Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по поточному ремонту доріг (ямковий) (оплата послуг з технічних умов)
Очікувана вартість
13 097,07 UAH
UA-2021-11-30-002284-c 827d77b956764e25b47608a40951765d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 maryna.soroka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
maryna.soroka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Процедуру відкритих по «ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по поточному ремонту доріг (ямковий) (оплата послуг з технічних умов)» було двічі відмінено, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Номера оголошень по закупівлям, що не відбулися: UA-2021-09-27-002884-a та UA-2021-11-12-002705-b. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно застосувати переговорну процедуру на закупівлю за «ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по поточному ремонту доріг (ямковий) (оплата послуг з технічних умов)»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 10:45
Оскарження наміру укласти договір: 11 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по поточному ремонту доріг (ямковий) (оплата послуг з технічних умов)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, Територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 10:32
UA-2021-11-12-002705-b-report.pdf
30 листопада 2021 10:32
UA-2021-09-27-002884-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗУБАРЄВ МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#2144716371
Переможець 13 097,00
UAH
30 листопада 2021 10:45

Документи

30 листопада 2021 10:44
Електронний підпис
30 листопада 2021 10:43
витяг з 246 протоколу.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 10:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗУБАРЄВ МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#2144716371
13 097,00
UAH
Документи

Документи

30 листопада 2021 10:44
Електронний підпис
30 листопада 2021 10:43
витяг з 246 протоколу.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:07
1 дод уг 215.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 14:36
215 договір.pdf укладений
13 грудня 2021 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни до договору від 13.12.2021 № 215 в частині зміни розрахункового рахунку районної адміністрації змінивши на «UA038201720344200021000078418» щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 716,06
UAH