Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень у будівлі Франківської районної адміністрації на вул.Генерала Т.Чупринки,85 (капітальний ремонт приміщень кабінетів №201,203,204,205,206); ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2021-11-26-005286-b 19d0eb1109c94068be5f72d15edca09b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легінович Олена

380666492272 olenaleg123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
Контактна особа: Легінович Олена
380666492272
olenaleg123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг виконання робіт - Додаток 2 до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень у будівлі Франківської районної адміністрації на вул.Генерала Т.Чупринки,85 (капітальний ремонт приміщень кабінетів №201,203,204,205,206)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79057, Україна, Львівська область, Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85 ( кабінети №201,203,204,205,206)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування – місцевий бюджет. Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації. Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 14:54
Додаток 4 (Проєкт Договору).doc
26 листопада 2021 14:53
Оголошення, додатки (1,2,3) .doc
26 листопада 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 14:54
Додаток 4 (Проєкт Договору).doc
26 листопада 2021 14:51
Додаток 4 (Проєкт Договору).doc
26 листопада 2021 14:53
Оголошення, додатки (1,2,3) .doc
26 листопада 2021 14:51
Оголошення, додатки (1,2,3) .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ 101" 209 173,00
UAH з ПДВ
209 173,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ 101"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТ 101"
#35760286
Переможець 209 173,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 10:24

Документи

08 грудня 2021 10:23
Електронний підпис
08 грудня 2021 10:22
повідомлення (7).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ 101"
#35760286
209 173,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2021 10:23
Електронний підпис
08 грудня 2021 10:22
повідомлення (7).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 10:56
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2023 15:11
ду 5.pdf зміни до договору
03 квітня 2023 15:11
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 16:22
додаткова угода до дог 158.pdf зміни до договору
02 січня 2023 16:19
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2022 08:09
угода.pdf зміни до договору
11 березня 2022 10:53
угода.pdf зміни до договору
11 березня 2022 10:53
угода Чупринки,85.pdf зміни до договору
11 березня 2022 10:52
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:45
дод.2 до 158.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:44
додаткова угода до дог 158.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 14:22
угода Чупринки,85.pdf укладений
13 грудня 2021 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено ту новій редакції п.4.1. Розділу 4. Проведення розрахунків за виконані роботи
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», додаткову угоду №1 від 21.12.2021, внесено зміни до даного Договору: «Капітальний ремонт приміщень у будівлі Франківської районної адміністрації на вул. Генерала Т.Чупринки,85 (капітальний ремонт приміщень кабінетів №201,203,204,205,206)» про наступне: Викласти в новій редакції п.2 розділу Ціна договору: п. 2.1. Ціна цього договору становить 209173,00 грн (двісті дев’ять тисяч сто сімдесят три гривні 00 коп), без ПДВ. п.2.2. Зменшити видатки передбачені на оплату робіт у 2021 році в сумі 209173,00 грн (двісті дев’ять тисяч сто сімдесят три гривні 00 коп), без ПДВ. п.2.3. Сума, яка підлягатиме виконанню наступному бюджетному періоді становитиме 209173,00 грн (двісті дев’ять тисяч сто сімдесят три гривні 00 коп), без ПДВ за умови виділення фінансування Замовнику. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цим Додатковим договором, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. Додатковий договір є невід’ємною частиною Договору №158 від 13.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено у новій редакції: -п.2 Цінадоговору -п.4 Проведення розрахунків за виконані роботи термін дії угоди до 31.12.2022року.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік; Викладено п.2 Розділу Ціна договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено у новій редакції п.2 розділу Ціна договору
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 204 559,00
UAH