Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»; за СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Модернізація із заміною ліфтового обладнання у житловому будинку №161б на вул. Глинянський Тракт (1 під’їзд) у м.Львові (капітальний ремонт))
Очікувана вартість
1 324 189,20 UAH
UA-2021-11-30-005702-b 3d47dd07993047c7a36dced7080b733c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космина Роман

380952546201 roma.kosmyna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Космина Роман
380952546201
roma.kosmyna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2021 11:08
Очікувана вартість: 1 324 189,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 620,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг виконання робіт - Додаток 1 до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»; за СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Модернізація із заміною ліфтового обладнання у житловому будинку №161б на вул. Глинянський Тракт (1 під’їзд) у м.Львові (капітальний ремонт))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки з Виконавцем за виконані роботи здійснюються замовником протягом 14 календарних днів на підставі оформленого акта та довідки за формою № КБ-3 після виконання робіт, при умові надходження фінансування. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо вимог, стосовно сертифікатів
Дата подання: 02 грудня 2021 11:45
Дата відповіді: 03 грудня 2021 10:31
Доброго дня! Замовником, п.4.2. Передбачена така вимога «Учасник надає в складі завірену копію сертифікату відповідності системи якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015), в частині ремонту (модернізації) ліфтів, виготовлення протоколів електровимірів ліфтів і екскалаторів, чинного на момент оголошення закуівлі. Даною вимого передбачається мати у наявності сертифікат ISO9001:2015 з позицією виготовлення протоколів електровимірів ліфтів і екскалаторів , але складання таких протоколів входить до функції Електротехнічної лабораторії, яка проводить заходи електробезпеки, шляхом вимірів при введені електроустановок в експлуатацію, такі виміри заносяться у відповідний протокол, який у подальшому перевіряють інспектори МНС. На даний вид діяльності надається окремий сертифікат. Якщо учасником буде надано до пропозиції сертифікат відповідності системи якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015), в частині ремонту (модернізації) ліфтів, до позиції якого не входить функція виготовлення відповідних протоколів, чи буде це підставою для відхилення такого учасника? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за Ваше запитання. Для забезпечення якості виконаних робіт, Учасник надає в складі пропозиції завірену копію сертифіката відповідності системи якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), в частині ремонту (модернізації) ліфтів, виготовлення протоколів електровимірів ліфтів і ескалаторів, чинного на момент оголошення закупівлі.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" 1 003 284,00
UAH з ПДВ
1 003 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СРБК "Портал" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 17:18
Електронний підпис
08 грудня 2021 17:18
Відгук Рівне.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
ВИТЯГ ЄДР 4.11.21.pdf
08 грудня 2021 16:56
свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
Відгук Рівне.pdf
08 грудня 2021 16:56
НАКАЗ ТИРЕЩЕНКО.pdf
08 грудня 2021 16:56
НАКАЗ ТИХОНОВ.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
НАКАЗ ПЕРЕЦ.jpg.p7s
08 грудня 2021 16:56
Сертифікат_Akar.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
ПРИКАЗ ОСТРОВСКИЙ.jpg.p7s
08 грудня 2021 16:56
ПРИКАЗ ЖУК.jpg
08 грудня 2021 16:56
ARCUBE EU Declaration of Conformity.en.pdf
08 грудня 2021 16:56
Сертифікат_Akar.pdf
08 грудня 2021 16:56
НАКАЗ ТИХОНОВ.pdf
08 грудня 2021 16:56
опис з кодом доступу 2.pdf
08 грудня 2021 16:56
сертифікація ISO.pdf
08 грудня 2021 16:56
ПРИКАЗ ОСТРОВСКИЙ.jpg
08 грудня 2021 16:56
опис з кодом доступу.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
ППерець договор.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
НАКАЗ ПЕРЕЦ.jpg
08 грудня 2021 16:56
FW_ Баланс 2020.zip
08 грудня 2021 16:56
Технічне завдання.pdf
08 грудня 2021 16:56
ВИТЯГ ЄДР 4.11.21.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
свідоцтво ПДВ.pdf
08 грудня 2021 16:56
ПРИКАЗ ЖУК.jpg.p7s
08 грудня 2021 16:56
Статут.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
ЦП.pdf
08 грудня 2021 16:56
відповідність 3.rar
08 грудня 2021 16:56
НАКАЗ ТИРЕЩЕНКО.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
FW_ Баланс 2020.zip.p7s
08 грудня 2021 16:56
сертифікація ISO.pdf.p7s
08 грудня 2021 16:56
опис з кодом доступу.pdf
08 грудня 2021 16:56
ППерець договор.pdf
08 грудня 2021 16:56
Статут.pdf

