Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція: флаєри, буклети, флаєри-квиток, стікерпаки
Очікувана вартість
15 900,00 UAH
UA-2021-11-30-010192-c 5b448a0bd17b45af803ea0ae098ca6b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Савко

+380504518284 savkodima88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУЗЕЙ ІСТОРІЇ ДНІПРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37807980
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Дмитро Савко
+380504518284
savkodima88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 16:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 16:27
Очікувана вартість: 15 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22160000-9: Буклети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10400 одиниця
Друкована продукція: флаєри, буклети, флаєри-квиток, стікерпаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 22160000-9 — Буклети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 16:29
ОголошенняДрукованаПродукція.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2021 15:49
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
03 грудня 2021 15:49
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:47
IMG_0001.pdf