Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-11-30-008880-c a380e0bd2a9340a7a272dac19ab651c8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Губиш

+380665477924 centr.bugalt.mlyniv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 44039058
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Млинів, вул. Бандери Степана, буд. 1
Контактна особа: Яна Губиш
+380665477924
centr.bugalt.mlyniv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 грудня 2021 12:03
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
1 штуки
персональні комп’ютери у складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:38
ОГОЛОШЕННЯ компютери, ноутбуки нове.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 04 грудня 2021 11:06
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 158 790,00
UAH з ПДВ
158 790,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 172 800,00
UAH з ПДВ
163 296,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 175 996,00
UAH з ПДВ
163 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНТОСЮК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 177 350,00
UAH з ПДВ
163 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАНАРА" 174 522,70
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 178 398,00
UAH з ПДВ
178 398,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 185 000,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 23:48
Електронний підпис
08 грудня 2021 23:47
Certificate_Powercom_ДБЖ.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Certificate_Powercom_ДБЖ_2.pdf
08 грудня 2021 23:47
Додаток 5.pdf
08 грудня 2021 23:47
Установчі документи.pdf
08 грудня 2021 23:47
ІПН.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Довідка право підпису.pdf
08 грудня 2021 23:47
Сертифікати hp 250.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 грудня 2021 23:47
Гарантійний строк.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Додаток 5.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Сертифікати hp 250.pdf
08 грудня 2021 23:47
Витяг ПДВ.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Установчі документи.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Certificate_Powercom_ДБЖ.pdf
08 грудня 2021 23:47
Лист – згода.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Витяг ПДВ.pdf
08 грудня 2021 23:47
Сертифікати монітори.pdf
08 грудня 2021 23:47
Довідка ст.17.pdf
08 грудня 2021 23:47
Опис з кодом доступу.pdf
08 грудня 2021 23:47
Опис з кодом доступу.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
ІПН.pdf
08 грудня 2021 23:47
Лист – згода.pdf
08 грудня 2021 23:47
Certificate_Powercom_ДБЖ_2.pdf.p7s
08 грудня 2021 23:47
Гарантійний строк.pdf
08 грудня 2021 23:47
Довідка ст.17.pdf.p7s

Публічні документи

08 грудня 2021 12:38
Електронний підпис
08 грудня 2021 12:38
СЕС, сертиф HP 15, 17, 255, G8.pdf
08 грудня 2021 12:38
Паспорт директора.rar
08 грудня 2021 12:38
Сертифікат Тінос-Д.rar
08 грудня 2021 12:38
Про_відкриття рахунку.pdf
08 грудня 2021 12:38
баланс.pdf
08 грудня 2021 12:38
Пропозиція 172800.pdf
08 грудня 2021 12:38
Сервіс центр.pdf
08 грудня 2021 12:38
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

08 грудня 2021 12:59
Електронний підпис
08 грудня 2021 12:58
додаток № 4 Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2021 16:49
Електронний підпис
08 грудня 2021 16:46
Установчі документи.pdf
08 грудня 2021 16:46
довідки.pdf
08 грудня 2021 16:46
пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2021 23:14
Електронний підпис
07 грудня 2021 23:10
Витяг.pdf
07 грудня 2021 23:10
Статут.pdf
07 грудня 2021 23:10
Технічна пропозиція.pdf
07 грудня 2021 23:10
Виписка.pdf
07 грудня 2021 23:10
Наказ.pdf
07 грудня 2021 23:10
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2021 23:10
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2021 23:10
Лист.pdf
07 грудня 2021 23:10
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2021 23:10
Проект договору.pdf
07 грудня 2021 23:10
Протокол.pdf
07 грудня 2021 23:10
Паспорт та ІПН.pdf
07 грудня 2021 23:10
Опис.pdf

Публічні документи

08 грудня 2021 14:26
Електронний підпис
08 грудня 2021 14:24
витяг ПДВ копія.pdf
08 грудня 2021 14:24
Виписка копія.pdf
08 грудня 2021 14:24
Статистика копія.pdf
08 грудня 2021 14:24
Витяг_19.11_копія.pdf
08 грудня 2021 14:24
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВ "ТІНОС-Д"

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "АНТОСЮК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "АСАНАРА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Відхилено 158 790,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 11:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д"
#42289645
Відхилено 163 296,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 12:22
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Переможець 163 299,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
163 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 15:13
ДУ 1 до дог 1674 від 20.12.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:50
1674 машини для обробки даних.pdf укладений
20 грудня 2021 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1674
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 163 299,00
UAH