Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та обслуговування офісної техніки
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2021-11-26-005795-b cae16c4249b140a7bbefa2fc07edcd0a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпес Євгенія Василівна

+380365632214 buhgalter1_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Шпес Євгенія Василівна
+380365632214
buhgalter1_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Заміна SSD диска в системному блоці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул. Запорізька, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Заміна блока живлення в системному блоці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул. Запорізька, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Заміна оперативної пам'яті в системному блоці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул. Запорізька, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов'язаний перерахувати суму зазначену в акті приймання - здачі виконаних робіт протягом 3 банківських днів з моменту підписання такого акту. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

26 листопада 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Зайцева Вікторія Романівна
#2856714482
Переможець 3 300,00
UAH
29 листопада 2021 09:03

Документи

29 листопада 2021 09:03
Електронний підпис
29 листопада 2021 09:02
протокол
29 листопада 2021 09:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:12
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 09:34
Договір укладений
29 листопада 2021 09:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заміна SSD диска в системному блоці 1 шт 1 430,00
UAH
Заміна блока живлення в системному блоці 1 шт 520,00
UAH
Заміна оперативної пам'яті в системному блоці 1 шт 1 350,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 300,00
UAH