Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-11-30-001538-b ● 8e5f426d7da549f5bf735c7755796e7c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Вебсайт: | https://www.izmport.com.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Контактна особа: |
Шушулкова Ганна Анатоліївна 380484125536 SDPR-06@IZMPORT.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з нагляду та технічного обслуговування апаратури систем автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
—
30 грудня 2022
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Щомісячно за фактом надання послуг з моменту отримання виставленого виконавцем рахунку на підставі підписаного Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 10:52 |
проєкт договору додаток 3.doc | |
30 листопада 2021 10:52 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до учасника
Дата подання: 01 грудня 2021 09:49
Дата відповіді: 01 грудня 2021 15:52
Доброго дня. На керівника робіт також потрібно надати : оригінал або копію підтверджуючих документів про проходження працівниками-виконавцями робіт учасника навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування пожежного обладнання???
Якщо буде надано Сертифікат ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Система управління безпекою ланцюга поставок. Вимоги», який є аналогічним сертифікату який вимагає замовник а саме Сертифікат ISO 28000:2007 «Система управління безпекою ланцюга поставок», виданий органом сертифікації учаснику (копія або оригінал).Чи не буде вважатись це помилкою стосовно ненадання сертифікату який вимагає Замовник.
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – Оголошення) передбачено, що оригінали або копії підтверджуючих документів про проходження працівниками-виконавцями робіт учасника навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування пожежного обладнання надаються на всіх працівників, зазначених у довідці, що подається у складі пропозиції. Отже, на керівника робіт, в тому числі, також мають бути надані вище зазначені документи.
Крім того, у п. 11.1 Оголошення «Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону» зазначається, що учасники до початку аукціону повинні надати певний перелік документів, визначений замовником, в тому числі, передбачений пп. 6 п. 11.1 Сертифікат ISO 28000:2007 «Система управління безпекою ланцюга поставок», виданий органом сертифікації учаснику. Ненадання учасником зазначеного документа або надання заміть нього іншого документа буде розцінюватись замовником як невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмету закупівлі, що, в свою чергу, призведе до наслідків, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, у п. 11.1 Оголошення «Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону» зазначається, що учасники до початку аукціону повинні надати певний перелік документів, визначений замовником, в тому числі, передбачений пп. 6 п. 11.1 Сертифікат ISO 28000:2007 «Система управління безпекою ланцюга поставок», виданий органом сертифікації учаснику. Ненадання учасником зазначеного документа або надання заміть нього іншого документа буде розцінюватись замовником як невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмету закупівлі, що, в свою чергу, призведе до наслідків, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:55
|
Договір 149-Р від 31.12.2021.PDF | укладений |
04 січня 2022 16:29
|