Публічні документи

07 грудня 2021 11:18
Електронний підпис
07 грудня 2021 10:41
Декларация ЭМС.pdf
07 грудня 2021 10:41
10.6 ВН на матеріали.pdf
07 грудня 2021 10:41
25 довіреність укр..pdf
07 грудня 2021 10:41
Кошторис.pdf
07 грудня 2021 10:41
26 СертифікатМодуль Д_.PDF
07 грудня 2021 10:41
5 Аналогічний договір.pdf
07 грудня 2021 10:41
17 довіл.pdf
07 грудня 2021 10:41
15 Технічне завдання.pdf
07 грудня 2021 10:41
2 . 1 Штатний розпис.pdf
07 грудня 2021 10:41
6 іден. код.pdf
07 грудня 2021 10:41
2 Трудові книжки 3.pdf
07 грудня 2021 10:41
20 Статут.pdf
07 грудня 2021 10:41
лист від заводу.pdf
07 грудня 2021 10:41
10.6 ВН на матеріали 2.pdf
07 грудня 2021 10:41
8.1 наказ _4.pdf
07 грудня 2021 10:41
20 ІСО 14001.pdf
07 грудня 2021 10:41
2 Трудові книжки 1.pdf
07 грудня 2021 10:41
26. Декларація на ліфт..pdf
07 грудня 2021 10:41
20 ІСО 45001.pdf
07 грудня 2021 10:41
2 Трудові книжки 2.pdf
07 грудня 2021 10:41
2 ЦПХ Гарбуз.pdf
07 грудня 2021 10:41
20 ІСО 9001.pdf
07 грудня 2021 10:41
Проект договору.pdf
07 грудня 2021 10:41
17 ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ"

ПП СРБК "Портал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ"
#31724919
Відхилено 1 003 284,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 16:33
ПП СРБК "Портал"
#33860532
Переможець 1 320 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 13:48

Документи

14 грудня 2021 13:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СРБК "Портал"
#33860532
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 15:57
ДД 5 від 04.05.2023.pdf зміни до договору
04 травня 2023 15:55
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2023 17:39
ДД 4 до 606.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 17:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:20
ДД 3 до 606.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 15:22
ДУ №2 від 28.03.22.pdf зміни до договору
28 березня 2022 15:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:45
ДУ №1 до Договору №606 від 21.12.2021 р..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:44
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 16:45
Договір №606 від 21.12.2021 року.pdf укладений
21 грудня 2021 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п. 2.1 Договору викласти в новій редакції: "2.1. Ціна Договору складає 1 320 000,00 грн. (один мільйон триста тисяч гривень 00 коп) з ПДВ. Вартість робіт, що підлягають виконанню за договором у 2021 році становить 00,00 грн. (нуль гривень 00 коп) з ПДВ. Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором в наступних бюджетних періодах становить 1 320 000,00 грн. (один мільйон триста тисяч гривень 00 коп) з ПДВ." 2. п. 12.1 Договору викласти в наступній в новій редакції: "12.1. Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2022 року." 3. Продовження строку підтверджується затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: №4/33-606
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони за взаємною згодою домовились зменшити ціну Договору на суму 114069,01 грн.
Номер договору про закупівлю: №4/33-606
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договорм в наступних бюджетних періодах становить 492 969,66 грн
Номер договору про закупівлю: №4/33-606
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2023 році становить 492 969,66 грн
Номер договору про закупівлю: №4/33-606
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну Договору про закупівлю робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт на 50 044,00 грн. (пятдесят тисяч сорок чотири гривні, 00 коп)
Номер договору про закупівлю: №4/33-606
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML