Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля та зернові культури - 2 лоти
Очікувана вартість
2 027 680,00 UAH
UA-2021-11-29-011551-c ● 06263571af3e448ea47588c21dbe05a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Володимир Одочук +380976823098, +0372533339 odochuk.osvita@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 027 680,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Тендерна документація
29 листопада 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 15:41 |
Тендерна документація (Картопля та зернові на 2022р.).doc | |
29 листопада 2021 15:41 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 15:41 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 15:41 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 15:41 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 15:40 |
Додаток 5 до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 03 грудня 2021 14:54
Дата відповіді: 03 грудня 2021 16:05
Згідно вимог п. 6 Розділу 3 документації є така інформація –
«Відповідність господарської діяльності постачальника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Чи повинні учасники надавати якісь документи у складі пропозиції відповідно до даної інформації ?
І якщо так, то Які конкретно документи мають надати учасники у складі пропозиції згідно вказаної інформації ? Прошу навести чіткий перелік документів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідність господарської діяльності постачальника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». У Тендерній документації дана вимога стосується "Постачальника" а не "Учасника" тендера.
02
Дата подання: 05 грудня 2021 10:33
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:36
Відповідно до Додатку 4 документації учасники повинні надати «ІНФОРМАЦІЯ про наявність транспортних засобів» у формі таблиці.
Що означає «Назва з характеристикою» ? прошу чітко деталізувати і навести приклад заповнення
Відповідь: Замовник у тендерній документації визначає наявність відповідного транспортного засобу для здійснення доставки товару, а саме: автомобілі, що відповідають вимогам щодо перевезення продовольчих товарів - не менше 1 од. В таблиці з інформацією про наявність транспортних засобів у графі 2 назву заповняєте в довільній формі, характеристику, тип/марку/модель, рік випуску вказується відповідно з свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке обовязково надається в підтвердження інформації, зазначеної в довідці.
03
Дата подання: 05 грудня 2021 10:33
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:37
Відповідно до Додатку 4 документації учасники повинні надати «ІНФОРМАЦІЯ про наявність транспортних засобів» у формі таблиці.
Що означає «Тип» ?
прошу чітко деталізувати і навести приклад заповнення
Відповідь: Замовник у тендерній документації визначає наявність відповідного транспортного засобу для здійснення доставки товару, а саме: автомобілі, що відповідають вимогам щодо перевезення продовольчих товарів - не менше 1 од. В таблиці з інформацією про наявність транспортних засобів у графі 2 назву заповняєте в довільній формі, характеристику, тип/марку/модель, рік випуску вказується відповідно з свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке обов'язково надається в підтвердження інформації, зазначеної в довідці.
04
Дата подання: 05 грудня 2021 10:33
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:37
Відповідно до Додатку 4 документації учасники повинні надати «ІНФОРМАЦІЯ про наявність транспортних засобів» у формі таблиці.
Що означає «Марка» ?
прошу чітко деталізувати і навести приклад заповнення
Відповідь: Замовник у тендерній документації визначає наявність відповідного транспортного засобу для здійснення доставки товару, а саме: автомобілі, що відповідають вимогам щодо перевезення продовольчих товарів - не менше 1 од. В таблиці з інформацією про наявність транспортних засобів у графі 2 назву заповняєте в довільній формі, характеристику, тип/марку/модель, рік випуску вказується відповідно з свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке обов'язково надається в підтвердження інформації, зазначеної в довідці.
05
Дата подання: 05 грудня 2021 10:33
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:37
Відповідно до Додатку 4 документації учасники повинні надати «ІНФОРМАЦІЯ про наявність транспортних засобів» у формі таблиці.
Що означає «модель» ?
прошу чітко деталізувати і навести приклад заповнення
Відповідь: Замовник у тендерній документації визначає наявність відповідного транспортного засобу для здійснення доставки товару, а саме: автомобілі, що відповідають вимогам щодо перевезення продовольчих товарів - не менше 1 од. В таблиці з інформацією про наявність транспортних засобів у графі 2 назву заповняєте в довільній формі, характеристику, тип/марку/модель, рік випуску вказується відповідно з свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке обов'язково надається в підтвердження інформації, зазначеної в довідці.
