Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (18930000-7) Мішки та пакети (Пакети поліетиленові)
Очікувана вартість
490,00 UAH
UA-2021-11-30-002629-a dd3201401c4948f4beea9e5486730447
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфремова Анастасія

+380512246372 efremova@elu.mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг"
Код ЄДРПОУ: 03349499
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Гречишникова, 54
Контактна особа: Єфремова Анастасія
+380512246372
efremova@elu.mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


ДК 021:2015 (18930000-7) Мішки та пакети (Пакети поліетиленові) (джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
пакет поліетиленовий 35*45 Новий рік Авентин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
20 штуки
пакет поліетиленовий Новий рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється протягом 14 календарних днів після підписання сторонами Видаткових документів на товар. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Глазун Олександр Юрійович
#3020815672
Переможець 490,00
UAH
30 листопада 2021 16:06

Документи

30 листопада 2021 16:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 16:06