Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
bus "Etalon" (or equivalent)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352857 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська область обл., Ромни, ВУЛИЦЯ Залізнична, будинок 125 |
Контактна особа: |
Бакланова Вікторія Анатоліївна 380967839317 kkp555rmr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Хартанович В.В. 380984370529 kkp555rmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal enterprise "Combine of communal enterprises" of Romensky city council |
National ID: | 03352857 |
Contact point: |
Baklanova Viktoriy 380967839317 kkp555rmr@ukr.net |
Additional contacts: |
Khartanovich V.V. 380984370529 kkp555rmr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 15:14 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 листопада 2021 17:39 |
Enquiries until: | 17 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 17:39 |
Додаток 6 Цінова пропозиція.docx | |
26 листопада 2021 17:39 |
Додаток 5 Перелік документів.docx | |
26 листопада 2021 17:39 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
26 листопада 2021 17:39 |
Додаток 3 згода на обробку персональних даних.docx | |
26 листопада 2021 17:39 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx | |
26 листопада 2021 17:39 |
Додаток 1 Технічні вимоги.doc | |
26 листопада 2021 17:39 |
Протокол №39.PDF | |
26 листопада 2021 17:39 |
Оголошення.PDF | |
26 листопада 2021 17:39 |
Тендерна документація.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-01-000015 ● c339990b60844c2786ace37482907b1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2022 Одеса № 270
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 31.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 31.10.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.10.2022 № 270
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-11-26-007420-b 26.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-01 16:47:05
Запит замовнику на пояснення
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-09 12:54:33
Лист - роз'яснення відповідно наказу 270 від 31.10.2022
Лист-роз’яснення відповідно наказу № 270 від 31.10.2022
01.11.2022 року надійшов запит, щодо надання обґрунтування згідно наказу № 270 від 01.11.2022: «Запит про надання пояснення: У межах проведення моніторингу закупівлі UA-2021-11-26-007420-b від 26.11.2021 відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Строк надання відповіді на наказ № 270 від 01.11.2022 становив до 05.11. 2022 року.
Повідомляю вас про те, що відповідь згідно наказу № 270 від 01.11.2022 не надано своєчасно у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежать від Замовника, а саме: 24.02.2022 у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Законом України «Про затвердження Указу Президента України „ Про введення воєнного стану в Україні» введено воєнний стан в Україні.
25.08.2022 року Уповноважена особа, яка здійснювала закупівлі, наказом 146-ОС звільнена у зв’язку зі вступом до лав ЗСУ.
За період з 25.08.2022 р. по 17.10.2022 р. Комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» не було укладено жодного договору та не було доступу до особистого кабінету системи.
17.10.2022 року Комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» призначено Уповноважену особу, яка пройшла тестування для подальшої роботи у системі PROZORRO. У зв’язку зі складнощами налаштування особистого кабінету не було вчасно виявлено та ознайомлено Уповноваженою особою повідомлення про початок моніторингу.
Згідно зі статтею 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачена адміністративна відповідальність.
Оскільки у діях посадових або уповноважених осіб замовника відсутня вина щодо порушення строків надання відповіді відповідно наказу № 270 від 01.11.2022 прошу не притягувати відповідних осіб замовника до адміністративної відповідальності.
Додатки:
1. відповідь до наказу № 270: Обгрунтування очікуваної вартості та технічних і якісних характеристик згідно наданих цінових пропозицій.
2. документи, які підтверджують обставини, про які зазначено в листі.(Додаток до листа)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-11-16 13:37:49
Роз'яснення
1. Відповідь до наказу № 270:
Повідомляю вас про те, що відповідь згідно наказу № 270 від 01.11.2022 не надано своєчасно у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежать від Замовника, а саме: 24.02.2022 у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Законом України «Про затвердження Указу Президента України „ Про введення воєнного стану в Україні» введено воєнний стан в Україні.
25.08.2022 року Уповноважена особа, яка здійснювала закупівлі, наказом 146-ОС звільнена у зв’язку зі вступом до лав ЗСУ.
За період з 25.08.2022 р. по 17.10.2022 р. Комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» не було укладено жодного договору та не було доступу до особистого кабінету системи.
17.10.2022 року Комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» призначено Уповноважену особу, яка пройшла тестування для подальшої роботи у системі PROZORRO. У зв’язку зі складнощами налаштування особистого кабінету не було вчасно виявлено та ознайомлено Уповноваженою особою повідомлення про початок моніторингу.
Згідно зі статтею 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачена адміністративна відповідальність.
Оскільки у діях посадових або уповноважених осіб замовника відсутня вина щодо порушення строків надання відповіді відповідно наказу № 270 від 01.11.2022 прошу не притягувати відповідних осіб замовника до адміністративної відповідальності.
Щодо документального підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення , технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Згідно з Рішенням двадцять другої сесії восьмого скликання від 10.11.2021 «Про надання згоди на отримання благодійної допомоги» вирішено надати згоду на отримання міською радою безвідплатної та безповоротної благодійної допомоги відповідно до вимог чинного законодавства (https://romny-vk.gov.ua/).
Згідно з Рішенням двадцять третьої сесії восьмого скликання від 24.11.2021 було вирішено збільшити дохідну та видаткову частини бюджету на суму 4400000 грн. за рахунок надходження до цільового фонду, утвореного органом місцевого самоврядування, направивши видатки на поповнення статутного фонду КП «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради для придбання автобусів (https://romny-vk.gov.ua/).
Згідно з Рішенням двадцять сьомої сесії восьмого скликання від 23.02.2022 року «Про прийняття у комунальну власність Роменської міської територіальної громади транспортних засобів» Прийняти безоплатно у комунальну власність Роменської міської громади та поставити на баланс комунальному підприємству «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради» транспортні засоби (https://romny-vk.gov.ua/)
Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі UA-2021-11-26-007420-b згідно наданих цінових пропозицій.
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Проведено моніторинг інтернет сайтів найбільших автозаводів та майданчиків з продажу комерційного транспорту України, такі як http://baz.ua/uk/; https://autoline.ua/; https://uk.wikipedia.org/wiki/.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-11-17 16:29:53
Роз’яснення до висновку
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 31.10.2022 № 270 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, яка проводилась Комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID UA-2021-11-26-007420-b), очікуваною вартістю 4 400 000,00 гривень.
Результати моніторингу закупівлі відображені у висновку від 10.11.2022 (далі - Висновок), який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Замовник 16.11.2022 в електронній системі закупівель звернувся до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо Висновку.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Варто зазначити, що Замовник звернувся через електронну систему закупівель до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням на 4 робочий день з дня оприлюднення висновку, чим не дотримав вимоги частини восьмої статті 8 Закону.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352857 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна, Сумська область обл., Ромни, ВУЛИЦЯ Залізнична, будинок 125 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БАС МОТОР | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
4 399 000,00
UAH з ПДВ
|
4 377 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БАС МОТОР |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
4 378 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
4 377 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2022 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 16:35
|
договір.PDF | укладений |
21 січня 2022 16:34
|