Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060723 Під’їзд до с. Сарновичі км 0+000 - км 3+970, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
640 800,83 UAH
UA-2021-11-30-002837-a aaf60cdb6a844f0cabb7bbb4e955d312
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 19:00
Очікувана вартість: 640 800,83 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 408,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно вимог Наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та у відповідності до норм діючого законодавства. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3204,00 (Три тисячі двісті чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523 відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що останнім надається лист-згода у довільній формі. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням оголошення спрощеної закупівлі та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення спрощеної закупівлі, відхиляються Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3204 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060723 Під’їзд до с. Сарновичі км 0+000 - км 3+970, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнями) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно вимог Наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та у відповідності до норм діючого законодавства. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3204,00 (Три тисячі двісті чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523 відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що останнім надається лист-згода у довільній формі. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням оголошення спрощеної закупівлі та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення спрощеної закупівлі, відхиляються Замовником.

Сума забезпечення: 3204 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно вимог Наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та у відповідності до норм діючого законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 637 560,83
UAH з ПДВ
637 560,83
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 14:51
Електронний підпис
07 грудня 2021 14:13
Гарантія 47-17_2021-Г.pdf.p7s.p7s
07 грудня 2021 14:13
Гарантія 47-17_2021-Г.pdf
07 грудня 2021 14:13
Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2021 14:13
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
07 грудня 2021 14:13
МТБ 2 ч.pdf
07 грудня 2021 14:13
Ліцензія.pdf.p7s
07 грудня 2021 14:13
Довідки.pdf
07 грудня 2021 14:13
Гарантія 47-17_2021-Г.pdf
07 грудня 2021 14:13
Гарантія 47-17_2021-Г.pdf.p7s
07 грудня 2021 14:13
МТБ 1ч.pdf
07 грудня 2021 14:13
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2021 14:13
Протокол 22-02-2021.pdf
07 грудня 2021 14:13
Ліцензія.pdf
07 грудня 2021 14:13
Технічне завдання.pdf
07 грудня 2021 14:13
Опис.pdf
07 грудня 2021 14:13
Довідка_покриття_17.pdf
07 грудня 2021 14:13
Довідка_покриття_17.pdf.p7s
07 грудня 2021 14:13
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Переможець 637 560,83
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 09:45

Документи

09 грудня 2021 09:45
Електронний підпис
09 грудня 2021 09:42
Протокол УО №182

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
637 560,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 09:45
Електронний підпис
09 грудня 2021 09:42
Протокол УО №182

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 11:44
Електронний підпис укладений
01 травня 2023 13:38
Додаткова угода_7 до Договору_79-21-ПР від 15.12.2021.pdf зміни до договору
01 травня 2023 13:00
Електронний підпис укладений
03 березня 2023 14:44
Додаткова угода _ 6 до Договору _ 79-21-ПР.pdf зміни до договору
03 березня 2023 11:14
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 11:53
Додаткова угода _ 5 до Д-ру _ 79-21-ПР.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:47
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 17:15
ДУ _ 4 до Д-ру _ 79-21-ПР.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 17:04
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 11:30
Додаткова угода_3 від 16.02.2022.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:29
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:17
ДУ_2 від 25.01.2022 (до Договору 79_21_ПР).pdf зміни до договору
28 січня 2022 14:16
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 13:14
Додаткова угода_1 від 16.12.2021.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 10:56
Договір №79/21/ПР укладений
16 грудня 2021 10:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060723 Під’їзд до с. Сарновичі км 0+000 - км 3+970, Житомирська область» 1 роб 637 560,83
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 березня 2023 15:36
205 870,00 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA613005280000026009455065682
ТзОВ "IНЖИНIР БУД ПРОЕКТ"
Оплачений
17 травня 2023 10:55
431 690,83 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA023006470000026008001157717
ТзОВ "IНЖИНIР БУД ПРОЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Викласти пункт 4.1 розділу 4 "Порядок здачі-приймання робіт" договору № 79/21/ПР від 15 грудня 2021 року в новій редакції: "4.1. Підрядник надає Замовникові проектну документацію в чотирьох примірниках, оформлених відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" та КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, ДБН В.2.3-4:2015 та інших діючих нормативних документів на паперових носіях, в електронному вигляді графічну та кошторисну частину (включаючи кошториси в програмному файлі сформованому у програмному комплексі АВК-5 або інших дозволених до використання Мінрегіоном) та оригінал експертного звіту за результатами проведення експертизи документації. Одночасно надається акт здачі-приймання виконаних робіт в трьох примірниках". 2. Додаток №1 "Завдання на проектування" викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 79/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 28.02.2022 р. та термін виконання робіт до 28.02.2022 р. та внести до Договору наступні зміни: 1. п.2.2.2. розділу 2 «Строк виконання робіт та їх якість» викласти в новій редакції: «п.2.2.2. Закінчення – до 28.02.2022 року». 2. п.15.1. розділу 15 «Термін дії Договору» викласти в новій редакції: «п.15.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 28.02.2022 року або до передачі проектної документації Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором – діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 3. Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 79/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 30.06.2022 р. та термін виконання робіт до 31.03.2022 р. 1. п. 2.2.2 розділу 2 «Строк виконання робіт та їх якість» викласти в новій редакції: «п.2.2.2. Закінчення – до 31.03.2022 року». 2. п. 15.1 розділу 15 «Термін дії Договору» викласти в новій редакції: «п.15.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 30.06.2022 року або до передачі проектної документації Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором – діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 79/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії договору до 31.12.2022; У тексті Договору дату «30.06.2022» замінити датою «31.12.2022». Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли на підставі вказаного Договору з 30.06.2022.; Викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 79/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.05.2023 та викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 79/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» у новій реадакції.
Номер договору про закупівлю: 79/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання робіт до 01.06.2023 р. Викласти Додаток №2 до Договору "Календарний план виконання робіт" в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 79/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060723 Під’їзд до с. Сарновичі км 0+000 - км 3+970, Житомирська область» 1 роб 637 560,83
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 01 червня 2023
Сума оплати за договором: 637 560,83
UAH (в тому числі ПДВ 106 260,14 UAH)