаних робіт протягом 7 робочих днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Найуспішніший досвід виконання аналогічних договорів : | 30% |
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше 3) загалом на суму, що рівна або перевищує 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі: | 30% |
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше 3) загалом на суму, що рівна або перевищує 10% від очікуваної вартості предмета закупівлі, але є меншою, аніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі: | 20% |
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше 3) загалом на суму, що є меншою, ніж 10% від очікуваної вартості предмета закупівлі: | 0% |
14 грудня 2021 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 16:33 |
Тендерна документація.docx | |
14 грудня 2021 16:33 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
14 грудня 2021 16:33 |
Перелік змін.docx | |
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx | |
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток №3 Технічна специфікація.pdf | |
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток №3 Технічна специфікація.pdf | |
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 5 Проєкт договору.doc | |
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 6 Форма банківської гарантії.docx |
14 грудня 2021 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2021 16:33 |
Тендерна документація.docx
|
|||
14 грудня 2021 16:33 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
14 грудня 2021 16:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток №3 Технічна специфікація.pdf
|
|||
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток №3 Технічна специфікація.pdf
|
|||
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx
|
|||
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 5 Проєкт договору.doc
|
|||
30 листопада 2021 19:04 |
Додаток № 6 Форма банківської гарантії.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000096 ● e80406c7da3a4c2f98dd2337695bb805
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 15:35 |
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
26 UA-2021-11-30-011775-c 30.11.2021 Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 23948842) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 08:50:29
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охматдит» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-11-30-011775-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, як передбачено пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-15 14:54:55
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне
1. Щодо Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Львівської обласної ради №260 від 16.11.2021 року було внесено зміни до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021 – 2023 року, якою затверджено розмір бюджетного призначення по об’єкту «Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охматдит» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)».
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю «Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охматдит» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» де зазначено перелік основних даних, вимоги та види цих робіт, а також медичне – завдання, опис проекту.
3. Щодо визначення очікуваної вартості:
Для підготовки до проведення закупівель замовником з урахуванням ч.4, ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» було проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, отримано інформацію від декількох суб’єктів господарювання, щодо вартості робіт по Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охматдит» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування). Також Замовником проаналізовано інформацію з сайтів проектувальників в результаті чого отримано кошторисні розрахунки вартості від суб’єктів господарювання щодо виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документаії.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів:
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає, оскільки на разі кошти на створення веб- сайту відсутні та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:21:56
Про припинення
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-30-011775-c . Сканована копія наказу додається.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-03-14 12:31:12
Дякуємо за інформування.
Дякуємо за інформування.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-31 14:21:02
Про поновлення моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2022 № 49
Київ
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити зупинені відповідно до наказу Держаудитслужби від 24 лютого 2022 року № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» заходи державного фінансового контролю за умови реального функціонування об’єктів контролю, сервісів та інформаційних платформ (майданчиків), можливості забезпечення збереження життя та здоров’я працівників.
2. Поновлення чи проведення заходів державного фінансового контролю здійснюється органами державного фінансового контролю з урахуванням особливостей функціонування органів державної влади в умовах воєнного стану.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, поновлені / розпочаті заходи державного фінансового контролю підлягають зупиненню до усунення / зникнення таких обставин.
Голова Геннадій ПЛІС
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-07-21-000007 ● 22c771758dc0478c8a71fc76f4d5edec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2022 17:43 |
20.07.2022 № 188
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-11-30-011775-c 30.11.2021 Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу за результатами процедури закупівлі UA-2021-11-30-011775-c повідомляємо наступне: що замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема було проведено засідання з уповноваженою особою та здійснено попередження про отримання доганої, через допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель. Додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про Публічні закупівлі» в частині складання тендерної документації та не допускати подібної помилки.
2022-08-10 16:45:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення інформації, документів передбачених Постановою КМУ №710, встановлено недотримання Замовником пункту 4¹ зазначеної Постанови.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПП "Галич-Центр" |
19 927 000,00
UAH з ПДВ
|
19 927 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 13 948 900 | Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ |
19 929 398,40
UAH з ПДВ
|
19 730 103,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 13 811 072.10 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" |
19 824 211,20
UAH з ПДВ
|
19 724 564,20
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 13 807 194.94 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" #39775888 |
Відхилено |
19 724 564,20
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 17:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 січня 2022 15:49
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ #02497909 |
Переможець |
19 730 103,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2022 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 15:47
|
Додаткова угода №4 до Договору №ПД.1868-11.1-22 від 25.01.2022.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 13:51
|
Додаткова угода №3 до Договору №ПД.1868-11.1-22 від 25.01.2022.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2022 10:45
|
Додаткова угода №2 до Договору №ПД.1868-11.1-22 від 25.01.2022.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 22:45
|
дод угода Охматдит.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 16:22
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 17:18
|
Скан (1).pdf | укладений |
25 січня 2022 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | ПД/1868-11/1-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.2.2.1 Договору в такій редакції: 1. "Виконавець бере на себе зобов'язання виконати Роботи до 31.12.2023 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. 2. Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції (додається). 3. Решта умов Договору яких не торкнулася ця додаткова угода №2 залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | ПД/1868-11/1-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили про наступне: 1.Викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору та порядок розрахунків. Договору про закупівлю робіт за державні кошти №ПД/1868-11/1-22 від 25.01.2022р. у такій редакції: 3.1. Загальна вартість Робіт, які зобов’язується виконати Виконавець за цим Договором та згідно з протоколом погодження договірної ціни (додаток №1 до договору) становить 19 730 103,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот тридцять тисяч сто три грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % - 3 288 350,50 грн. (три мільйони двісті вісімдесят вісім тисяч триста п’ятдесят грн. 50 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2022 рік становить 9 895 600,00грн (Дев’ять мільйонів вісімсот дев’ятсот п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 20 % - 1 649 266,67 грн. (Один мільйон шістсот сорок дев’ять тисяч двісті шістдесят шість грн. 67 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | ПД/1868-11/1-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду №4 про наступне: 1. Викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору та порядок розрахунків. Договору про закупівлю робіт за державні кошти №ПД/1868-11/1-22 від 25.01.2022р. у такій редакції: 3.1. Загальна вартість Робіт, які зобов’язується виконати Виконавець за цим Договором та згідно з протоколом погодження договірної ціни (додаток №1 до договору) становить 19 730 103,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот тридцять тисяч сто три грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % - 3 288 350,50 грн. (три мільйони двісті вісімдесят вісім тисяч триста п’ятдесят грн. 50 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 9 834 503,00грн (Дев’ять мільйонів вісімсот тридцять чотири тисячі п’ятсот три гривні 00 коп.) у тому числі ПДВ 20 % - 1 639 083,83 грн. (Один мільйон шістсот тридцять дев’ять тисяч вісімдесят три грн. 83 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | ПД/1868-11/1-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |