Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для закладів культури Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-11-29-014308-c 0554574dd58b481f9fc864f152268152
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бондаренко

+380975769326 osvita_2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44082119
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Новопілля, вул.Садова, будинок 46
Контактна особа: Катерина Бондаренко
+380975769326
osvita_2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 16:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Папір офісний для закладів культури Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53081, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, смт. Радушне, вул. Лікарняна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 17:06
ТД Бумага.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій