Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
113 590,00 UAH
UA-2021-11-26-011945-a afecee8a903246c9946fac455faa6105
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Демченко

+380631140668 central.uszn@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42788347
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, буд. 39/41
Контактна особа: Валерія Демченко
+380631140668
central.uszn@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 08:00
Очікувана вартість: 113 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 567,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пачка
Папір А-4 80г/м2 500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папір А-4офсет 500 арк. 60 г/м2/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Книга обліку А4 176 арк. офсет клітинка тверда обкладинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Книга обліку А4 96 арк. офсет клітинка тверда обкладинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12500 штуки
Швидкозшивач А4 картон. 0,30/50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Стрічка паперова в роликах для друкуючих та реєструючих приладів (довжина-80м,ширина-80мм, діаметр зовнішній-80 мм, втулка 12 мм, щільність-55г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Стрічка паперова в роликах для друкуючих та реєструючих приладів (довжина -250мм, ширина-80 мм, діаметр зовнішній-140мм, втулка 25 мм, щільність-55 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4000 штуки
Конверт DLСКЛ 75/самоклеючий зі стрічкою/110х220
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 штуки
Конверт С6СКЛ 75/самоклеючий зі стрічкою/114х162
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 15:38
Проект договору.doc
26 листопада 2021 15:38
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 113 576,10
UAH з ПДВ
113 576,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 15:01
Електронний підпис
06 грудня 2021 15:01
Доставку товару.pdf
06 грудня 2021 15:01
Документи.pdf
06 грудня 2021 15:01
Титульный лист (1).jpg
06 грудня 2021 15:01
Сертифікат якості 80_80м.pdf
06 грудня 2021 15:01
ТУ перечень.jpg
06 грудня 2021 15:01
IQ ECONOMY+до 26.05.22.PDF
06 грудня 2021 15:01
Папки картон АЛЬФ.pdf
06 грудня 2021 15:01
ТУ перечень2.jpg
06 грудня 2021 15:01
Maestro Standart plus 80 до 01.06.22.PDF
06 грудня 2021 15:01
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ .pdf
06 грудня 2021 15:01
2018 бум бел.jpg
06 грудня 2021 15:01
113 576 грн. 10 коп.pdf
06 грудня 2021 15:01
Сертифікат якості 80_140.pdf
06 грудня 2021 15:01
Документи.pdf
06 грудня 2021 15:01
Сертификат офсетка 60.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 113 576,10
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 16:11

Документи

08 грудня 2021 16:11
Електронний підпис
08 грудня 2021 16:11
Протокол УО №20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
113 576,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2021 16:11
Електронний підпис
08 грудня 2021 16:11
Протокол УО №20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:39
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 08:27
Договір Аверс.pdf укладений
17 грудня 2021 08:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 12:18
113 576,10 UAH UA228201720344230025000049086
Центральне УСЗН ДМР
UA563808050000000026003737215
ТОВ "Аверс Канцелярiя"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 113 576,10
UAH (в тому числі ПДВ 18 929,35 UAH)