Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя (в рамках реалізації Проекту “Безпечне майбутнє” (Грантовий контракт 1HARD/4.3/36), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020. Реєстраційна картка Секретаріату Кабінету Міністрів України №4734 від 25.05.2021 року)
Очікувана вартість
23 051,78 UAH
UA-2021-11-30-000202-b 2668289563bb491291e9f70337600a0b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіщук Макарій Миколайович

380342551890 ten.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054346
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Кіщук Макарій Миколайович
380342551890
ten.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 штуки
ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя (в рамках реалізації Проекту “Безпечне майбутнє” (Грантовий контракт 1HARD/4.3/36), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020. Реєстраційна картка Секретаріату Кабінету Міністрів України №4734 від 25.05.2021 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

Тендерна документація

30 листопада 2021 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Головацький А.В.
#3139406314
Переможець 23 051,78
UAH
30 листопада 2021 08:54

Документи

30 листопада 2021 08:54
Електронний підпис
30 листопада 2021 08:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:00
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 09:01
92 договір.PDF укладений
30 листопада 2021 08:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 051,78
UAH