Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб дезінфікуючий «Санітаб» (Код та назва відповідно до НК 024:2019: 41549–Засіб миючий для прибирання приміщень). Дезінфікуючий засіб «Ароміл Гідрожель» (рідина) (Код та назва відповідно до НК 024:2019: 41549– Засіб миючий для прибирання приміщень)
Очікувана вартість
55 310,00 UAH
UA-2021-11-26-011845-a 3da9b200bee54507a27a2eb053d6e0f2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Левчук

+380432560693 zsh36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 34722302
Місцезнаходження: 21008, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Пирогова, буд. 191
Контактна особа: Тетяна Левчук
+380432560693
zsh36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 11:33
Очікувана вартість: 55 310,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 553,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Засіб дезінфікуючий «Санітаб» (Код та назва відповідно до НК 024:2019: 41549–Засіб миючий для прибирання приміщень).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул Пирогова,191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
70 штуки
Дезінфікуючий засіб «Ароміл Гідрожель» (рідина) (Код та назва відповідно до НК 024:2019: 41549– Засіб миючий для прибирання приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул Пирогова,191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1) Засіб дезінфікуючий «Санітаб» – код ДК 021:2015 – 39831200-8 - Мийні засоби 2) Дезінфікуючий засіб «Ароміл Гідрожель» (рідина) – код ДК 021:2015 – 39831200-8 - Мийні засоби. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 15:35
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx
26 листопада 2021 15:35
2. Додаток 1 до Оголошення.docx
26 листопада 2021 15:35
5. Додаток 4 - Проєкт договору про закупівлю.docx
26 листопада 2021 15:35
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
26 листопада 2021 15:35
1. ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Корупція
Дата подання: 28 листопада 2021 12:13
Дата відповіді: 29 листопада 2021 16:22
Цілком корумпована закупівля! Управління освіти штучно розділило поставки одного і того ж товару на велику кількість допорогових закупівель з метою уникнути відкритих торгів. При цьому товар купується за цінами вдвічі більшими за ринкові. При закупівлі на суму 4 млн. грн. буде вкрадено 2 млн. грн..
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання замовник повідомляє наступне:
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Оскільки, наш заклад являємося юридичною особою, яка є установою, що забезпечує потреби територіальної громади, при цьому наша діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, і ми є розпорядником бюджетних коштів, відповідно до Закону ми виступаємо окремим замовником, що здійснює закупівлі відповідно до власних потреб.
Згідно з частиною 1 статті 3 Закону, цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частин другої, третьої і сьомої цієї статті.
Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість товарів, що складають предмет даної спрощеної закупівлі, перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Таким чином, Замовником повністю дотримано вимог Закону щодо вибору способу придбання даного товару.
Крім того, додатково звертаємо Вашу увагу на те, що придбання товару, що становить предмет даної Закупівлі, проводиться Замовником з метою здійснення заходів, необхідних для забезпечення безпечного навчального процесу у закладах загальної середньої освіти, за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією (COVID-19).
Абзацом четвертим пункту 3^1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Оскільки, вищевказаною нормою Закону, не регламентовано вартісні межі предмета закупівлі, придбання таких товарів та послуг, здійснюється виключно шляхом проведення спрощених закупівель, незалежно від їх суми.
Корупція
Дата подання: 30 листопада 2021 22:04
Дата відповіді: 01 грудня 2021 16:36
Шановний Замовнику! Немає жодних сумнівів у Вашому праві розпоряджатись бюджетними коштами. Так саме, як і немає жодних сумнівів у повній Вашій залежності від управління освіти щодо вибору торговельної марки предмету закупівлі ( тобто імовірного постачальника) та вартості закупівлі ( тобто прогнозованого «відкату»). Зрозуміло, що Ви отримаєте та оплатите товар, а «відкат» отримають посадовці, вищі за Вас. Вам лишається спаплюжене сумління ( якщо воно є) та сумнівне реноме в очах Ваших вихованців ( чи Ви вважаєте, що вони не розуміються в питаннях корупції?). Ганьба, панове освітяни! Обов’язково ознайомимо учнів Вашого закладу із нашим листуванням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закупівля здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Корупція
Дата подання: 01 грудня 2021 18:11
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:49
Шановний Замовнику! Закупівля здійснюється відповідно до корупційної злочинної схеми, безпосереднім учасником якої є саме Ви.
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 46 490,00
UAH
46 490,00
UAH
Документи
ФОП "МАГОЗІН ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 54 520,00
UAH
54 520,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 17:18
Електронний підпис
06 грудня 2021 17:18
9 Витяг.pdf
06 грудня 2021 17:18
18 Санітаб Інструкція.pdf
06 грудня 2021 17:18
3 Проект договору.pdf
06 грудня 2021 17:18
23 Авторизація Ароміл.pdf
06 грудня 2021 17:18
1 Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2021 17:18
8 Виписка, паспорт ,код.pdf
06 грудня 2021 17:18
24 Авторизація Санітаб.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ФОП "МАГОЗІН ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Відхилено 46 490,00
UAH
13 грудня 2021 17:12
ФОП "МАГОЗІН ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2794614735
Переможець 54 520,00
UAH
13 грудня 2021 17:14

Документи

13 грудня 2021 17:12
Електронний підпис

Документи

13 грудня 2021 17:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАГОЗІН ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2794614735
54 520,00
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2021 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 18:01
ЗШ36 (санітаб, ароміл).pdf укладений
21 грудня 2021 18:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 520,00
UAH