Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло-мішок)
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2021-11-29-011608-c 97b3052773134776897ee880e69e8c1a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранюк Ірина

380636718110 irinabaranyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський національний університет садівництва
Код ЄДРПОУ: 00493787
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Інститутська, 1
Контактна особа: Баранюк Ірина
380636718110
irinabaranyuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Крісло-мішок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Інститутська, 1, Умань, Черкаська область, 20300, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в рахункові-фактурі, видатковій накладній протягом 7 (семи ) банківських днів з дня одержання Товару (партії Товару). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 15:45
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:44
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
29 листопада 2021 15:42
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій