Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4 80г/м2
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2021-11-26-015141-a 014a5f80041d4d82a14ddb51721e41af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Анастасія Олександрівна

+380464521203 dvssergienko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Сергієнко Анастасія Олександрівна
+380464521203
dvssergienko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Папір А-4 80г/м2 500 л. білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка, 108-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 листопада 2021 22:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 22:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 22:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кисельова О.В.
#2743519883
Переможець 1 800,00
UAH
26 листопада 2021 22:58

Документи

26 листопада 2021 22:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 23:00