06
Дата подання: 05 грудня 2021 10:34
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:38
Відповідно до Додатку 4 документації учасники повинні надати «ІНФОРМАЦІЯ про наявність транспортних засобів» у формі таблиці.
Яка різниця між «Назвою з характеристикою» і «Типом /маркою/ моделлю» ?
прошу чітко деталізувати і навести приклад заповнення
Відповідь: Замовник у тендерній документації визначає наявність відповідного транспортного засобу для здійснення доставки товару, а саме: автомобілі, що відповідають вимогам щодо перевезення продовольчих товарів - не менше 1 од. В таблиці з інформацією про наявність транспортних засобів у графі 2 назву заповняєте в довільній формі, характеристику, тип/марку/модель, рік випуску вказується відповідно з свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке обов'язково надається в підтвердження інформації, зазначеної в довідці.
07
Дата подання: 05 грудня 2021 10:35
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:38
Відповідно до Додатку 4 документації учасники повинні надати «ІНФОРМАЦІЯ про наявність транспортних засобів» у формі таблиці. Учасник повинен заповнювати інформацію про «Тип і марку і модель» чи про «Тип або марку або модель» ?
Відповідь: Замовник у тендерній документації визначає наявність відповідного транспортного засобу для здійснення доставки товару, а саме: автомобілі, що відповідають вимогам щодо перевезення продовольчих товарів - не менше 1 од. В таблиці з інформацією про наявність транспортних засобів у графі 2 назву заповняєте в довільній формі, характеристику, тип/марку/модель, рік випуску вказується відповідно з свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке обовязково надається в підтвердження інформації, зазначеної в довідці.
08
Дата подання: 05 грудня 2021 10:39
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:58
Згідно п. 1.2.1. Додатку 4 документації учасники повинні надати. «Скан-копія не менше одного аналогічного договору (аналогічними вважаються договори щодо поставки свіжо овочевої або фруктової продукції) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю)». Що означає «свіжо овочевої або фруктової продукції» ? Якщо учасник надасть договір щодо постачання такого товару як «Картопля» це буде вважатися «свіжо овочевою або фруктовою продукцією» ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під поняттям свіжо овочева продукція мається на увазі постачання овочів або фруктів у непереробленому вигляді. Тобто не консервовані, не сушені, не заморожені, не іншим способом перероблені. Договір з постачання картоплі буде вважатися аналогічним.
09
Дата подання: 05 грудня 2021 10:42
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:03
Згідно Додатку 4 учасники повинні надати Довідку згідно ст. 17. У п. 2.8 йдеться про «антикорупційну програму». Але якщо учасник не має її і не повинен мати згідно законодавства , то що він повинен вказати в цьому пункті ? І чи повинен щось вказувати ?
Відповідь: В такому випадку учасники зазвичай прописують, що вони не мають антикорупційної програми та за бажанням вказують причину її відсутності.
10
Дата подання: 05 грудня 2021 10:44
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:06
Згідно Додатку 4 учасники повинні надати Довідку згідно ст. 17. У п. 2.8 йдеться про те, що учасник «виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю». Але якщо учасник не співпрацював з таким Замовником – «УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», то що він повинен вказати в цьому пункті ? І чи повинен щось вказувати ? І якщо повинен вказувати, то що саме вказувати ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тоді так і напишіть в довільній формі, що ви не співпрацювати з таким замовником як Управління освіти Чернівецької міської ради
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Картопля |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 153 960,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 769,80 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозицій - Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» а також статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію (або витяг з реєстру) та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити бенефіціара вказано в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1 – 34 000,00грн. У разі якщо Учасник (Принципал) бере участь в одному тендері, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (не раніше ніж до 25.03.2022р.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34000 UAH |
Аукціон
Позиції
135760 кг
Лот 1 - Картопля
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СФГ "Бояни-Глиниця" |
780 620,00
UAH з ПДВ
|
774 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ФЕЩУК ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА |
800 984,00
UAH з ПДВ
|
777 904,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Нестеренко Марина Олегівна |
864 791,20
UAH з ПДВ
|
779 262,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СФГ "Бояни-Глиниця" #31064745 |
Переможець |
774 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:09
|
Дод.угода №2 картопля.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2022 14:25
|
ДУ №1 від 16.05.2022 до Договору № 6 від 11.01.2022 року.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:42
|
6.PDF | укладений |
11 січня 2022 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |