Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ВПЗ Галич 1 за адресою: 77101 м.Галич, майдан.Різдва, 11
Очікувана вартість
465 800,00 UAH
UA-2021-11-29-002825-c cca6ef584e964ef49f8336169480fd91
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринишин Петро Орестович

380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22178632
Вебсайт: http://www.ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Гринишин Петро Орестович
380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 грудня 2021 14:27
Очікувана вартість: 465 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 329,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника:76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у додатку 4 цієї документації спрощеної закупівлі. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 5 розділу V документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 4 до цієї документації. На момент подання пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ВПЗ Галич 1 за адресою: 77101 м.Галич, майдан.Різдва, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77101, Україна, Івано-Франківська область, м. Галич, майдан.Різдва, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45261213-0 — Покривання дахів металом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість робіт, передбачену п. 3.1 Договору, Замовник виплачує Підряднику на основі Актів здачі-приймання робіт, протягом 50-ти банківських днів з дня підписання таких актів. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Івано-Франківської дирекції, місцезнаходження, 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6, єдрпоу , 22178632. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні Пiсляоплата 50 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника:76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у додатку 4 цієї документації спрощеної закупівлі. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 5 розділу V документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 4 до цієї документації. На момент подання пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції.
Форма підтвердження: документ
29 листопада 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 10:44
Vymohy do predmetu zakupivli.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД" 459 189,60
UAH з ПДВ
459 189,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" 461 747,68
UAH з ПДВ
461 747,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 12:51
Електронний підпис
07 грудня 2021 12:50
Установчі документи.zip.p7s
07 грудня 2021 12:50
Аналогічні договора.zip
07 грудня 2021 12:50
Аналогічні договора.zip.p7s
07 грудня 2021 12:50
Установчі документи.zip
07 грудня 2021 12:50
Посвідчення, дипломи.zip

Публічні документи

07 грудня 2021 12:40
Електронний підпис
07 грудня 2021 12:39
№13 екологія 06.12.2021.pdf.p7s
07 грудня 2021 12:39
Додаток 2., 2.1. 06.12.2021.pdf.p7s
07 грудня 2021 12:39
Кошториси.zip.p7s
07 грудня 2021 12:39
Установчі ТОВ.zip
07 грудня 2021 12:39
Додаток 2., 2.1. 06.12.2021.pdf
07 грудня 2021 12:39
Додаток 1 06.12.2021.pdf
07 грудня 2021 12:39
Додаток 3 06.12.2021.pdf.p7s
07 грудня 2021 12:39
Додаток 1 06.12.2021.pdf.p7s
07 грудня 2021 12:39
№13 екологія 06.12.2021.pdf
07 грудня 2021 12:39
Аналогічні.zip.p7s
07 грудня 2021 12:39
Установчі ТОВ.zip.p7s
07 грудня 2021 12:39
Кошториси.zip
07 грудня 2021 12:39
Додаток 3 06.12.2021.pdf
07 грудня 2021 12:39
Аналогічні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"
#43417858
Переможець 459 189,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 16:55

Документи

10 грудня 2021 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"
#43417858
459 189,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2022 16:02
Звіт про виконання договору UA-2021-11-29-002825-c+.pdf укладений
06 червня 2022 16:02
ПРОТОКОЛЬНЕ-РІШЕННЯ_виправлення № договору.pdf укладений
06 червня 2022 16:02
ПРОТОКОЛЬНЕ-РІШЕННЯ_виправлення № договору.pdf.p7s укладений
06 червня 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:04
Додаткова угода №1 договір SP_UA-2021-11-29-002825-c (22_1396).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:04
Лист Спіраль-інвестбуд Галич.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 12:02
Договір SP_UA-2021-11-29-002825-c (22_1396).pdf укладений
17 грудня 2021 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із погіршенням погодніх умов, дотримння вимог по Охороні праці та недопущення збільшення вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 21/1396
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 459 189,60
UAH (в тому числі ПДВ 76 531,60 UAH)