Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з позачергової технічної перевірки правильності роботи лічильника електроенергії
Очікувана вартість
2 278,66 UAH
UA-2021-11-29-010121-c afc3f3e85a8b45e8aec48593c8beca5d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Гаргала

+380678796879 mar_shkola34@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа 1-3 ступенів № 34 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031380
Вебсайт: https://shkola34marioupol.wixsite.com/myschool34
Місцезнаходження: 87513, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гастелло, 17
Контактна особа: Марія Гаргала
+380678796879
mar_shkola34@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з позачергової технічної перевірки правильності роботи лічильника електроенергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87513, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Гастелло, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

29 листопада 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
#00131268
Переможець 2 278,66
UAH з ПДВ
29 листопада 2021 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:09
Додаткова угода № 2 від 17.12.2021р..pdf зміни до договору
17 грудня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:41
Додаткова угода № 1 від 29.11.2021р..pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:38
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 15:28
№0050386750 від 29.11.2021р..pdf укладений
29 листопада 2021 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з веденням в закладах освіти міської ради централізованої форми обліку «Платником» по угоді є Комунальний заклад департаменту освіти Маріупольської міської ради «Централізована бухгалтерія департаменту освіти», в особі начальника Ширалієвої Л.Ю., що діє на підставі Статуту. 2. Всі інші умови, не змінені Додатковою угодою, залишаються чинними в редакції, погодженій Сторонами раніше. 3. Додаткова угода складена української мовою в трьох примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін, що мають рівну юридичну силу. 4. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 0050386750 від 29.11.2021р.
Номер договору про закупівлю: 0050386750
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Послуги оплачуються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок». 2. Всі інші умови, не змінені Додатковою угодою, залишаються чинними в редакції, погодженій Сторонами раніше. 3. Додаткова угода складена української мовою в трьох примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін, що мають рівну юридичну силу. 4. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 0050386750 від 29.11.2021р.
Номер договору про закупівлю: 0050386750
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML