Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та евакуюванням людей в разі пожежі, влаштування, на об’єкті: Задвір'янський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області за адресою: Львівська обл., Буський р-н, село Задвір'я, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ , будинок 38
Очікувана вартість
140 903,00 UAH
UA-2021-11-27-000296-b 59baf5ef50a8484e81cd6f69fa257800
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романів Світлана

380981342113 dep.edu_krasne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43971485
Місцезнаходження: 80560, Україна , Львівська обл., селище міського типу Красне, вул.Франка І., будинок 2а
Контактна особа: Романів Світлана
380981342113
dep.edu_krasne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2021 19:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 140 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 704,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та евакуюванням людей в разі пожежі, влаштування, на об’єкті: Задвір'янський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області за адресою: Львівська обл., Буський р-н, село Задвір'я, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ , будинок 38
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Перший платіж може здійснюватися після шести місяців з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2021 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2021 19:59
Проект_договору (Задвір'я).doc
27 листопада 2021 19:59
Оголошення_послуги із встановлення пожежної сигналізації (Задвір'я).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ 140 903,00
UAH з ПДВ
140 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 09:33
Електронний підпис
03 грудня 2021 17:43
22.Диплом Пліш М.І..PDF
03 грудня 2021 17:43
26.Трудова Тур.PDF
03 грудня 2021 17:43
02. Виписка з ЄДР.PDF
03 грудня 2021 17:43
38.Наказ на ліцензію.PDF
03 грудня 2021 17:43
31.Свідоцтво дилера 1111.PDF
03 грудня 2021 17:43
31.Свідоцтво дилера.PDF
03 грудня 2021 17:43
02.паспорт (завірений).PDF
03 грудня 2021 17:43
41. Декларація з ПБ.PDF
03 грудня 2021 17:43
29. Лист-відгук рптб.PDF
03 грудня 2021 17:43
19. Довідка МТЗ.pdf
03 грудня 2021 17:43
23.ШТАТ.pdf
03 грудня 2021 17:43
29. лист відгук рптб.PDF
03 грудня 2021 17:43
03.Довідка про Статут.pdf
03 грудня 2021 17:43
40.Декларація з ОП.PDF
03 грудня 2021 17:43
кошторис пдф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#3082908695
Переможець 140 903,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 19:55

Документи

09 грудня 2021 19:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 19:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#3082908695
140 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 19:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
246_21.pdf зміни до договору
22 січня 2022 16:13
додаткова угода до договору №246.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:32
Договір пожежка.pdf укладений
20 грудня 2021 20:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії договору до 20.01.2022 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим договором
Номер договору про закупівлю: 246/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 246/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML