Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-11-30-001538-b 8e5f426d7da549f5bf735c7755796e7c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шушулкова Ганна Анатоліївна

380484125536 SDPR-06@IZMPORT.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Шушулкова Ганна Анатоліївна
380484125536
SDPR-06@IZMPORT.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 12:00
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021  —  30 грудня 2022
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Щомісячно за фактом надання послуг з моменту отримання виставленого виконавцем рахунку на підставі підписаного Акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 10:52
проєкт договору додаток 3.doc
30 листопада 2021 10:52
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасника
Дата подання: 01 грудня 2021 09:49
Дата відповіді: 01 грудня 2021 15:52
Доброго дня. На керівника робіт також потрібно надати : оригінал або копію підтверджуючих документів про проходження працівниками-виконавцями робіт учасника навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування пожежного обладнання??? Якщо буде надано Сертифікат ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Система управління безпекою ланцюга поставок. Вимоги», який є аналогічним сертифікату який вимагає замовник а саме Сертифікат ISO 28000:2007 «Система управління безпекою ланцюга поставок», виданий органом сертифікації учаснику (копія або оригінал).Чи не буде вважатись це помилкою стосовно ненадання сертифікату який вимагає Замовник. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – Оголошення) передбачено, що оригінали або копії підтверджуючих документів про проходження працівниками-виконавцями робіт учасника навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування пожежного обладнання надаються на всіх працівників, зазначених у довідці, що подається у складі пропозиції. Отже, на керівника робіт, в тому числі, також мають бути надані вище зазначені документи.
Крім того, у п. 11.1 Оголошення «Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону» зазначається, що учасники до початку аукціону повинні надати певний перелік документів, визначений замовником, в тому числі, передбачений пп. 6 п. 11.1 Сертифікат ISO 28000:2007 «Система управління безпекою ланцюга поставок», виданий органом сертифікації учаснику. Ненадання учасником зазначеного документа або надання заміть нього іншого документа буде розцінюватись замовником як невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмету закупівлі, що, в свою чергу, призведе до наслідків, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 08:52
Електронний підпис
08 грудня 2021 08:51
1. Пропозиція.PDF
08 грудня 2021 08:51
3. Дозвіл.PDF
08 грудня 2021 08:51
2. Довідка про ліцензію.PDF
08 грудня 2021 08:51
11.1. Копія Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 15:33

Документи

17 грудня 2021 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 10:28
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:55
Договір 149-Р від 31.12.2021.PDF укладений
04 січня 2022 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 333,33 UAH)