Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

різні послуги, пов'язані з діловою сферою
Очікувана вартість
100 190,00 UAH
UA-2021-11-30-000254-b 929c15bc35dd493a8f62f38ea4f8c3a4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитка Марта Степанівна

+380324166235 okzplmrzaklad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ЛОР "Львівська обласна психіатрична лікарня" Заклад"
Код ЄДРПОУ: 20764320
Місцезнаходження: 81606, Україна , Львівська обл., село Заклад, Стрийський район, вул. Д. Січинського, 1-Б
Контактна особа: Микитка Марта Степанівна
+380324166235
okzplmrzaklad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 2000UAH з ПДВ
ознайомлення з фондом, підготовка роботи, з виїздом до фондоутворювача, огляд несформованих справ з поаркушним проведенням експертизи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
56 шт
Ціна за одиницю: 500UAH з ПДВ
складання опису з кадрових питань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
56 шт
Ціна за одиницю: 500UAH з ПДВ
складання опису документів управлінської діяльності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
1 шт
Ціна за одиницю: 5000UAH з ПДВ
складання опису документів тимчасового терміну зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
1 шт
Ціна за одиницю: 1000UAH з ПДВ
оформлення супровідних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
1 шт
Ціна за одиницю: 2415UAH з ПДВ
складання історичної довідки на фонд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
1 шт
Ціна за одиницю: 3800UAH з ПДВ
складання акту про вилучення до знищення документів, що не підлягають зберіганню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
689 шт
Ціна за одиницю: 15UAH з ПДВ
проведення експертизи науково і практичної цінності з поаркушним переглядом документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
3928 шт
Ціна за одиницю: 5UAH з ПДВ
відбір документів тимчасового терміну зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с.Заклад, вул.Січинського,1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 22 Робочі 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Тарас Федорович
#2616107997
Переможець 100 190,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 09:43

Документи

30 листопада 2021 09:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:43
дог.82.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 15:39
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 12:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ознайомлення з фондом, підготовка роботи, з виїздом до фондоутворювача, огляд несформованих справ з поаркушним проведенням експертизи 1 шт 2 000,00
UAH з ПДВ
складання опису з кадрових питань 56 шт 500,00
UAH з ПДВ
складання опису документів управлінської діяльності 56 шт 500,00
UAH з ПДВ
складання опису документів тимчасового терміну зберігання 1 шт 5 000,00
UAH з ПДВ
оформлення супровідних документів 1 шт 1 000,00
UAH з ПДВ
складання історичної довідки на фонд 1 шт 2 415,00
UAH з ПДВ
складання акту про вилучення до знищення документів, що не підлягають зберіганню 1 шт 3 800,00
UAH з ПДВ
проведення експертизи науково і практичної цінності з поаркушним переглядом документів 689 шт 15,00
UAH з ПДВ
відбір документів тимчасового терміну зберігання 3928 шт 5,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка на майданчику, не видно завантаженого договору, тому дозавантажуємо повторно
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ознайомлення з фондом, підготовка роботи, з виїздом до фондоутворювача, огляд несформованих справ з поаркушним проведенням експертизи 1 шт 2 000,00
UAH з ПДВ
складання опису з кадрових питань 56 шт 500,00
UAH з ПДВ
складання опису документів управлінської діяльності 56 шт 500,00
UAH з ПДВ
складання опису документів тимчасового терміну зберігання 1 шт 5 000,00
UAH з ПДВ
оформлення супровідних документів 1 шт 1 000,00
UAH з ПДВ
складання історичної довідки на фонд 1 шт 2 415,00
UAH з ПДВ
складання акту про вилучення до знищення документів, що не підлягають зберіганню 1 шт 3 800,00
UAH з ПДВ
проведення експертизи науково і практичної цінності з поаркушним переглядом документів 689 шт 15,00
UAH з ПДВ
відбір документів тимчасового терміну зберігання 3928 шт 5,00
UAH з ПДВ