Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення меблів вантажним транспортним засобом із водієм
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-11-26-014732-a e08fd8eddee740f8ae993ba6da505f7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крістіна Шелестова

+0577003534 sks@lugjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХАРКІВ)
Код ЄДРПОУ: 43315445
Вебсайт: https://kharkivobljust.gov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Ярослава Мудрого, буд. 16
Контактна особа: Крістіна Шелестова
+0577003534
sks@lugjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 17:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевезення меблів вантажним транспортним засобом із водієм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 20:03
Оголошення перевозка .rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 64 002,00
UAH з ПДВ
64 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 15:32
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:30
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:17
Опис.PDF
07 грудня 2021 15:17
Статут (оригінал).PDF
07 грудня 2021 15:17
Витяг ПДВ.PDF
07 грудня 2021 15:17
Додаток 2.pdf
07 грудня 2021 15:17
Протоколи, накази.pdf
07 грудня 2021 15:17
Додаток 4.pdf
07 грудня 2021 15:17
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 64 002,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 20:04

Документи

08 грудня 2021 20:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 20:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
64 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2021 20:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 21:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 19:55
ду 2 перевозка.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 19:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 19:16
ду 1 перевезення.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 19:10
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 18:07
дог. 213 перевезення.pdf укладений
21 грудня 2021 17:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1. розділу 4. «Порядок здійснення оплати» Договору викласти в новій редакції: «4.1. Оплата послуг здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту наданих послуг. Замовник сплачує вартість послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг» 2. Пункт 5.1. розділу 5. «Надання послуг» Договору викласти в новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 20 грудня 2021 року до 22 грудня 2021 року» 3. Пункт 5.2. розділу 5. «Надання послуг» Договору доповнити пунктом 5.2.1.: «5.2.1. Мета поїздки: перевезення вантажу за маршрутом: з вул. Ярослава Мудрого, буд.16, м.Харків, 61002 (місце навантаження товару) на адреси вказані в Акті прийому-передачі» . 4. Пункт 5.2. розділу 5. «Надання послуг» Договору викласти в новій редакції: «5.2. Місце надання послуг: Україна, Харківська область, структурні підрозділи Державної виконавчої служби Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (згідно Додатку № 2), що підтверджується товаро-транспортними накладними.». 5. Пункт 5.4. розділу 5. «Надання послуг» Договору викласти в новій редакції: «. Обсяги наданих послуг підтверджуються актом приймання-передачі наданої послуги, яка з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін є невід'ємною частиною цього Договору.». 6. Додаток 2 до Договору № 213 від 20.12.2021 «Адреси надання послуг» викласти в новій редакції. 7. Інші умови Договору № 213 від 20.12.2021, що не були змінені цією додатковою угодою, лишаються дійсними у тій редакції, якою вони були викладені Сторонами раніше, а також Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1. розділу 4. «Порядок здійснення оплати» Договору викласти в новій редакції: «4.1. Оплата послуг здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту наданих послуг. Замовник сплачує вартість послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг» 2. Пункт 5.1. розділу 5. «Надання послуг» Договору викласти в новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 20 грудня 2021 року до 22 грудня 2021 року» 3. Пункт 5.2. розділу 5. «Надання послуг» Договору доповнити пунктом 5.2.1.: «5.2.1. Мета поїздки: перевезення вантажу за маршрутом: з вул. Ярослава Мудрого, буд.16, м.Харків, 61002 (місце навантаження товару) на адреси вказані в Акті прийому-передачі» . 4. Пункт 5.2. розділу 5. «Надання послуг» Договору викласти в новій редакції: «5.2. Місце надання послуг: Україна, Харківська область, структурні підрозділи Державної виконавчої служби Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (згідно Додатку № 2), що підтверджується товаро-транспортними накладними.». 5. Пункт 5.4. розділу 5. «Надання послуг» Договору викласти в новій редакції: «. Обсяги наданих послуг підтверджуються актом приймання-передачі наданої послуги, яка з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін є невід'ємною частиною цього Договору.».
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 002,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 667,00 UAH)