Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (послуги з організації харчування) (55510000-8 ДК 021:2015)
Очікувана вартість
3 046 155,00 UAH
UA-2021-11-30-002567-c ● d4c404325f0945c799e840fbb21577c1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дошкільний навчальний заклад №148 комбінованого типу м. Миколаєва |
Код ЄДРПОУ: | 30533757 |
Вебсайт: | https://news.katrusya.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Чкалова, буд. 80 |
Контактна особа: |
Левицька Наталя +380512463963 katusha148@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 3 046 155,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 461,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування) (55510000-8 ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Центральний район вулиця Чкалова, будинок 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником два рази на місяць по факту надання послуг за період: - з 15-го по останній календарний день місяця, 3-10 числа наступного місяця, - з 1-го по 15-е, 18-25 числа поточного місяця, Вважати звітним період 30 календарних днів з 15 числа минулого місяця до 15 числа поточного місяця. Розрахунки щодо надання послуг їдалень (послуг з організації харчування в навчальних закладах міста) за останній місяць бюджетного року здійснюється до 29.12.2022 року. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2021 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2021 17:13 |
Додаток_1Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям,інші документи.docx | |
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_2_Вiдповiднiст__Документи_для_пiдписання_договору.docx | |
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_3_Технiчнi_вимоги 148.docx | |
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_4_Проект_договору.docx | |
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_5 тендерна пропозиція.docx | |
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_6_Калькуляцiя_процентне_спiввiдношення.docx | |
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_7_-Договiр_вiдшкодування комунальних послуг.docx | |
30 листопада 2021 10:44 |
Тендерна_документацiя_Днз148.docx |
02 грудня 2021 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2021 17:13 |
Додаток_1Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям,інші документи.docx
|
|||
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_2_Вiдповiднiст__Документи_для_пiдписання_договору.docx
|
|||
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_3_Технiчнi_вимоги 148.docx
|
|||
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_4_Проект_договору.docx
|
|||
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_5 тендерна пропозиція.docx
|
|||
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_6_Калькуляцiя_процентне_спiввiдношення.docx
|
|||
30 листопада 2021 10:44 |
Додаток_7_-Договiр_вiдшкодування комунальних послуг.docx
|
|||
30 листопада 2021 10:44 |
Тендерна_документацiя_Днз148.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 01 грудня 2021 13:58
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:47
Шановний Замовник! П. 1.2 табл. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається "Гарантійний лист, що підтверджує укладання учасником переможцем відкритих торгів у строк не пізніше 01.01.2022р. договору користування/ тощо приміщенням та виробничими потужностями розташованими у приміщенні Дошкільного навчального закладу №148 комбінованого типу м. Миколаїв за адресою м. Миколаїв, вул. Чкалова, буд. 80 ".
Відповідно до ЗУ "Про оренду державного та комунального майна" та ПКМУ "Деякі питання оренди державного та комунального майна" від 03.06.2020 № 483 передача в оренду комунального майна здійснюється згідно з результатами аукціону, якому передує оцінка майна, оприлюднення відповідного оголошення в електронній торговій системі. Усі ці дії займають тривалий час, а тому укладання договору оренди зазначеного Вами об'єкту до 01.01.2022 р. неможливе.
Просимо переглянути Вашу вимогу щодо строку укладання договору.
Також просимо роз'яснити поняття "технічний робітник", згадане у п. 2.1 табл. 1 Додатку 1. Яка саме професія, обсяг трудових функцій мається на увазі. Окрім того звертаємо Вашу увагу на те, що вимога не менш як 5-річного досвіду роботи "технічним робітником" саме у організації харчування дітей дошкільного віку є необгрунтованою і дискримінаційною. Просимо виключити цю вимогу.
Вимога надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу повинна бути не раніше дати оголошення про проведення закупівлі) є незаконною, оскільки цей реєстр є відкритим. доступ до нього безоплатний і замовник мрже самостійне перевірити по ньому інформацію про учасника.
Навіщо додатково до лист-згода з умовами проєкту договору вимагається ще й сам проект? Така вимога не має сенсу і ймовірно спрямована на встановлення додаткових, суто формальних, бюрократичних можливостей відхилити пропозицію небажаного учасника через ненадання ним юридично нікчемного "документа". Сам факт подання пропозиції свідчить про згоду учасника з вимогами ТД. В іншому випадку пропозиція не подається або умови ТД оскаржуться.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Уважно вивчивши Ваше звернення, повідомляємо:
1. Предметом закупівлі є надання послуги їдалень (послуги з організації харчування). Період надання послуг з 01.01.2022р по 31.12.2022р.
Оскільки послуга надається дошкільному навчальному закладу то Виконавець зобов'язаний забезпечити надання послуг з харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років , саме з 01.01.2022р.
Відповідно надання послуг без використання виробничих потужностей розташованих в приміщенні не можливо. Тому укладання договору є обов'язковим.
