Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки технічного проекту «Система автоматизованого збору даних для стенду натурних гідравлічних випробувань насосного устаткування»
Очікувана вартість
76 400,00 UAH
UA-2021-11-30-005876-b 5aecfec08bf741d6951160a13dd8557c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варакіна Любов Миколаївна

380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Варакіна Любов Миколаївна
380542687825
lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 16:00
Очікувана вартість: 76 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України;
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку в довільній формі про наявність не менше ніж 1 працівника, що має диплом про Вищу освіту не нижче 2 (магістерського) рівня в галузі знань - 13 Механічна інженерія та/або 14 Електрична інженерія, та/або 15 Автоматизація приладобудування з вказанням номеру диплому, а також має стаж роботи не менше 3-х років у промисловій галузі.
3. Копію дійсного на момент подачі пропозиції сертифікату про наявність у учасника спрощеної закупівлі системи управління якості, що відповідає вимогам міжнародного або національного стандарту ІЅО 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту (управління).
4. Довідку за формою «Пропозиція», наведену у Додатку №2 до технічних вимог до предмету закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одну послугу та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки технічного проекту «Система автоматизованого збору даних для стенду натурних гідравлічних випробувань насосного устаткування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71323000-8 — Послуги з інженерного проектування промислових і виробничих процесів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату шляхом перерахування суми Договору на рахунок Виконавця відповідно до Акту приймання-передачі наданих послуг, протягом 7 робочих днів з моменту його підписання. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 17:25
Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
30 листопада 2021 17:25
Проєкт Договору.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій