Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Шляхово-експлуатаційне підприємство" Рубіжанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13395773 |
Місцезнаходження: | 93010, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Миру,46 |
Контактна особа: |
Павленко Максим Олександрович +380645371239 kpdep@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 3 668 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 341,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43830000-0: Електричні інструменти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 18:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 18:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОІ_ ДОКУМЕНТАЦІІ_.docx | |
06 грудня 2021 18:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ - ТД - конвеєри прии_мальні і підбарабанні.docx | |
06 грудня 2021 18:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ - ДОДАТОК 4 - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
06 грудня 2021 18:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2021 18:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОІ_ ДОКУМЕНТАЦІІ_.docx
|
||||||
06 грудня 2021 18:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ - ТД - конвеєри прии_мальні і підбарабанні.docx
|
||||||
06 грудня 2021 18:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ - ДОДАТОК 4 - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-22-000019 ● bb50857fec1441d49b89e477891ace88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 557
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 557
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-30-006121-b 30.11.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо питання першого, у зв’язку із потребою у запереченні викладеного у Висновку вжиття заходів щодо зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) необхідно розглянути і опублікувати обґрунтування заперечення на Висновок. Щодо питання другого, відповідно до викладеного у Висновку вжиття заходів щодо зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), є потреба у запереченні викладеного Висновку та інформації про причини неможливості усунення виявленого порушення, а саме, закупівля № UA-2021-11-30-006121-b була проведена на виконання наявної потреби у Конвеєр приймальний та конвеєр підбарабанний для улаштування комплексу відбору вторинної сировини КВВС-50 для забезпечення потреб громади у зв’язку із відсутністю відповідного обладнання яке необхідне для ефективного і якісного сортувати сміття, розчищати завали сміття полігону і навести порядок зі сміттям відповідно до європейських норм та стандартів. Крім того існує не вирішена проблема зі старим полігоном збору сміття, що негативно впливає на екологію Луганської області. Складові для улаштування комплексу відбору вторинної сировини КВВС – 50 могли б ефективно вирішити цю проблему. Крім того дане обладнання повинно експлуатуватися КП "Шляхово-експлуатаційне підприємство" Рубіжанської міської ради Луганської області (далі КП «ШЕП»), головна мета якого є утримання благоустрою Рубіжанської ОТГ. Отже, не виконання основних завдань та функцій КП «ШЕП» може мати негативний публічний інтерес та негативні сціально-економічні наслідки та спричинить порушення статті 50 Конституції України, що є неспівмірним заходом реагування на виявлені порушення. До того ж, виявлені у висновку порушення законодавства зводяться виключно до невідповідностей вимогам тендерної документації, що жодним чином не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Таким чином, обраний спосіб усунення порушень визначено без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, тобто без дотримання принципу пропорційності. Разом з цим, законодавцем передбачено обов`язок переможця процедури закупівель надати замовнику документи, що підтверджують відсутність фактів, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, але ані Законом, ані іншими нормативно-правовими актами не встановлено, які конкретно документи має надати переможець для підтвердження цих фактів. Враховуючи норми частини третьої статті 17 Закону № 922, спосіб підтвердження відсутності зазначених фактів визначається виключно замовником у тендерній документації. Отже, при визначенні способу підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» у вигляді довідки у довільній формі, Замовник не допустив порушення. Також слід зауважити, що Учасник надав всі необхідні документи для підтвердження його кваліфікаційних критеріїв, а саме копію договору який визначено як аналогічний та довідку про виконання аналогічних договорів. Разом із цим Замовником було виконано запит на отримання підтвердної інформації, щодо виконання аналогічного договору, а саме Договору поставки № 28-09/21 від 17 вересня 2021 року засобами телекомунікаційного зв’язку, на що було отримано позитивну (підтвердну) відповідь про те, що вищезгаданий договір було виконано у повному обсязі. Тому необхідно опублікувати розглянуте обґрунтування заперечення на Висновок. ВИРІШЕНО: 1. Опублікувати заперечення на Висновок разом із обґрунтуванням до заперечення.
2021-12-24 22:52:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частин 11,16 статті 29 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано адміністративний позов про оскарження рішення суб'єкта владних повноважень (в частині, що оскаржується) до Луганського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Документи:
20 січня 2022 18:40
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕЛВЕНКІН |
3 648 200,00
UAH з ПДВ
|
3 648 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Стройпромсервіс |
3 668 200,00
UAH з ПДВ
|
3 668 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗОРЯ" |
3 668 200,00
UAH з ПДВ
|
3 668 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛВЕНКІН #42598372 |
Переможець |
3 648 200,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 20:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 20:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 07:28
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 07:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:21
|
Специфікація | укладений |
28 грудня 2021 12:20
|
Договір | укладений |
28 грудня 2021 12:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Конвеєр приймальний та конвеєр підбарабанний для улаштування комплексу відбору вторинної сировини КВВС-50 | 2 | од |
2,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 10:53
|
3 648 200,00 UAH | UA278201720344341013105052756 КП "ШЕП" |
UA543203710000000260052508900 ТОВ "ЕЛВЕНКIН" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Орфографічна помилка у тексті договору |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Конвеєр приймальний та конвеєр підбарабанний для улаштування комплексу відбору вторинної сировини КВВС-50 | 2 | од |
2,00
UAH з ПДВ
|