Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004410 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г" |
Контактна особа: |
Каминіна Наталія Миколаївна +380384271167 nata-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 10:11 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 528 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів, згідно видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 30 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 10:07 |
Додаток 7 - відомості про учасника.doc | |
30 листопада 2021 10:07 |
Додаток 6 - згода на обробку даних.doc | |
30 листопада 2021 10:07 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc | |
30 листопада 2021 10:07 |
Додаток 4 - Технічні вимоги.docx | |
30 листопада 2021 10:07 |
Додаток 3 - стаття 17.docx | |
30 листопада 2021 10:07 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії реактиви.docx | |
30 листопада 2021 10:07 |
Додаток 1 - цінова пропозиція.doc | |
30 листопада 2021 10:07 |
ТД реактиви2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-07-000045 ● 5011bb31ae8741b8ab63aa235155abee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 10:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2022 № 24-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2022 № 24-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-11-30-000970-b 30.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 12:41:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Лаборативні реактиви – код за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні» (33696500-0 - Лабораторні реактиви) 61165 – Реагент для лізису клітин крові ІВД; 61165 – Реагент для лізису клітин крові ІВД; 58237 – Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні/напівавтоматичні системи; 30531 – Гематологічний контроль/калібратор; 63377 – Засіб очищення приладу/аналізатора ІВД, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-11-30-000970-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 09:59:10
Пояснення
08.12.2022 р. через електронну систему закупівель КП «Славутська МЛ» надійшов запит на отримання пояснення щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Закупівлю товарів КП «Славутська МЛ» здійснює відповідно до вимог чинного законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до підготовлених фахівцями технічних характеристик до предмету закупівлі, що формується з урахуванням потреб лабораторії та відділень підприємства. Перелік лабораторних реактивів складався виходячи з потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лабораторних реактивів визначені відповідно до особливостей даного товару, з урахуванням реальних потреб нашого підприємства та відповідають вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до даного виду товару.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. шляхом моніторингу інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі публічних закупівель, комерційних пропозиціях.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне. Пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачає вимогу щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, відноситься виключно до головних розпорядників коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору. Однак, після зміни форми господарювання лікарні та отримання статусу комунального підприємства, що не має статусу бюджетної установи, відповідно до положень Бюджетного кодексу України Комунальне підприємство «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради є одержувачем бюджетних коштів. Відтак, вимога щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не поширюється на КП «Славутська МЛ».
Дане підприємство не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а отже, необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті відсутні.
Крім того, у плані закупівлі зазначено джерело фінансування – кошти НСЗУ (кошти, зароблені нашим підприємством за надані медичні послуги пацієнтам).
Бюджетні кошти на оплату лабораторних реактивів не залучалися.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-11-30-000970-b від 16.12.2022 р. повідомляю про наступне: Відповідно до пункту 1.4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Тобто, учасник згідно умов тендерної документації мав право накласти електронний підпис або кваліфікований електронний підпис. Крім того, відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" регламентує, що експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України "Про електронні довірчі послуги" щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Оскільки експериментальний проект за змістом п. 1 Постанови № 193 реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України "Про електронні довірчі послуги" щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року, отже, у грудні 2021 року учасники процедури закупівлі мали право використовувати удосконалені електроні підписи для подання тендерної пропозиції у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток. Відповідно до вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 29 листопада 2016 року № 1256 (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за №22/29890) відомості про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, притягнення до кримінальної відповідальності підтверджується відповідною довідкою, яка формується на підставі відомостей, що обробляються в персональнодовідковому обліку єдиної інформаційної системи МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 1501 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Звертаю увагу на те, що ТОВ «Віватек» надана довідка Департаменту інформатизації МВС України станом на 24.12.2021 р., яка підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, та підтверджує те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Замовником проведено роз’яснювальну роботу уповноваженій особі щодо викладених у Висновку Держаудитслуби порушень. В подальшому уповноваженою особою при оголошенні процедур закупівель будуть враховані зауваження Держаудитслужби, викладені у Висновку.
2022-12-22 09:48:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВІВАТЕК |
527 040,00
UAH з ПДВ
|
527 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" |
527 999,80
UAH з ПДВ
|
527 999,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІВАТЕК #43101769 |
Переможець |
527 040,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2022 14:45
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
18 серпня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2022 15:32
|
Угода 1.PDF | зміни до договору |
15 квітня 2022 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:39
|
Договір 14 від 06.01.2022 р. | укладений |
11 січня 2022 16:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лізуючий розчин KT05DIFF для 5DIFF (500 мл) * 4 | 40 | пачка |
7 235,37
UAH з ПДВ
|
Лізуючий розчин KT05LH для 5DIFF (100 мл)*4 | 20 | пачка |
4 128,43
UAH з ПДВ
|
Розріджувач KT05DIFF для 5DIFF (20л) | 40 | флакон |
2 542,36
UAH з ПДВ
|
Контрольний матеріал СВС-3К,3,0 мл, нормальний рівень | 10 | шт |
2 140,86
UAH з ПДВ
|
Зондовий очищувач для 5-ти частин (50 мл) | 80 | пачка |
399,42
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст.ст. 651,654 Цивільного кодексу України сторони уклали цю угоду про таке: У зв'язку з виправленням технічної полки, що не призводить до зміни суми Договору, внести зміни в специфікацію до договору про закупівлю №14 від 6 квітня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-V-ІІІ, у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони погодили зменшення обсягу закупівлі згідно умов Договору № 14 від 06.01.2022 року і викласти його в новій редакції: 1. Зменшити загальну суму договору на: 375 729,66 грн. (Триста сімдесят п'ять тисяч сімсот двадцять дев'ять гривень 66 копійок). 2.Пункту 3.3. – Загальна вартість цього Договору складає: 151 310,34 грн. ( Сто п'ятдесят одна тисяча триста десять гривень 34 копійки) |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лізуючий розчин KT05DIFF для 5DIFF (500 мл) * 4 | 9 | пачка |
7 235,37
UAH з ПДВ
|
Лізуючий розчин KT05LH для 5DIFF (100 мл)*4 | 5 | пачка |
4 128,43
UAH з ПДВ
|
Розріджувач KT05DIFF для 5DIFF (20л) | 22 | флакон |
2 542,36
UAH з ПДВ
|
Контрольний матеріал СВС-3К,3,0 мл, нормальний рівень | 3 | шт |
2 140,86
UAH з ПДВ
|
Зондовий очищувач для 5-ти частин (50 мл) | 8 | пачка |
399,42
UAH з ПДВ
|