Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-11-30-008880-c ● a380e0bd2a9340a7a272dac19ab651c8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 44039058 |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Млинів, вул. Бандери Степана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Яна Губиш +380665477924 centr.bugalt.mlyniv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
1 штуки
персональні комп’ютери у складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 15:38 |
ОГОЛОШЕННЯ компютери, ноутбуки нове.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 04 грудня 2021 11:06
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
158 790,00
UAH з ПДВ
|
158 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" |
172 800,00
UAH з ПДВ
|
163 296,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
175 996,00
UAH з ПДВ
|
163 299,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АНТОСЮК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
177 350,00
UAH з ПДВ
|
163 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСАНАРА" |
174 522,70
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
178 398,00
UAH з ПДВ
|
178 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" #43120417 |
Відхилено |
158 790,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 11:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" #42289645 |
Відхилено |
163 296,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 12:22
|
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3169712593 |
Переможець |
163 299,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:13
|
ДУ 1 до дог 1674 від 20.12.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 14:50
|
1674 машини для обробки даних.pdf | укладений |
20 грудня 2021 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1674 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |