Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із диспетчеризації енергії («Система автоматизованого збору та аналізу даних «NAVI - count v.1.1»)
Очікувана вартість
3 240,00 UAH
UA-2021-11-29-000212-b 0511f4b05fef419d9d4d8b2583abc200
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Анастасія Юріївна

+380676285607 econ.cpmsd4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21
Контактна особа: Федотова Анастасія Юріївна
+380676285607
econ.cpmsd4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із диспетчеризації енергії («Система автоматизованого збору та аналізу даних «NAVI - count v.1.1»), (72261000-2 «Послуги з обслуговування програмного забезпечення»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50093, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. В’ячеслава Чорновола, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактом підписання актів наданих послуг та рахунків Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 08:57
78. Оголошення Спз_N_2022.doc
29 листопада 2021 08:57
78. Цінова пропозиція.doc
29 листопада 2021 08:57
78. Проект Договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія НАВІ" 3 240,00
UAH з ПДВ
3 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія НАВІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія НАВІ"
#38256184
Переможець 3 240,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 09:18

Документи

09 грудня 2021 09:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія НАВІ"
#38256184
3 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 09:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2023 11:42
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2023 11:39
ДУ 3 зменшення.pdf зміни до договору
26 січня 2023 11:39
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2023 11:17
ДУ 3 зменшення.pdf зміни до договору
26 січня 2023 11:17
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 11:36
Дод.угода 2_to_pdf.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 11:34
Дод.угода 2_to_pdf.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 11:25
Дод.угода 1_to_pdf.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 11:24
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 09:09
Договір 06-12-2021.pdf укладений
21 грудня 2021 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 06-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору,в обсязі що неперевищує 20% суми,визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 06-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупвлі
Номер договору про закупівлю: 06-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 15 березня 2023
Сума оплати за договором: 3 510,00
UAH