Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні віконних блоків будівлі Головного управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області за адресою: пр. Соборний, 168, в м. Запоріжжя, (45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
283 022,00 UAH
UA-2021-11-29-015046-c cb8b78fde4f84059b3c2efd5743566e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ланчік

+380612124420 lanva@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 37941997
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний 168
Контактна особа: Вікторія Ланчік
+380612124420
lanva@ua.fm
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 09:00
Очікувана вартість: 283 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 415,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в оголошені та завантажена у вигляді додатку до оголошення. Забезпечення пропозицій учасників не вимагається. Забезпечення виконання договору не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні віконних блоків будівлі Головного управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області за адресою: пр. Соборний, 168, в м. Запоріжжя, (45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підставою для розрахунку з Підрядником за виконані роботи є акт прийому-передачі виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідка про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), що повинні бути підписані відповідальними представниками Замовника та Підрядника. Оплату за виконані роботи Замовник здійснює в національній валюті України шляхом перерахування вартості робіт, визначеної в п.2.1 Договору, на банківський рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів після підписання акту прийому-передачі виконаних робіт, а також в міру надходження фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 18:03
Проєкт договору капітальний ремонт.docx
29 листопада 2021 18:03
додаток до оголошення КР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акта заміру
Дата подання: 02 грудня 2021 19:44
Дата відповіді: 03 грудня 2021 10:23
Добридень! Чи потрібно попередній замір із підписанням акта заміру? І що означає «Протокол обстеження та огляду об’єкту» Дякуємо!
Відповідь: Добрий день!
Форма протоколу обстеження та огляду об’єкту розроблена замовником та викладена в додатку до оголошення спрощеної закупівлі. Замовник надає бланк протоколу який заповнюється шляхом унесення відповідної інформації передбаченої формою протоколу, в порожні поля.
Попередній замір потрібен. Окремий акт заміру не складається, оскільки відповідна інформація заноситься до протоколу обстеження та огляду об’єкту.
розміри вікон
Дата подання: 02 грудня 2021 19:45
Дата відповіді: 03 грудня 2021 10:33
Добридень! Відсутній файл з розмірами і габаритами вікно, завантажте розміри і конфігурацію. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день!
В таблиці 1 додатку до оголошення спрощеної закупівлі наявні габаритні розміри віконних блоків. Конфігурація блоків нестардантна, замовник немає можливості зробити конфігураційні креслення самостійно тому обов’язковою умовою до учасників спрощеної закупівлі є ознайомлення з об’єктом проведення робіт безпосередньо на об'єкті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Променерго-Інновація" 283 000,00
UAH з ПДВ
283 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 17:35
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:33
Д1 п.3 пп.3.7_3 Протокол WDS.PDF
07 грудня 2021 17:33
Технічні вимоги.pdf
07 грудня 2021 17:33
Ліцензія.pdf
07 грудня 2021 17:33
Д1 п.3 пп.3.2 Виписка_2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Променерго-Інновація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Променерго-Інновація"
#38461224
Переможець 283 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:16

Документи

09 грудня 2021 16:16
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:14
протокол 56.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Променерго-Інновація"
#38461224
283 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 16:16
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:14
протокол 56.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 18:52
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ.pdf укладений
26 січня 2022 18:51
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 14:42
Витяг з протоколу 61.doc укладений
15 грудня 2021 14:41
додаток 1 до договору 130-21.pdf укладений
15 грудня 2021 14:41
додаток 2 до договору 130-21.pdf укладений
15 грудня 2021 14:41
договір 130-21.pdf укладений
15 грудня 2021 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 283 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 166,66 UAH)