Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг по сервісному обслуговуванню програмних продуктів (ПП)
Очікувана вартість
50 100,00 UAH
UA-2021-11-29-003961-a 8022702d47bf4a598047dd0a39b7b9d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629335147 uo.kpkkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба»
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629335147
uo.kpkkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 08:00
Очікувана вартість: 50 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


на 2022р. Оголошується вдруге у зв’язку з тим, що спрощена закупівля UA-2021-11-12-005599-а на суму 50 100,00 грн відмінено автоматично п1ч 18 ст 14 (відхилення всіх пропозицій згідно з ч 13 ст14) 29.11.2021р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 година
Сервісне обслуговування та модифікація програмних продуктів автоматизації бухгалтерського обліку, заробітної плати і управління персоналом (щомісячно) згідно галузевих потреб та вимог Замовника, розвиток, підтримка в актуальному стані та надання консультаційних послуг з експлуатації ПП «Business automation software for accounting. CORP»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Грецька, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 комплекти
Інформаційно- технологічний супровід (ІТС-ПРОФ 12 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Грецька, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється протягом 15 календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ" 49 500,00
UAH з ПДВ
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 20:05
Електронний підпис
07 грудня 2021 20:04
Витяг з Реєстру ПЄП.pdf
07 грудня 2021 20:04
Довідка з фіксац ціни.pdf
07 грудня 2021 20:04
Комерційна пропозиція.pdf
07 грудня 2021 20:04
Досвід - Акти.pdf
07 грудня 2021 20:04
Гарантія опер реагув.pdf
07 грудня 2021 20:04
ВИПИСКА 2021.pdf
07 грудня 2021 20:04
Довідка про досвід.pdf
07 грудня 2021 20:04
Реєстрація платн ДПІ.pdf
07 грудня 2021 20:04
Погодження умов ТЗ.pdf
07 грудня 2021 20:04
Лист згода з обр п-д.pdf
07 грудня 2021 20:04
Статут 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ"
#13480272
Переможець 49 500,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ"
#13480272
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 19:34
5 СП 5 Звіт про результати проведення закупівлі укладений
17 грудня 2021 19:30
Градієнт дог 2 22 Сервісне обслуговування ПП 2022р укладений
17 грудня 2021 19:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сервісне обслуговування та модифікація програмних продуктів автоматизації бухгалтерського обліку, заробітної плати і управління персоналом (щомісячно) згідно галузевих потреб та вимог Замовника, розвиток, підтримка в актуальному стані та надання консультаційних послуг з експлуатації ПП «Business automation software for accounting. CORP» 60 година 680,00
UAH
Інформаційно- технологічний супровід (ІТС-ПРОФ 12 місяців) 1 комплекти 8 700,00
UAH