Оскільки укладання договору передбачає певну процедуру, яка займає певний час, то пункт 1.2 Додатку №1 викладаємо в наступній редакції
"Гарантійний лист, що підтверджує укладання учасником переможцем відкритих торгів договору користування/ тощо приміщенням та виробничими потужностями розташованими у приміщенні Дошкільного навчального закладу №148 комбінованого типу м. Миколаїв за адресою м. Миколаїв, вул. Чкалова, буд. 80 з обов‘язковою умовою, що умови договору застосовуються до відносин між сторнонми, які виникли до його укладення тобто з 01.01.2022р.
2.Відповідно до наказу МОН України від 04.11.2010 №1055 «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів» склад працівників харчоблоку передбачає наявність підсобного робітника, орієнтовні функціональні напрями роботи якого викладені у Класифікаторі професій ДК 003; 2010 (зі змінами та доповненнями внесеними наказом Міністерства економіки України від 25.10.2021р. № 810) у розділі 9 «Найпростіші професії». Враховуючи ваші зауваження у Додатку 1 будуть внесені зміні, а саме назва професії «технічний працівник» замінено на «підсобний робітник», стаж роботи 5 років не застосовується для цієї категорії працівників.
3. Щодо Вашого питання про надання документів на вимогу Замовника: «Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
1. Предметом закупівлі є надання послуги їдалень (послуги з організації харчування). Період надання послуг з 01.01.2022р по 31.12.2022р.
Оскільки послуга надається дошкільному навчальному закладу то Виконавець зобов'язаний забезпечити надання послуг з харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років , саме з 01.01.2022р.
Відповідно надання послуг без використання виробничих потужностей розташованих в приміщенні не можливо. Тому укладання договору є обов'язковим.
Оскільки укладання договору передбачає певну процедуру, яка займає певний час, то пункт 1.2 Додатку №1 викладаємо в наступній редакції
"Гарантійний лист, що підтверджує укладання учасником переможцем відкритих торгів договору користування/ тощо приміщенням та виробничими потужностями розташованими у приміщенні Дошкільного навчального закладу №148 комбінованого типу м. Миколаїв за адресою м. Миколаїв, вул. Чкалова, буд. 80 з обов‘язковою умовою, що умови договору застосовуються до відносин між сторнонми, які виникли до його укладення тобто з 01.01.2022р.
2.Відповідно до наказу МОН України від 04.11.2010 №1055 «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів» склад працівників харчоблоку передбачає наявність підсобного робітника, орієнтовні функціональні напрями роботи якого викладені у Класифікаторі професій ДК 003; 2010 (зі змінами та доповненнями внесеними наказом Міністерства економіки України від 25.10.2021р. № 810) у розділі 9 «Найпростіші професії». Враховуючи ваші зауваження у Додатку 1 будуть внесені зміні, а саме назва професії «технічний працівник» замінено на «підсобний робітник», стаж роботи 5 років не застосовується для цієї категорії працівників.
3. Щодо Вашого питання про надання документів на вимогу Замовника: «Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Тендерна документація
Дата подання: 02 грудня 2021 16:58
Дата відповіді: 02 грудня 2021 17:10
1. "Відповідно до наказу МОН України від 04.11.2010 №1055 «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів...». Яким чином цей наказ зобов'язує учасників, які не є ДНЗ мати у штаті "технічного працівника" або "підсобного робітника"? Вимагаємо виключити цю дискримінаційну вимогу.
2. "...якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Наведіть норму законодавства (не з ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки він містить бланкетну, тобто відсилочну норму частини 3 ст. 22), яка зобов'язує учасника складати лист-згоду та проект договору та інші подібні нікчемні "документи". Окрім того в ч. 3 ст. 22 йдеться саме про інформацію. а не додаткові вимоги, вигадані замовником. Вимагаємо виключити з ТД вимоги документів, які учасник не зобов'язаний складати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обгрунтуйте, як що у штаті харчоблоку відсутній підсобний робітник, на кого покладаються обов'язки прибирання приміщень, митті посуду, здійснення генерального прибирання відповідно до вимог НАССР.
Тендерна документація
Дата подання: 03 грудня 2021 08:38
Дата відповіді: 03 грудня 2021 10:07
"Обгрунтуйте, як що у штаті харчоблоку відсутній підсобний робітник, на кого покладаються обов'язки прибирання приміщень, митті посуду, здійснення генерального прибирання відповідно до вимог НАССР." Ось кілька варіантів: 1) покладення цих обов'язків на особу, яка працює на іншій посаді; 2) суміщення (запис у трудовій не робиться); 3) виконання цієї роботи ні падставі цивільно-правового договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!!!
Звертаємо увагу, що відповідно до Постанови КМУ №305 від 24.03.2021р. «Порядок
організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» п. 15. Способами організації харчування є:
1) приготування та реалізація готових страв закладом освіти та закладом оздоровлення та відпочинку самостійно (працівниками, що входять до штатного розпису закладу);
2) організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг).
Аутсорсинг —оператор ринку харчових продуктів готує та реалізує страви на матеріально-технічній базі закладу
У дитячих садках кейтеринг можна застосувати лише у випадках, якщо немає харчоблоку або на час його ремонту чи придбання технологічного обладнання.
Виходячи з вищезазначеного, послуги з організації Харчування в ДНЗ №148 будуть надаватися в будь якому випадку, з використанням потужностей харчоблоку ДНЗ, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30 жовтня 2020 року № 2208 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти» керуючись «п 36. Розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник, комірник тощо), які безпосередньо беруть участь у наданні Послуг, рекомендовано здійснювати відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за № 1308/18603», у випадку організації харчування у дошкільному закладі Наказ МОН України від 04.11 2010 №1055 «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів» замовник встановлює такий кваліфікайний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, нагадуємо Вам, про настанови та рекомендації Мінекономіки щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях: «суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки обговорення та/або консультування в процесі здійснення процедури закупівлі. Аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель». Радимо, детально вивчати Закон та ретельно ознайомлюватися з вимогами документації, перед тим як здійснювати прямий тиск на Замовника з необґрунтованими вимогами виключення тих чи інших умов документації на користь потенційного учасника, в іншому випадку Замовник використає право на оскарження дій учасника в АМКУ, для недопущення затягування та зриву процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до Постанови КМУ №305 від 24.03.2021р. «Порядок
організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» п. 15. Способами організації харчування є:
1) приготування та реалізація готових страв закладом освіти та закладом оздоровлення та відпочинку самостійно (працівниками, що входять до штатного розпису закладу);
2) організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг).
Аутсорсинг —оператор ринку харчових продуктів готує та реалізує страви на матеріально-технічній базі закладу
У дитячих садках кейтеринг можна застосувати лише у випадках, якщо немає харчоблоку або на час його ремонту чи придбання технологічного обладнання.
Виходячи з вищезазначеного, послуги з організації Харчування в ДНЗ №148 будуть надаватися в будь якому випадку, з використанням потужностей харчоблоку ДНЗ, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30 жовтня 2020 року № 2208 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти» керуючись «п 36. Розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник, комірник тощо), які безпосередньо беруть участь у наданні Послуг, рекомендовано здійснювати відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за № 1308/18603», у випадку організації харчування у дошкільному закладі Наказ МОН України від 04.11 2010 №1055 «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів» замовник встановлює такий кваліфікайний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, нагадуємо Вам, про настанови та рекомендації Мінекономіки щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях: «суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки обговорення та/або консультування в процесі здійснення процедури закупівлі. Аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель». Радимо, детально вивчати Закон та ретельно ознайомлюватися з вимогами документації, перед тим як здійснювати прямий тиск на Замовника з необґрунтованими вимогами виключення тих чи інших умов документації на користь потенційного учасника, в іншому випадку Замовник використає право на оскарження дій учасника в АМКУ, для недопущення затягування та зриву процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
2 919 210,00
UAH
|
2 858 286,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДМСЗ" |
3 037 513,50
UAH
|
2 888 607,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КУШНІР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
3 046 154,00
UAH
|
3 046 154,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
3 046 155,00
UAH
|
3 046 155,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ю.КЕЙ" #37912699 |
Рішення скасоване |
2 858 286,00
UAH
|
28 грудня 2021 11:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2021 13:13
|
ТОВ "Ю.КЕЙ" #37912699 |
Відхилено |
2 858 286,00
UAH
|
28 грудня 2021 11:48
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДМСЗ" #34807883 |
Переможець |
2 888 607,75
UAH
|
28 грудня 2021 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2022 11:40
|
Д.У. 4_25102022_ Договір_ТОВ ТД ДМСЗ_харчування.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2022 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 14:55
|
Д.У. 3_27012022_ Договір_ТОВ ТД ДМСЗ_харчування.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 13:56
|
Д.У. 2_21012022_ Договір_ТОВ ТД ДМСЗ_харчування.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 13:48
|
Д.У. 1_18012022_ Договір_ТОВ ТД ДМСЗ_харчування.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:29
|
Договір_ТОВ ТД ДМСЗ_харчування_від 10012022.pdf | укладений |
10 січня 2022 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сума договору по тимчасовому кошторису становить 1720796,00 грн (Один мільйон сімсот двадцять тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 00 копійок), без ПДВ. 2. Сторони домовилися в тому, що всі положення Договору, в які не було внесено змін даною угодою залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Вважати додаткову угоду №1 від 18.01.2022 року недійсною. 2. Внести зміни до розділу III «Сума договору», а саме: Сума договору по тимчасовому кошторису становить 1720796,00 грн (Один мільйон сімсот двадцять тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 00 копійок), без ПДВ. 3. Внести зміни до розділу XIII «Місцезнаходження та реквізити сторін» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору становить 2 741 170,40 грн (Два мільйони сімсот сорок одна тисяча сто сімдесят грн. 40 копійок), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 Внести зміни до розділу III «Сума договору», а саме: Сума договору становить 280592.74 грн (Двісті вісімдесят тисяч п'ятсот дев'яносто дві грн. 74 копійок), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |